Tyttäreni on seurustellut 1,5 vuotta tytön kanssa, jota luulin hänen kaverikseen
En oikein tiedä, mitä ajatella. Tyttäreni kertoi asiasta pari päivää sitten. Tuo tyttö on käynyt meillä monet kerrat ja tyttäreni on käynyt hänen luonaan. Tunteneet he ovat varmaan kolme tai neljä vuotta. Toki olen epäillyt tyttäreni seksuaalista suuntautumista jo pitkään erinäisten syiden takia, mutta tuota tyttöä pidin vain hänen parhaana kaverinaan.
Nyt on olo hämmentynyt, ja mietin, että miksi tyttäreni ei kertonut aikaisemmin. Ottaisitteko asiaa puheeksi vai antaisitteko olla? Molemmat tytöt täyttävät tänä vuonna 17.
Niin ja minulla ei siis sinänsä ole mitään heidän seurusteluaan vastaan, olisin vain ehkä halunnut, että tyttäreni olisi avoimempi asioistaan, ja mietin onko joku syy, miksi hän ei ole kertonut aikaisemmin. Haluaisin kuitenkin, että hänen olisi helppo kertoa minulle asioistaan.
Kommentit (28)
Menin äsken koputtamatta tytön huoneeseen ja tytöt olivat niin sanotusti partyt paljaana jos ymmärrätte mitä tarkoitan 😁
Ap
Jaahas,siinä oli sitten lauantain huono satu.
Yritä nyt keksiä parempaa....
Sinä et voi päättää, miten avoimesti tyttäresi yksityisasioistaan sulle puhuu.
Siellä hieman etupyllyt kohdanneet, pyypyyt. Etupyllyt hihhihiiiihhhihihhh pyypyyt.
Heität vaan provo läppää! Mutta: Etkö tiennyt on muotia serustella sama sukupuolta olevan kanssa? Joten se on tasa arvoa ja ihmisoikeutta.
Ap:lle, että saman sukupuolen kanssa seurustelusta voi vaan olla teinille vaikeampi kertoa, vaikka siinä ei nyt mitään sen kummempaa pitäisikään olla.
Ei ole oikea AP
-aloittaja