Kauanko teillä kuume kesti koronassa?
Ja millaisia lukemia mittasitte? Täällä menossa kolmas päivä, maksimilämpö on joka päivä ollut 38,3 luokkaa.
Kommentit (27)
Mulla on n.6h 38,5 astetta.
Pientä lämpöilyä (37,2-37,4) 5pva.
4 päivää oli kuumetta 39 kahtena ekana, sitten vähemmän. Tuosta nyt kuukausi enkä tunne vieläkään olevani kunnossa, hirveä väsymys koko ajan.
Ei noussut kuume ollenkaan. Lämpö oli korkeimmillaan 37,1
Vierailija kirjoitti:
4 päivää oli kuumetta 39 kahtena ekana, sitten vähemmän. Tuosta nyt kuukausi enkä tunne vieläkään olevani kunnossa, hirveä väsymys koko ajan.
Mulla oli korona kuumeettomana 6 viikkoa sitten eikä edelleenkään ole keuhkot kunnossa. Valvon ja yskin öisin ja auta armias jos nauran; tulee tukehtumiskohtaus. Olen yskinyt kunnes oksennan.
Tosiaan erosi normaalista flunssasta ja influenssasta siinä, ettei mikään paikka ollut kipeä mutta väsytti valtavasti, eikä noussut kuume.
Ei kuumetta laisinkaan, vaikka palelikin yhden päivän kovasti ja voimat ihan pois useamman päivän. Lämpö oli alle 37 koko ajan. Koko sairastaminen kesti nelisen päivää, viidentenä kaikki oireet olivat jo kadonneet. voimattomuus tosin jatkui pari viikkoa töihin paluun jälkeenkin. Testi tehty työterveydessä, oli siis todella koronaa.
Nolla rokotetta ja 3 päivää kuumetta. Korkeimmillaan kävi +38. Aika perus nuha-kuume.
Just alan tokenemaan. 3 vrk oli 37,5-39 astetta kuumetta ja kuumeen laskun jälkeen vatsa sekaisin ja jonkin verran yskää. Huono olo koko ajan. Jonkin verran otin kuumelääkettä.