Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö näennäisesti iloisen ja sympaattisen ihmistyypin, joka kuirenkin

Vierailija
18.11.2022 |

Muuttuu aivan päinvastaiseksi sopivassa tilanteessa? Semmone jekyll ja hyde?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Mun kissa on tällanen. Samoin yksi entinen työkaveri.

Vierailija
2/28 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasainen tunteeton ihminen ei ole terve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali varmaan, jos tilannekin on sopiva. 

Vierailija
4/28 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun ilmaisee jotain kritiikkia onkin täysi seko ja epätasapainossa!! Just tätä tää maailma on. Kaikkien pitäis nuolla kaikkia eikä kukaan sais sanoa mitään kritiikkiä. Varsinkaan jostain ylempitasoisesta ihmisestä.

Maailman sivuhan tätä on nähty. Rikkaat tekee rikoksia ym mutta jos köyhä valittaa, se on mielenvikainen.

Haista sinö aloittaja piiiiiiitkä paska!!!

Vierailija
5/28 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen ja sympaattinen paitsi silloin kun minua yritetään käyttää hyväksi. Työkaverini yrittää usein nakittaa minulle tehtäviä joita hän pitää liian vaivalloisena, sori jos en jaksa silloin hymyssä suin sympatiseerata häntä. Saatan sanoa aika kärkkäästi että on tässä omiakin töitä tehtävänä ja en toistaiseksi saa palkkaa kahden henkilön edestä.

Vierailija
6/28 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako sopivassa tilanteessa vaikkapa sitä, että hänellä on todellinen syy suutahtaa tai olla jämäkkä? Kertoo ennemminkin terveestä tunne-elämästä, kuin Jekyll & Hyde persoonallisuudesta. On mahdollista olla sympaattinen ja iloinen, eikä se ettei suostu kynnysmatoksi tarkoita, että iloisuus olisi näennäistä. Selkäranka ja rajojen asettaminen sen suhteen, millaista kohtelua suostuu vastaanottamaan, ovat sitä tervettä "aivan päinvastaiseksi" muuttumista.

Vierailija
7/28 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä tarkoiteta sellaista normaalia rajojen asettamista.

Vierailija
8/28 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaan olla todella ihana mutta myös "pahin painajainen" tarvittaessa. Mutta saa todella pitkään venyttää rajoja ennenkuin sen puolen näkee

Vierailija
9/28 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä osaan olla todella ihana mutta myös "pahin painajainen" tarvittaessa. Mutta saa todella pitkään venyttää rajoja ennenkuin sen puolen näkee

Sama. Yllätän jopa itseni.

Vierailija
10/28 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis semmone joka voi sillä samalla hymyilmeellä imarrella jotakuta ja vaikka seuraavassa lauseessa haukkua maan rakoon. Ei siis näytä olevan mitään ajatustoimintaa taustalla?

Vierailija
11/28 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meena Emmerdalessa!

Vierailija
12/28 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ihan kuin minussa asuisi kaksi ihan vastakkaista persoonaa, joista toinen on lempeä ja hyväntahtoinen ja toinen täysi psykopaatti. Kausittaista.

Vierailija
13/28 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people."

Vierailija
14/28 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa tuo puoli on.

Vierailija
15/28 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän. Yks tyyppi puhuu ihmisistä paskaa vaikka parin metrin etäisyydellä heistä eikä näytä haittaavankaan kuuleeko he vai ei. Mutta hymyilee kuin hevonen samalla

Vierailija
16/28 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Ovat teennäisiä ja vain esittävät iloista ja ystävällistä. Oikeasti selän takana juorutaan ja kirosanat lentelevät.

Vierailija
17/28 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaa kyllä psykopatiaan

Vierailija
18/28 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jekyl-hyde ilmiö tuli liikaa juodessa. Hulluja tekstareita. Puhelimelle pitäisi olla aikalukollinen kaappi tai jokin kun alkaa kunnolla kaatamaan. Miten voi viina sekoittaa pään niin paljon? 

Vierailija
19/28 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suutun väärinkohtelusta. Jos on vuosia ollut uhkailun ja painostuksen alla, en ihmettele jos tapahtuu.

Kun ihmistä pistelee puukolla, on luonnollista että verta saattaa valua.

Älkää sohiko toisianne.

Vierailija
20/28 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuulemma tunteeton psykopaatti, kun sanon ei. En minä hymyile korvasta korvaan, naureskele ja halaile sillon, kun toinen väkisin koettaa saada minut tekemään jotakin vasten tahtoani. Ensimmäinen "ei" tulee vielä hymy kasvoilla, mutta jos sitä ei uskota, vakavoidun. En raivostu, mutta hymy kyllä pyyhkiytyy kasvoilta, katson kysyjää tiukasti silmiin ja vastaan perustellen, hitaalla ja selkeällä äänellä kuin selkouutisissa konsanaan. Tämä on joidenkin mielestä ollut pelottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi