Ootteko muutkin huomannut että puhtaissa juuri vaihdetuissa vuodevaatteissa nukkuu paremmin?
Meidän kissakin on huomannut, se heti menee sänkyyn kun huomaa että on vaihdettu.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
nussittuna nukkuisit sinäkin paremmin
Tosi on. Tulisitko kertomaan tämän mun pihtarimiehelle?
Puhtaat lakanat ja hyvin pakkasessa pidetyt petivaatteet. Ei paremmin voisi nukuttaa!
Varmasti liittyy jotenkin hapetukseen. Pölyä on vähemmän tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mä tykkään kun ensimmäiset yöt lakanat on pesun jäljiltä aavistuksen karheat. On jotenkin ilmavaa nukkua. Inhoan sitä jos vaihtoväli venyy liikaa ja niistä tulee sellaiset ihan pehmeät ja ryhdittömät lirut.
Minäkin inhoan liruja pehmeitä lakanoita, sellaisia pari viikkoa nukuttuja, yyyh.
Vierailija kirjoitti:
Puhtaat lakanat ja hyvin pakkasessa pidetyt petivaatteet. Ei paremmin voisi nukuttaa!
Liittyy siihen, että kaikkeen, jopa niihin lakanoihin, sitoutuu energiaa. Jos on ollut huonoja öitä, niin sängyssä on huonot energiat.
Vierailija kirjoitti:
Tämä, ihan parasta. Mulla lakanat eivät saa tuoksua kemikaaleille, tulee jotenkin huono olo, mutta tuosta puhtaudesta ja tuuletuksen tuomasta raikkaudesta pidän, siinä nukkuukin jotenkin erityisen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan joka perjantai petivaatteet, ihan parhautta kömpiä työviikon jälkeen saunan jälkeen (tosin sauna lämpiää muulloinkin) vasta vaihdettuihin, hieman laventelilta tuoksuviin petivaatteisiin.
Kohta taas saunaan.Bro nyt ei oo perjantai
Sisso sentään, mä ihan luulin🤔
Mut hei bro, enkös kirjoittanutkin, että "tosin sauna lämpiää muulloinkin" ja petivaatteiden vaihdostakin ketjussa oli puhetta joten siksi maininta perjaintaitavastani.
Hmph!
Vierailija kirjoitti:
Puhtaissa lakanoissa ja ikkuna raollaan pakkasellakin.
Ja lämmitys päällä. Voi elämän kevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä, ihan parasta. Mulla lakanat eivät saa tuoksua kemikaaleille, tulee jotenkin huono olo, mutta tuosta puhtaudesta ja tuuletuksen tuomasta raikkaudesta pidän, siinä nukkuukin jotenkin erityisen hyvin.
Perseessäs sulla on kemikaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Puhtaissa lakanoissa ja ikkuna raollaan pakkasellakin.
Et taida osallistua sähkönsäästötalkoisiin? Kiitos, kaltaisiesi ansiosta sähkön hinta nousee entisestään.
Bro nyt ei oo perjantai