Kannattaako aloittaa tapailua 7v vanhemman miehen kanssa?
Olen 19-vuotias nuori nainen, ja tutustunut itseäni 7 vuotta vanhempaan mieheen somessa. Ollaan juteltu niitä ja näitä, ja mies vaikuttaa mukavalta. Voiko 7 vuoden ikäero aiheuttaa pitkässä juoksussa ongelmia suhteessa?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mun ensimmäinen poikaystävä aikoinaan 17-vuotiaana oli mua 7-vuotta vanhempi. Sen jälkeen olen seurustellut 12-vuotta vanhemman, 11- vuotta vanhemman ja 6-vuotta vanhemman kanssa. Koskaan ei ole ikäero ollut ongelma tai ylipäätään edes näkynyt kauheasti missään.
Niinpä. Ongelmasi on ihan muualla.
Vierailija kirjoitti:
Haluan vielä tarkentaa et mä olin se aloitteen tekijä, kun vastasin miehen seuramhakuilmoitukseen
Ap
Xxxxxxxxxxxxxxxxxx
HÄN on ehdottomasti LIIAN NUORI sinulle. Ota joku kunnon setämies tyyliin Danny, Frederik jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No 2:lta typerä vastaus.
Ikäeronne ei ole ongelma.Ikäeron merkitys vähenee ikääntyessä kun molemmille osapuolille tulee enemmän elämänkokemusta. Se koskee myös sisarussuhteita vaikka joku olisi aina se isoveli tai pikkusisko.
Jos mies on 37 ja nainen 30, niin silloin se ikäero ei välttämättä vaikuta yhtä suurelta, kun molemmat ovat ehtineet nähdä vähän enemmän maailmaa. Moni 19-vuotias asuu vielä kotona vanhempiensa kanssa ja mahdollisesti suunnittelee lukion jälkeisiä opintoja, tai jos on mies, niin on menossa vasta armeijaan.
Ikäeron merkitys kasvaa ikääntyessä. Meillä nyt toinen 48 ja toinen 56. Ikäero näkyy ja tuntuu. Nuorempana ei niin haitannut.
Mutta tuskin tuossa iässä tarvitsee tänne asti miettiä
Annoitko kaikille pimpslooraa?