Saat sanoa vain kolme sanaa 13-vuotiaalle itsellesi, mitä ne olisivat?
Kommentit (185)
Anna elämäsi Herralle..<3 Koska tuli tehtyä niin paljon vääriä valintoja, jotka satutti ja traumatisoi sillä en ymmärtänyt miten arvokas tämä elämä on ja miten arvokas minä olen. Uskoon tultua elämäni muuttui täysin, löysin hyvin yhteisön, jossa rakastetaan ja pidetään huolta. Toivuin koulukiusaamisesta, väkivaltaisesta suhteesta, kivuliaasta lapsuudesta, sairaudesta ja ennenkaikkea katkeruudesta, en enään vihaa ketään minua satuttanutta, ja olen vapaa!
Joo tiedän, ei pyydetty selitystä niille kolmelle sanalle, pahoittelut.
Mukavaa viikonloppua kaikille!<3
Vierailija kirjoitti:
Anna elämäsi Herralle..<3 Koska tuli tehtyä niin paljon vääriä valintoja, jotka satutti ja traumatisoi sillä en ymmärtänyt miten arvokas tämä elämä on ja miten arvokas minä olen. Uskoon tultua elämäni muuttui täysin, löysin hyvin yhteisön, jossa rakastetaan ja pidetään huolta. Toivuin koulukiusaamisesta, väkivaltaisesta suhteesta, kivuliaasta lapsuudesta, sairaudesta ja ennenkaikkea katkeruudesta, en enään vihaa ketään minua satuttanutta, ja olen vapaa!
Joo tiedän, ei pyydetty selitystä niille kolmelle sanalle, pahoittelut.
Mukavaa viikonloppua kaikille!<3
Mikä yhteisö. Haluan samaan :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinäkin kelpaat.
Olet arvokas ihminen.
Minä rakastan sinua.
Kerro, mikä hätänä?
Kuka sinua satuttaa?
Itke, se helpottaa.
Haluaisitko sinä halauksen.
Onko kotona turvallista?
Jaksatko sinä vielä?
Minuun voit luottaa.
Ota kädestä kiinni.
Kanssani olet turvassa.
Lepää olkaani vasten.
Autan sinua jaksamaan.
Eli ei ollut ihan helppo lapsuus ja nuoruus. Jos edes kerran olisin kuullut jotakin tuollaista, olisin ehkä vähän ehjempi. Olisin vain tarvinnut sen yhden kiltin aikuisen. Edes hetkeksi.
Ehdottomasti parhaat vastaukset! Kyllä sellaisillekin, joilla ei ehkä ihan niin vaikeaa ollut, nämä lauseet tekisivät hyvää kuulla!
Tyttöjä/naisia ei kannata nostaa jalustalle palvottavaksi, eivät ole sen arvoisia. Vaihda tarpeeksi usein.
Tulet olemaan pitkä, komea ja varakas kaveri, jolla on kysyntää, joten nauti elämästä. Maailma on sinun.
Nussi kaikkia joilta saat, tunteita murehtimatta, sillä rakkaus ei ole vaivan arvoista - se happanee aina.
Et ole vastuussa naisten mt-ongelmista, eikä sinun tarvitse niitä "parantaa".
Luota itseesi, aina.