Naisen orgasmi - supistukset?
Supisteleeko emätin aina orgasmin yhteydessä vai voiko nainen saada orgasmin ilman, että emätin supistelee?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luottaisi yhdenkään miehen kertomukseen naisen orgasmeista tässä ketjussa.
Mulla kyllä supistelee 100% joka kerta. En silti väitä etteikö jollain toisella toimisi vehkeet eri lailla.
Miksi sitten luottaa sinun kokemuksiisi? Sanoisinpa että meidän parisuhteessa kyllä juurikin mieheni tietää paremmin, miten mun pilluni käyttäytyy orgasmissa. Mä olen sillä hetkellä ihan muissa ulottuvuuksissa, mutta mies on siellä koko ajan aistimassa pillun tuntemuksia sormillaan, peniksellään, kielellään jne.
Siksi luottaa ennemmin minun kokemuksiini koska olen se jonka kehon sisällä se naisen orgasmi tapahtuu ja miehet eivät tunnetusti aina tiedä koska sitä feikataan ja koska ei. Siksi en näitä palstan superpanijamiesten juttuja niin kauheasti menisi uskomaan.
Luuletko, että sun juttujasi uskotaan yhtään sen enempää?
Tämä voisi olla mielenkiintonen ketju, mutta pari luonnehäiriöistä elämänkoululaista pilaa tämänkin.
Vierailija kirjoitti:
Naisen pillu supistelee orgasmissa, ja sen jälkeenkin vaihtelevalla intensiteetillä.
Sekä kohtu että emätin suistelee ja anuksenkin seutu. Fakta.
Juurikin näin. Jos mies ei noita merkkejä tajua, niin silloin ei taida yleensäkään ymmärtää pillusta yhtään mitään.
Hyvä kompata omia kommenttejaan 👌🏼
Supistelee joka ikinen kerta. Yleensä todella voimkkaasti niin, että koko lantionpohja pumppaa. Joskus tosin saa huonomman orgasmin, silloin supistelu on laimeampaa. Itsellä supistelut kestävät 1-4 min. Huonona kertana supistelu tosin voi olla jopa puolessa minuutissa ohi.
Kyllä supistelee aina ja tosiaan voimakkuus ja kesto vaihtelee. Voin myös ejakuloida. Nainninkin aikana supistelen ja sehän saa mieheni ihan sekopäiseksi.
Treenatkaa lantionpohjan lihaksia kirjoitti:
Kyllä supistelee aina ja tosiaan voimakkuus ja kesto vaihtelee. Voin myös ejakuloida. Nainninkin aikana supistelen ja sehän saa mieheni ihan sekopäiseksi.
Mun partneri tekee tota supistelua monesti ihan tahallaan. Joskus saa olla aika fakiiri, että ei liemet irtoa liian aikaisessa vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Eli kuset sänkyyn...
Paljastit siis ettet ole tätä koskaan kokenut tai nähnyt. Ne naiset ja miehet joilla tästä on kokemusta, eivät ikinä puhu kusesta. He tietävät mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kuset sänkyyn...
Paljastit siis ettet ole tätä koskaan kokenut tai nähnyt. Ne naiset ja miehet joilla tästä on kokemusta, eivät ikinä puhu kusesta. He tietävät mistä on kyse.
Lue faktat netistä äläkä kerro luulojasi totena. ;)
Sinä se jaksat aina kuvitella, että toisten miesten naiset olisivat yhtä tyhmiä ja feikkaisivat, vaikka oikeita orgasmeja olisi saatavissa. Puhumattakaan siitä, etteivät heidän naisensa osaisi vaatia tai ottaa orgasmeja itselleen. Mutta toki, yhdynnässä saadut ovat sinulle myrkkyä, kun olet niin kateellinen niistä, ettei toisetkaan naiset voi saada. Eivätkä varsinkaan voi tuntea pillussaan mitään.