Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni on seurustellut 1,5 vuotta tytön kanssa, jota luulin hänen kaverikseen

Vierailija
19.11.2022 |

En oikein tiedä, mitä ajatella. Tyttäreni kertoi asiasta pari päivää sitten. Tuo tyttö on käynyt meillä monet kerrat ja tyttäreni on käynyt hänen luonaan. Tunteneet he ovat varmaan kolme tai neljä vuotta. Toki olen epäillyt tyttäreni seksuaalista suuntautumista jo pitkään erinäisten syiden takia, mutta tuota tyttöä pidin vain hänen parhaana kaverinaan.

Nyt on olo hämmentynyt, ja mietin, että miksi tyttäreni ei kertonut aikaisemmin. Ottaisitteko asiaa puheeksi vai antaisitteko olla? Molemmat tytöt täyttävät tänä vuonna 17.

Niin ja minulla ei siis sinänsä ole mitään heidän seurusteluaan vastaan, olisin vain ehkä halunnut, että tyttäreni olisi avoimempi asioistaan, ja mietin onko joku syy, miksi hän ei ole kertonut aikaisemmin. Haluaisin kuitenkin, että hänen olisi helppo kertoa minulle asioistaan.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekkin alkanut kiinnostua naisista.Mietin jos tytär ja tämä tyttö sekä minä harrastaisimme seksiä yhdessä.

Ap

Ei ole oikea AP

-aloittaja

Vierailija
22/28 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli provo

Ap

Ei ole oikea ap myöskään

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin äsken koputtamatta tytön huoneeseen ja tytöt olivat niin sanotusti partyt paljaana jos ymmärrätte mitä tarkoitan 😁

Ap

Vierailija
24/28 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas,siinä oli sitten lauantain huono satu.

Yritä nyt keksiä parempaa....

Vierailija
25/28 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et voi päättää, miten avoimesti tyttäresi yksityisasioistaan sulle puhuu.

Vierailija
26/28 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä hieman etupyllyt kohdanneet, pyypyyt. Etupyllyt hihhihiiiihhhihihhh pyypyyt.

Vierailija
27/28 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heität vaan provo läppää! Mutta: Etkö tiennyt on muotia serustella sama sukupuolta olevan kanssa? Joten se on tasa arvoa ja ihmisoikeutta.

Vierailija
28/28 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle, että saman sukupuolen kanssa seurustelusta voi vaan olla teinille vaikeampi kertoa, vaikka siinä ei nyt mitään sen kummempaa pitäisikään olla.