Mitä mieltä X-filesin Danasta
Kommentit (21)
Nuorena aika mehh mutta viimeisimmissä kausissa aika hottis milf.
Tykkään.
Harmitti vain kun oli niin skeptinen kaikkea yliluonnollista kohtaan, sen muistan. Piti Mulderin juttuja humpuukina.
En oo katellut 90-luvun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Väitän että tämän palstan väestä suurin osa ei ole nähnyt kokonaista jaksoa x-filesia
Miten niin. Tuskin nuoret täällä pyörii.
Sitävastoin entiset nuoret kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään.
Harmitti vain kun oli niin skeptinen kaikkea yliluonnollista kohtaan, sen muistan. Piti Mulderin juttuja humpuukina.
En oo katellut 90-luvun jälkeen.
Sitä en koskaan oikein tajunnut, että vaikka se itse näki niitä ihme juttuja, niin jakson alussa se on kuitenkin nollautunut takaisin skeptikoksi.
Fox Mulder pani häntä isolla munallaan.
Nipottaja, mutta tasapainotti Mulderin yltiöpäistä huuhailuja. Terve hienoinen epäluottamus tahoa kohtaan, joka hänet työllisti.
Jos olisin noiden pomo, niin olisivat saaneet kenkää molemmat varmaan. Ainakin Mulder, ja Scully toisiin hommiin vaikka veropetoksia tutkimaan.
Gillian Andersonin kumihaalarikuvat ysärillä pakotti palleja kovasti.
https://i.pinimg.com/originals/89/3b/f0/893bf0060e88720f4237c5ed6324b60…
Scullyn hahmo oli aika epäseksikäs, vaikka näyttelijä on seksikäs kuin mikä.
Vierailija kirjoitti:
Gillian Andersonin kumihaalarikuvat ysärillä pakotti palleja kovasti.
https://i.pinimg.com/originals/89/3b/f0/893bf0060e88720f4237c5ed6324b60…
Muistan tämän Suosikista!
Liian skeptinen, liian fakkiutunut omaan tiedeminäänsä. Kaipasin aina, ettei se väittäisi vastaan, kun Mulderin jutut lähtee laukalle. Olen nähnyt jokaisen jakson X-filesia, suurimman osan useaan kertaan 😂 pentuna otin niitä VHS:lle ja katselin aina koulun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään.
En oo katellut 90-luvun jälkeen.Sitä en koskaan oikein tajunnut, että vaikka se itse näki niitä ihme juttuja, niin jakson alussa se on kuitenkin nollautunut takaisin skeptikoksi.
Siis yhdessäkään jaksossahan ei niitä Mulderin ufojutut mitenkään todistettu. Kaikelle löytyi aina joku ihan luonnollinen ja rationaalinen ja tästä maailmasta oleva selitys.
Sen lisäksi jätettiin auki mahdollisuus että ehkä siellä sittenkin vielä lisäksi oli jotain out there, mutta ei pakosti mitään.
Ysärillä olin teini. Patjan alta löytyi Jallu ja Gillian Andersonin juliste. Jälkimmäinen pääsi useammin esille käsihommissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään.
En oo katellut 90-luvun jälkeen.Sitä en koskaan oikein tajunnut, että vaikka se itse näki niitä ihme juttuja, niin jakson alussa se on kuitenkin nollautunut takaisin skeptikoksi.
Siis yhdessäkään jaksossahan ei niitä Mulderin ufojutut mitenkään todistettu. Kaikelle löytyi aina joku ihan luonnollinen ja rationaalinen ja tästä maailmasta oleva selitys.
Sen lisäksi jätettiin auki mahdollisuus että ehkä siellä sittenkin vielä lisäksi oli jotain out there, mutta ei pakosti mitään.
Eikös ne ufojutut lähteneet ihan laukalle loppuvaiheessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään.
Juu se just pänni. Oli niin hemmetin jääräpäinen siinä asiassa, vaikka itsekin näki ja koki tutkiessaan vaikka mitä ihmeellistä.
Aaargh. 😁
Uusissa jaksoissa on joku älytalo, josta ne pääsi ulos, sitten parvi drooneja jahtasi niitä. Kuin Hithcockin linnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään.
Tais lähteä.
Ja oliko se niitten pomo vai mikä, joka aina veti röökiä, muistanko oikein että sen nimi oli Syväkurkku? Vai oliko se vasikka, näytti kyllä agentilta itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään.
Tais lähteä.
Ja oliko se niitten pomo vai mikä, joka aina veti röökiä, muistanko oikein että sen nimi oli Syväkurkku? Vai oliko se vasikka, näytti kyllä agentilta itsekin.
Eikös se ollut Syöpämies (Cancerman)?
Väitän että tämän palstan väestä suurin osa ei ole nähnyt kokonaista jaksoa x-filesia