Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok jos joku puolituttu kehaisee miten hyvältä näytät jos olet pudottanut rutkasti painoa?

Vierailija
18.11.2022 |

Minusta on, ja epäterveellisiä elämäntapoja ei pitäisi normalisoida.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei painosta kannata nykyään sanoa mitään. Se on jollakin palko sieraimessa kuitenkin. 

Vierailija
2/21 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiusallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä viitsi sanoa, kun vähintäänkin siitä sitten kilahdetaan kuitenkin että mitäh, enkö muka lihavana näyttänytkään hyvältä.

Vierailija
4/21 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista tarvitaan, jotta ihmiset saavat kannustusta oikeaan suuntaan. Onko yhteiskunta mennyt jonkun mielestä parempaan suuntaan, kun mitään ei enää saa paheksua vaan kaikki on ok?

Vierailija
5/21 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sairastunut syöpään ja silloin ei hirveästi lämmittänyt mieltä kun tuttava kehui laihtunutta olemustani.

Vierailija
6/21 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta toisen ihmisen painoa ei kannata kommentoida hyvällä eikä pahalla.

Eikä edes netissä. Mutta joillekin raasuille se on ainoa pätemisen tapa.

Vierailija
7/21 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Epäterveellisiä elämäntapoja ei ole tarpeen normalisoida, mutta onhan se melko absurdia että aina kun mun syömishäiriö lähtee lapasesta niin ihmiset tulee kehumaan miten hehkun ja näytän hyvältä. Ja sit kun voin paremmin, eli esimerkiksi en inhoa itseäni koko ajan, en ajattele ruokaa koko ajan, en oksentelee tai herää aamuyöllä jumppaamaan, niin sit ollaan hiljaa.

Vierailija
8/21 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietää että puolituttu on pyrkinyt pudottamaan painoaan, voi mielestäni sanoa.

Mieluummin kuitenkin kommentoi ilman sitä paino-osuutta, näytätpä pirteältä tms

Jos et tiedä syytä laihtumiseen, syy voi myös olla sellainen josta ei onnitteluja halua.

"No mutta kiitos, jotain positiivista tässä syövässäkin" saa kenet tahansa puolitutun hiljaiseksi.

Vierailija
9/21 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska olen laihtunut tahtomattani ja onnettomuuttani stressin, masennuksen ja fyysisen sairauden takia. En siis siksi, että eläisin entistä terveellisemmin, terveemmästä puhumattakaan, enkä myöskään ole tästä yhtään onnellinen.

Ja en halua aapeen kaltaisia ystäviä, jotka iloitsevat siitä, että minulla menee huonosti.

Vierailija
10/21 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä wituttais ku pientä oravata jolta on pesäpuu kaadettu.

Vierailija
11/21 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska olen laihtunut tahtomattani ja onnettomuuttani stressin, masennuksen ja fyysisen sairauden takia. En siis siksi, että eläisin entistä terveellisemmin, terveemmästä puhumattakaan, enkä myöskään ole tästä yhtään onnellinen.

Ja en halua aapeen kaltaisia ystäviä, jotka iloitsevat siitä, että minulla menee huonosti.

Mulla tuota samaa. En varmasti näytä iloiselta tai hyvinvoivalta, mutta silti pitää kehua laihtumista. Se tuntuu vähän vittuilulta.

Vierailija
12/21 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotin 50 kiloa vuoden sisällä saatuani toimivan lääkityksen. Elintavoissani ei tapahtunut mitään muutoksia, sillä olen ollut urheilullinen ja syönyt terveellisesti aina ja lihominen ylipäänsä alkoi liikatreenaamisen rikottua kehoni umpieritysjärjestelmän. En kaipaa mitään kommentteja painostani ja siitä, miltä jonkun silmään näytän. Ja ihmiset, jotka kannustavasti kommentoivat onnistunutta kuntokuuriani voivat painua suoraan helvettiin.

Vierailija
13/21 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuota samaa. En varmasti näytä iloiselta tai hyvinvoivalta, mutta silti pitää kehua laihtumista. Se tuntuu vähän vittuilulta.

Ja sitten kun vihdoin voi paremmin ja kerää kiloja, saa kommentteja lihomisesta. Näkeekö ihmiset vaan ne kilot, ei lainkaan miten sä voit?

Vierailija
14/21 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi. Kun lihoin, sain palautetta. Kun laihduin, yksi lihomisestani huomauttanut sukulainen huomio sen.

Sanoin, että saa jatkossa pitää turpansa kiinni, lihoin tai laihduin.

Vierailija
15/21 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pudotin 50 kiloa vuoden sisällä saatuani toimivan lääkityksen. Elintavoissani ei tapahtunut mitään muutoksia, sillä olen ollut urheilullinen ja syönyt terveellisesti aina ja lihominen ylipäänsä alkoi liikatreenaamisen rikottua kehoni umpieritysjärjestelmän. En kaipaa mitään kommentteja painostani ja siitä, miltä jonkun silmään näytän. Ja ihmiset, jotka kannustavasti kommentoivat onnistunutta kuntokuuriani voivat painua suoraan helvettiin.

Minkä lääkityksen sait? Voitko huonosti?

Pitkien syöpähoitojen aikana paino romahti, mutta pystyessäni jälleen syömään nousi.

16/21 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli ihan ok, että kylillä muutama puolituttu ja joku tuntematonkin kommentoi laihtumistani. Oli ittelle niin iso ja iloinen asia, että oli vain kiva, että muutkin oli huomanneet.

Ei ne sentään tainneet hyvännäköiseksi kehua 😅

Vierailija
17/21 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok kommentoida kenenkään painoa, suuntaan tai toiseen. Et voi tietää toisen elämäntilannetta, moni laihtuu esim pahan masennuksen takia, tai vaikka siksi, että tuli ero rakkaasta kumppanista.

Itseäni on aina kehuttu hoikkuudesta ja se on johtanut siihen, että nyt normaalipainoisena pidän itseäni kamalana läskinä. Älkää siis sekoittako toisten kehonkuvaa omilla kommenteillanne.

Vierailija
18/21 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painosta ei tarvitse mainita mitään, varsinkaan puolitutulle. Hyvälle ystävälle voi sanoa, jos tietää, että hän ei siitä pahastu.

Ja tämä koskee niin laihtumista kuin lihomistakin. En silti ystävällekään yleensä mainitse lihomisesta.

Itse en tykkää ainakaan siitä, että mainitaan jos olen lihonut. Tiedän sen ilman kenenkään huomauttamistakin.

Vierailija
19/21 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia ovat ne, jotka ensin kehuvat laihtumisesta ja sitten tunnustavat, miten aiemmin olivat miettineet, että pitäisikö minulle sanoa, että sinulla taitaa olla painoa liikaa. Ai että minä nautin, kun kysyin sitten yhdeltä, että oletteko te eronneet, kun näin miehesi toisen naisen kanssa läheisissä tunnelmissa. Nainen ei vastannut minulle mitään vaan lähti nopsaan pois paikalta.

Vierailija
20/21 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai umpieritysjärjestelmä rikki.😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi