Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei ihmiset anna toisten kuunnella äänikirjaa rauhassa busseissa ja pysäkeillä vaan tulevat keskeyttämään ja kertomaan ihan jonninjoutaviaan?

Vierailija
19.11.2022 |

Joudun etsimään kännykän laukusta, repimään kuulokkeet korvistani ja keskeyttämään mielenkiintoisen esim. dekkarin kuuntelun vain sen vuoksi että kanssamatkustaja tulee ihmettelemään ihan jotain mitäänsanomatonta asiaa, sitten taas kuulokkeet korville, kännykästä kirja päälle ja takaisinkelauksella etsimään paljonko meni ohi ja huomaan olevani todella ärsyyntynyt tästä em. keskeytyksestä. Tätä tekevät ihan tuntemattomat ihmiset mutta myös esim. naapurini tai työkaverini. Voi että riepoo kulkea samoilla bussivuoroilla heidän kanssaan. Se äänikirja voittaisi keskustelun heidän kanssaan 100-0 ja pahimmassa tapauksessa sitten istumme vierekkäin pitkän matkaa jopa ihan hiljaa kun heidän täytyy ängetä viereen vaikka näkevät että teen jotain muuta kuin vain oleskelen. Enkä kehtaa enää laittaa niitä luureja takaisin ja kirjaa pyörimään. Miten estäisin tällaisen? Jopa maksan kuukausimaksua tuosta äänikirjapalvelusta enkä pääse nauttimaan siitä niin usein kuin haluaisin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa käyt lainaamassa sen saman teoksen paperisen version paikallisesta kirjastosta täysin ilmaiseksi 1 kuukauden ajaksi. Onhan sinulla olemassa kirjastokortti?

Ei niitä niin vain lainata. Minulla on nyt kolme mielenkiintoista kirjaa ollut jonotuslistalla kirjastossa kohta puoli vuotta. Kun olen päättänyt, etten enää yhtään uutta kirjaa osta kotiin. Niin nopeampi saada kirja kuunneltavaksi äänikirjana, kuin jonottaa sitä kirjastossa.

Miksi joku tau**i miinustaa tätä kun vastaaja on ihan oikeassa! Uutuuskirjat saa samantien kuunteluun äänikirjapalveluissa ja vielä nopeammin englanniksi alkuperäiskielellä kuten itse ainakin usein kuuntelen. En todella jää odottamaan milloin onni potkaisee ja saan kirjastosta varaamani kappaleen varausnumeroni 165 jälkeen.

Vierailija
22/22 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole juteltu. Hyvä niin. Haluan olla omissa oloissa. Ei kiinnosta jutella vieraiden kanssa bussissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla