Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko muutkin huomannut että puhtaissa juuri vaihdetuissa vuodevaatteissa nukkuu paremmin?

Vierailija
19.11.2022 |

Meidän kissakin on huomannut, se heti menee sänkyyn kun huomaa että on vaihdettu.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdan joka perjantai petivaatteet, ihan parhautta kömpiä työviikon jälkeen saunan jälkeen (tosin sauna lämpiää muulloinkin) vasta vaihdettuihin, hieman laventelilta tuoksuviin petivaatteisiin.

Kohta taas saunaan.

Bro nyt ei oo perjantai

Vierailija
22/31 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nussittuna nukkuisit sinäkin paremmin

Tosi on. Tulisitko kertomaan tämän mun pihtarimiehelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaat lakanat ja hyvin pakkasessa pidetyt petivaatteet. Ei paremmin voisi nukuttaa!

Varmasti liittyy jotenkin hapetukseen. Pölyä on vähemmän tai jotain.

Vierailija
24/31 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lateksilakana on siitä kätevä ettei sitä tarvi koskaan vaihtaa.

Vierailija
25/31 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mä tykkään kun ensimmäiset yöt lakanat on pesun jäljiltä aavistuksen karheat. On jotenkin ilmavaa nukkua. Inhoan sitä jos vaihtoväli venyy liikaa ja niistä tulee sellaiset ihan pehmeät ja ryhdittömät lirut.

Minäkin inhoan liruja pehmeitä lakanoita, sellaisia pari viikkoa nukuttuja, yyyh.

Vierailija
26/31 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhtaat lakanat ja hyvin pakkasessa pidetyt petivaatteet. Ei paremmin voisi nukuttaa!

Liittyy siihen, että kaikkeen, jopa niihin lakanoihin, sitoutuu energiaa. Jos on ollut huonoja öitä, niin sängyssä on huonot energiat.

Vierailija
27/31 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä, ihan parasta. Mulla lakanat eivät saa tuoksua kemikaaleille, tulee jotenkin huono olo, mutta tuosta puhtaudesta ja tuuletuksen tuomasta raikkaudesta pidän, siinä nukkuukin jotenkin erityisen hyvin.

Vierailija
28/31 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdan joka perjantai petivaatteet, ihan parhautta kömpiä työviikon jälkeen saunan jälkeen (tosin sauna lämpiää muulloinkin) vasta vaihdettuihin, hieman laventelilta tuoksuviin petivaatteisiin.

Kohta taas saunaan.

Bro nyt ei oo perjantai

Sisso sentään, mä ihan luulin🤔

Mut hei bro, enkös kirjoittanutkin, että "tosin sauna lämpiää muulloinkin" ja petivaatteiden vaihdostakin ketjussa oli puhetta joten siksi maininta perjaintaitavastani.

Hmph!

Vierailija
29/31 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhtaissa lakanoissa ja ikkuna raollaan pakkasellakin.

Ja lämmitys päällä. Voi elämän kevät.

Vierailija
30/31 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä, ihan parasta. Mulla lakanat eivät saa tuoksua kemikaaleille, tulee jotenkin huono olo, mutta tuosta puhtaudesta ja tuuletuksen tuomasta raikkaudesta pidän, siinä nukkuukin jotenkin erityisen hyvin.

Perseessäs sulla on kemikaaleja.

Vierailija
31/31 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhtaissa lakanoissa ja ikkuna raollaan pakkasellakin.

Et taida osallistua sähkönsäästötalkoisiin? Kiitos, kaltaisiesi ansiosta sähkön hinta nousee entisestään.