Saat sanoa vain kolme sanaa 13-vuotiaalle itsellesi, mitä ne olisivat?
Kommentit (185)
Hakeudu työkyvyttömyyseläkkeelle 18-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin 18veenä.
Neljä sanaa. Mene töihin täysi-ikäisenä olis kolme.
18-vuotias on yksi sana. Siksi siinä on tuo viiva. Kirjoitetaan kahdeksantoistavuotias.
kasvanut turvallisessa maalaisympäristössä, olin lapsi ja huolet ei painaneet. En osaa sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi isoa juttua, mutta en halua paljastaa niitä täällä. Kolmannen voin sanoa. Se liittyy siihen, kuinka itsetuntoni on tuhottu, enkä ole kouluttautunut riittävästi. Luulin olevani laiska ja tyhmä, kuten minulle sanottiin joka päivä lapsuudenkodissani. En pärjää työmarkkinoilla, ja olen työtön. Viestin saa tiivistettyä aika huonosti kolmeen sanaan, joten käytän neljä:
Olet poikkeuksellisen älykäs, opiskele.
Jos et sitten olekaan ihan niin lahjakas, ainakaan kielellisesti, koska lauseesi olisi kyllä saanut tiivistettyä siihen 3 sanaankin, kuten vaikka: Olet huippulahjakkuus, opiskele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi isoa juttua, mutta en halua paljastaa niitä täällä. Kolmannen voin sanoa. Se liittyy siihen, kuinka itsetuntoni on tuhottu, enkä ole kouluttautunut riittävästi. Luulin olevani laiska ja tyhmä, kuten minulle sanottiin joka päivä lapsuudenkodissani. En pärjää työmarkkinoilla, ja olen työtön. Viestin saa tiivistettyä aika huonosti kolmeen sanaan, joten käytän neljä:
Olet poikkeuksellisen älykäs, opiskele.Jos et sitten olekaan ihan niin lahjakas, ainakaan kielellisesti, koska lauseesi olisi kyllä saanut tiivistettyä siihen 3 sanaankin, kuten vaikka: Olet huippulahjakkuus, opiskele.
Opettele sietämään kritiikkiä.
Vie isä mielisairaalaan