Tyttäreni on seurustellut 1,5 vuotta tytön kanssa, jota luulin hänen kaverikseen
En oikein tiedä, mitä ajatella. Tyttäreni kertoi asiasta pari päivää sitten. Tuo tyttö on käynyt meillä monet kerrat ja tyttäreni on käynyt hänen luonaan. Tunteneet he ovat varmaan kolme tai neljä vuotta. Toki olen epäillyt tyttäreni seksuaalista suuntautumista jo pitkään erinäisten syiden takia, mutta tuota tyttöä pidin vain hänen parhaana kaverinaan.
Nyt on olo hämmentynyt, ja mietin, että miksi tyttäreni ei kertonut aikaisemmin. Ottaisitteko asiaa puheeksi vai antaisitteko olla? Molemmat tytöt täyttävät tänä vuonna 17.
Niin ja minulla ei siis sinänsä ole mitään heidän seurusteluaan vastaan, olisin vain ehkä halunnut, että tyttäreni olisi avoimempi asioistaan, ja mietin onko joku syy, miksi hän ei ole kertonut aikaisemmin. Haluaisin kuitenkin, että hänen olisi helppo kertoa minulle asioistaan.
Kommentit (28)
Masked singer alkaa kahdeksalta,jipi 🍾🍷
Taidat himoita tuon tytön kiviaikaa...
Antaisin olla. Ei kuulu minulle. En ole suhteen osapuoli.
oooh shit. mutta ei hätää lesbo touhut ei oikeen eroo mitenkään antiikin ajan olympia painista.
Hienoa olisimpa uusi kumppanisi ja kun tytöt 18v niin step father opettaisi..
Heidät tulisi polttaa roviolla noitina. Ainakin se tyttäresi kaveri.
Söin just pizzaa,kylläpä olikin hyvää.
Suosittelen teillekin.
Olen itsekkin alkanut kiinnostua naisista.Mietin jos tytär ja tämä tyttö sekä minä harrastaisimme seksiä yhdessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hienoa olisimpa uusi kumppanisi ja kun tytöt 18v niin step father opettaisi..
Sä vaan kun et ole koskaan ollut taikka tule koskaan olemaan kenenkään uusi tai vanha kumppani. Tulet ainoastaan olemaan vanha, yksinäinen ja katkera i n c e l, ellet jo sitä ole.
Anna olla. Jos ovat olleet ensin kavereita, niin ehkä vain on ollut vähän hakusessa mitä ovat ja halus kertoa vasta kun kuvio täysin selvä.
Huono,tosi huono :(
Ihan itse keksit?No niin arvelinkin.
Mulle olisi ihan ok. Eikä mulle tarvi mistään kertoa ennen kuin on valmis. Ehkä tulee pidempi suhde ehkä ei. Olen tietysti iloinen kaikista lasteni kavereista.
Tyttäresi on siinä iässä, jossa hän alkaa itsenäistymään ja äidille ei enää kerrota kaikkia asioita siten kuin pienenä lapsena. On myös tyttäresi täysin oma asia, että hän seurustelee ikäisensä tytön kanssa, en näe asiassa mitään vikaa saati aihetta erilliseen keskusteluun. Uskon, että mitä luontevammin asiaan suhtaudut, sitä rennommin tyttäresi uskaltaa sinulle asiasta vielä joskus jutella. Hänen omilla ehdoillaan, joten anna nyt vain tilaa.
Ei kannata ottaa puheeksi. Antaa vaan olla. Eri asia missä vaiheessa seurustelu alkoi, ei välttämättä heti. Nuoret eroavat usein vielä.
Helvettiin joutuminen siinä kaiketi se pahin on, me ei olla täällä kuitenkaan ikuisesti. Kumma juttu kun nuo seta tyyppit korostaa sitä onnellisuutta mutta jos seuraus on kadotus niin se ei ole pitkäaikainen ilo.
Tuon ikäisestä voi tuntua vielä helpommalta ja turvallisemmalta seurustella samaa sukupuolta olevan kanssa ja tytöille se ei ole nykyaikana kummoinen tabu, vaan enemmän kaveruuden jatke.
Emotionaalisesti se voi olla iso juttu, mutta mihinkään muuhun suurempaan (kuten raskaus) se ei johda, joten on siinä mielessä ihan samantekevää kutsuuko tyttö kaveriaan kaveriksi vai tyttöystäväksi vai onko ihan yksin. Miehet voivat tulla kuvioihin myöhemmässä vaiheessa tai sitten ei.