Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi edellisestä liitosta

Kotirouva
19.11.2022 |

Olemme miehen kanssa molemmat samanikäisiä eli 40 vuotiaita. Olemme seurustelleet 3kk ja yhteinen tulevaisuus on noussut mietinnäksi.

Minulla itselläni ei ole lapsia enkä ole ollut ennen naimisissa. En vain tavannut nuorena miestä, jonka kanssa olisin tuntenut halua jakaa elämäni ja samanlaiset arvot. Tämän kyseisen miehen kanssa, kuitenkin kolahti ja nyt yhteinen tulevaisuus on noussut keskusteluksi.

Puhumme aivan kaikista asioista ja riitoja ei ole ollut, koska suhtaudumme erimielisyyksiin hyvin tyynesti ja kunnioittavasti keskustelemalla olemme selvittäneet asiat.

Eilen pidimme koti iltaa luonani ja hän sanoi haluavansa kertoa jotain tärkeää. Hän kertoi minulle, että hänellä on edellisestä liitosta lapsi. Hänen vaimonsa kanssa ovat eronneet jo 11 vuotta sitten. Nainen kyllästyi avioliitto elämään ja jätti lapsen hoidettavaksi miehelle eikä ole halunnut lapsen kanssa olla tekemisissä tai hoitaa edes välillä.

En voi mitenkään ymmärtää hänen edellistä vaimoa. Miten äiti voi vain lähteä ja hylätä lapsen eikä halua edes nähdä missään vaiheessa.

Mies oli peloissaan, kun kertoi minulle asiasta. Hän pelkäsi, että jättäisin hänet tämän vuoksi. Hän oli hyvin huojentunut, kun kuuli ettei tämä muuta mitään. On täysin normaalia, että aikuisella ihmisellä on ollut elämää ja menneisyys kuten minulla.

Miten teillä on elämä mennyt, kun kumppanilla on edellisestä liitosta lapsi? Hyviä ja huonoja kokemuksia voi kertoa. Kiitos kommenteista:)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry, mutta en jäisi suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, joka salaa lapsensa olemassaolon kolmen kuukauden _seurustelun_ ajan. Hyvänen aika!

Jjjep! Tää on sellainen asia, jonka pitäis ilmetä

suunnilleen kolmen ekan tunnin aikana.

Lapsi ei ole ongelma, aikuisilla ihmisillä on historiaa ja elettyä elämää, isompi ongelma on ettei tuollaisesta ole kerrottu aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla