Milloin sait oikein kunnon organismin?
Kommentit (26)
Miten organismin omistajuussuhde ja kunnollisuus määritellään, henkilökohtaisen mielipiteen perusteella? Organismeja on ollut oletettavassa omistuksessani syntymästäni asti, ja vaikka osa on kokonsa puolesta ollut varsin vähäpätöisiä, on niillä ollut mm. merkittävä vaikutus terveyteeni. Ehkä oma lapsi olisi sellainen oikein kunnollinen?
Kun katselin tyttöystävääni kahden mustan miehen kanssa ja laukesin housuihini todella voimalla..
Kukaan mies ei ole antanut minulle kunnon orgasmia, vaikka olen nussinut monen eri miehen kanssa. Itse hyväilemällä kädelläni pilluani saan helposti orgasmin. Vielä paremman orgasmin saan, jos käytän apuna dildoa.
Vierailija kirjoitti:
Kolme kertaa muistan erityisesti.
Armeijassa oli parin viikon gines ja oli tumputustaukoa puolitoista viikkoa takana. Sielä myös testot on korkealla kun hirveästi kaikkea urheilullista tekemistä ja vähän unta. Päädyin hieromaan kikkelin päätä sängyssä nukkumaanmennessä eikä mennyt kauaa kun kirjaimellisesti purkauduin. Maha oli täynnä mälliä.
Teiniaikoina oli outo kolmenkimppa, tosin minä en harrastanut seksiä vaan katselin vain kaverin ja hänen tyttiksensä seksin harrastamista ja tumputin katsellessa näytöstä. Laukesin kaksi kertaa peräkkäin ja erittäin voimakkaasti.
Tyttöystävän kanssa päädyttiin spontaaniin suihkuseksiin. Asia oli älytöntä, koska mitään ehkäisyä ei sillä hetkellä ollut käytössä. Päädyttiin vain naimaan ja se oli erittäin intohimoinen seksisessio. Sen pääteeksi laukasin lastin niin syvälle kun sen sai. Se orgasmi oli outo kun se kesti todella pitkän ajan. Tuon myötä päätettiin, että
Wauu.. tuossa on minunkin orgasmin ainekset.
Tapasimme mieheni kans Levillä kaksi nuorta kaveria oli vappu hulinat. Olin vähän kiimassa kun katselin niiden vartaloita ja söpöjä kasvoja.
Tanssittiin ,tai mua tanssittiin. Kanki oli kovana housuissa.
Kerroin siitä miehelleni,että minua haluttaa ,oon kiimassa. Mieheni vaan että kutsutaan ne vuokramökkiimme ja katsotaan mitä tapahtuu.
Mieheni kertoi pojille että lähdetäänkö jatkoille meidän mökkiin ,olis halvempaa juotavaa.
Tilanne mökillä sähköistyi melkein heti ja pussailulsihan se meni.
Ei mennyt kun hetki niin olin melkein alasti.
Pienet tissit olivat hyväiltävänä,ja se hetki kun vieras mies koski liian intiimisti mun pyllyyn. Sydän hakkasi ihan älyttömästi kun pikkuhousuja otettiin pois. Niihin oli valunut aika paljon ,siinä oli hiet ja hunajaa,tais olla pisuakin. Yritin päästä pisulle ,ja samalla pesemään pylly.
Eihän mua päästetty ,vaan pöydälle selälleen ja jalat levälleen . Mut haluttiin nähdä.
Ja kun kieli kosketti pillua niin sakset aukesi.
Ei mennyt kun hetki niin tunsin kuinka orkku oli tulossa. Se oli voimakas ..mieheni piti toisesta jalasta ja toinen vieraasta toisesta .
Yritin kiemurrella siinä kun mun pillua nuoltiin,niinä kesken orkkua tunsin kuinka penis alkoi tunkeentumaan minuun.
Tunne vaan lisääntyi ja yritin pois tilanteesta mutta kun se eka mies sai orkun nii toinen tuli lennosta jatkamaan.
Pojat olivat armeijassa silloin ,seuraava kerta noiden samojen kavereiden kans oli juhannuksena. Olivat olleet kiinni ja runkkaus kellossa. Oli kiihkeää kun pikkuhousut näkyi hameen alta,oli aivan mahtavat orkut.
Meni varpaat kippuraan ja happi meinas loppua😄..
Viime sunnuntaina miesystävän kanssa. Ei siinä mitään sen ihmeellisempiä sirkustemppuja tehty, molemmin puolista suuseksiä ja peruspenetraatiota parissa ei asennossa. Kolmas orgasmi vaan itsellä usein sellainen, että vähän tiukemmassa saada, mutta kun tulee, tulee sitten kunnolla.