Monelta heräsit tänään?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 09. Herään arkisin jo 3.30 joten uni tulee kumman aikaisin perjantaina :D Nukuin 10h.
Mihin työhön joutuu heräämään klo 3.30?
Mitä itse teet päivät pitkät, kun kyseenalaistat toisten rytmejä?
Toisilla voi olla matkaa töihinsä, joihin menee tunti tai enemmän. Toisilla voi olla eläimiä, joita pitää käyttää lenkillä ennen työpäivän alkua.
Toisilla voi olla vuorotyötä ja ne ajat voi heitellä ihan miten sattuu kellon ympäri. Toisten pitää saada luetteua päivän lehti heti aamulla kahvipöydässä ja ehkä käy myös suihkussakin aamusella ja laittautumisessakin voi kestää vaikka kuinka kauan.Kysyin ystävällisesti, koska asia kiinnosti minua. On kuitenkin aika harvinaista herätä esim. jo ennen aamuneljää.
Mun suvussa on eräät jotka joutuvat heräämään ennen kello kolmea yöllä vuorotöiden takia. Asuvat maalla ja heidän työpaikassansa koneet käyvät 24/7. Aina pitää olla jotkut siellä töissä.
No ei kyllä ole harvinaista herää ennen aamuneljää :.DD Itse en ole tainnut koskaan tehdä työtä missä herätään neljän jälkeen. Aikaisin töihin, aikaisin kotiin.
Klo 15. Se on mulle luonnollinen heräämisaika.
Joskus hieman ennen kymmentä. Viikon loma alkoi eilen :)
Kello soi 14.30, mutta taisin torkuttaa ja kun nousin, kello oli jotain 15.40. Vähän vaikeuksia nukkua yöllä kun Covid kiusaa kehoa.
Nyt sunnuntaina heräsin hiukan ennen kahdeksaa.
Ihan hyvä vaan, että heräsin siihen aikaan, niin kerkesin käydä tietokoneella päivittämässä sen ja kohta pitäisi käydä suihkussa. Sitten puolenpäivän aikoihin meen viettämään synttäreitä 🥳
Aikainen lintu madon nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Klo 12. Miksi heräätte viikonloppunakin kukonlaulun aikaan??
Rutiinit. Olen aina ollut sitä leiriä että päivä tuntuu "pilalle menneeltä" jos herää vasta 10:00 tai myöhemmin. Menen myös suht. ajoissa nukkumaan.
Kymmeneen mennessä olen "heräillyt" ja treenannut useimpina lauantaina. Siitä on hyvä sitten jatkaa askareita.
En ole vielä herännyt, koska en ole nukahtanutkaan.
En mennyt nukkumaankaan, heräsin viimeksi eilen eli 22.11. klo 8.
Heräsin 02:15. Joo, on nukkumisen kanssa ongelmia.