Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko teillä kuume kesti koronassa?

Vierailija
19.11.2022 |

Ja millaisia lukemia mittasitte? Täällä menossa kolmas päivä, maksimilämpö on joka päivä ollut 38,3 luokkaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just alan tokenemaan. 3 vrk oli 37,5-39 astetta kuumetta ja kuumeen laskun jälkeen vatsa sekaisin ja jonkin verran yskää. Huono olo koko ajan. Jonkin verran otin kuumelääkettä.

Vierailija
22/27 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on n.6h 38,5 astetta.

Pientä lämpöilyä (37,2-37,4) 5pva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 päivää oli kuumetta 39 kahtena ekana, sitten vähemmän. Tuosta nyt kuukausi enkä tunne vieläkään olevani kunnossa, hirveä väsymys koko ajan.

Vierailija
24/27 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noussut kuume ollenkaan. Lämpö oli korkeimmillaan 37,1

Vierailija
25/27 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 päivää oli kuumetta 39 kahtena ekana, sitten vähemmän. Tuosta nyt kuukausi enkä tunne vieläkään olevani kunnossa, hirveä väsymys koko ajan.

Mulla oli korona kuumeettomana 6 viikkoa sitten eikä edelleenkään ole keuhkot kunnossa. Valvon ja yskin öisin ja auta armias jos nauran; tulee tukehtumiskohtaus. Olen yskinyt kunnes oksennan.

Tosiaan erosi normaalista flunssasta ja influenssasta siinä, ettei mikään paikka ollut kipeä mutta väsytti valtavasti, eikä noussut kuume.

Vierailija
26/27 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuumetta laisinkaan, vaikka palelikin yhden päivän kovasti ja voimat ihan pois useamman päivän. Lämpö oli alle 37 koko ajan. Koko sairastaminen kesti nelisen päivää, viidentenä kaikki oireet olivat jo  kadonneet.  voimattomuus tosin jatkui pari viikkoa töihin paluun jälkeenkin. Testi tehty työterveydessä, oli siis todella koronaa.

Vierailija
27/27 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla rokotetta ja 3 päivää kuumetta. Korkeimmillaan kävi +38. Aika perus nuha-kuume.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme