Lopetin alkoholinkäytön
Itselläni ei ole ollut pahaa ongelmaa enkä ole ollut päihtyneenä lapseni seurassa.
Silti tämä on nyt tehtävä! Selviän tästä ilman katkoa tai antabusta, juominen ei ole ikinä ollut päivittäistä ja harvoin humalahakuista.
Kannustakaa.
Kommentit (14)
Niin varmaan, parin päivän päästä on taas viinapullon tyhjennysoperaatio käynnissä.
Miksi sitten lopetat? Ei kannata lopettaa, jos nauttii alkoholista mutta sen juominen pysyy kohtuudessa.
Good for you. Siitä on hyötyä sisäelimille ja vähentää haitallista kolesteroliakin.
Vierailija kirjoitti:
Good for you. Siitä on hyötyä sisäelimille ja vähentää haitallista kolesteroliakin.
Tuo on Big Cannabiksen propagandaa, ne vaan haluaa että ihmiset siirtyy alkoholista kannabikseen jotta Big Cannabis saa lisää rahaa. Älä usko Big Cannabiksen propagandaan, alkoholi on oikeasti terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan, parin päivän päästä on taas viinapullon tyhjennysoperaatio käynnissä.
Olen ollut jo pidempään juomatta enkä ole koskaan juonut viinaa.
Älä o!e luuseri!
Nyt pullonkorkki auki ja viihteelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten lopetat? Ei kannata lopettaa, jos nauttii alkoholista mutta sen juominen pysyy kohtuudessa.
Testaan nyt ainakin muutaman kuukauden taukoa.
Itse lopetin ryyppäämisen 15 vuotta sitten ja olen siitä lähtien juhlinut päätöstäni joka perjantai Koskenkorva pullolla. Raittius on tehnyt hyvää mielelle ja keholle.
Vierailija kirjoitti:
Joskus on hyvä testata omaa resilienssiä ja otan tämän haasteena.
Olen aina ollut sen verran armoton itseäni kohtaan että muutaman kilon voisin tiputtaa pois ja hehkeät kasvot säilyttää. Alkaa taas käymään juoksemassa.
Toivon, että nämä luuserikommentit antavat sinulle Ap potkua. Sinä pystyt tähän, vaikkei moni AV-palstalaisista pystyisikään. Hyvä sinä!
Kannustan sinua pohtimaan mitä kivaa teet viinasta säästyvillä rahoilla. Olisiko se hieronta, uusi harrastus, joku reissu vuoden päästä tms.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että nämä luuserikommentit antavat sinulle Ap potkua. Sinä pystyt tähän, vaikkei moni AV-palstalaisista pystyisikään. Hyvä sinä!
Kannustan sinua pohtimaan mitä kivaa teet viinasta säästyvillä rahoilla. Olisiko se hieronta, uusi harrastus, joku reissu vuoden päästä tms.
Kiitos!
Se että kirjoitan asiasta tänne tai että että kerron päätöksestä muutamalle läheiselle lisää sitoutumistani. Olen ollut jo hetken juomatta ja päätös on vain vahvistunut.
Itse en käyttänyt alkoholia ennen 35v nyt 36v ja vuoden käyttänyt jokapäivä ja asiat paljon paremmin, sain paremman työn ja naisenkin löysin, kavereitakin on nyt paljon toisin oli ennen jolloin olin yksinäinen.Kyllä alkoholissa on paljon hyvää aina tuodaan vain ne huonot puolet esille.
Etkä lopettanut, vaan olet lopettamassa.