Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako aloittaa tapailua 7v vanhemman miehen kanssa?

Vierailija
18.11.2022 |

Olen 19-vuotias nuori nainen, ja tutustunut itseäni 7 vuotta vanhempaan mieheen somessa. Ollaan juteltu niitä ja näitä, ja mies vaikuttaa mukavalta. Voiko 7 vuoden ikäero aiheuttaa pitkässä juoksussa ongelmia suhteessa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan meille aiheuttanut. Toki ongelmia ollut välillä kuten kaikissa suhteissa, mutta johtuu ihan muista seikoista. Ikäeroa 10 vuotta ja 8 vuotta yhdessä.

Vierailija
2/25 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Toiset 7 vuotta eteenpäin niin sinä olet parhaassa iässä ja mies keski-ikäinen, erektiohäiriöinen setä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata!

Vierailija
4/25 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään alle kaksikymppinen ei käytä kirjoituksessaan mitään pitkiä juoksuja. Olet varmasti joku 40-50 vuotias.

Vierailija
5/25 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 2:lta typerä vastaus.

Ikäeronne ei ole ongelma.

Vierailija
6/25 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Vanha ukko sulle. Otanuorempi.

Vierailija
7/25 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että mitä ilmeisimmin mies on semmoinen joka haluaa käyttää nuoren naisen kokemattomuutta hyväksi. Kyllä näitä pedareita on tullut nähtyä

Vierailija
8/25 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että nuorempana olisi ottanut vaan Jonkun miehen ja niistä paljastuu kaikkea, ei kannata heti sitoutua jos on 19v. 24v halusi taas itselle sopivan ja parhaan miehen. 32v alkoi nähdä ihmisten läpi enemmän, ihmistuntemusta. Pitäisi tuntea minkälainen joku toinen on oikeasti, pitkältä ajalta, että ei tule ihan kauheita yllätyksiä ja eroja. Juovan kanssa ei oikein kannata olla tms. Se ei näy aina päällepäin mitä joku vetää.

Vierailija
9/25 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vielä tarkentaa et mä olin se aloitteen tekijä, kun vastasin miehen seuramhakuilmoitukseen

Ap

Vierailija
10/25 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, jos tuntuu sopivalta. Äkkiä sen huomaa kannattiko vai ei. Seitsemän vuotta on pieni ikäero.

Vierailija
11/25 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/25 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa, mies saa täydet pisteet kavereiltaan kun on löytänyt nuoren hyvännäköisen vosun. Saat paljon hyviä oppeja mieheltä, varsinkin makkarin puolelle.

Vierailija
13/25 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannattaa, mies saa täydet pisteet kavereiltaan kun on löytänyt nuoren hyvännäköisen vosun. Saat paljon hyviä oppeja mieheltä, varsinkin makkarin puolelle.

Oppeja toisen miellyttämiseen varmaan saa, mutta hyvää seksiä on turha odottaa vastalahjaksi. 

Vierailija
14/25 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
15/25 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tätä keskustelua. 7 v ei ole mitään.

Vierailija
16/25 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan vielä tarkentaa et mä olin se aloitteen tekijä, kun vastasin miehen seuramhakuilmoitukseen

Ap

Kukaan 19-vuotias ei myöskään puhu "seuranhakuilmoituksesta". Ei edes kukaan 29v. Miksi esität teini-ikäistä kun selkeästi olet 45+ ikäinen?

Vierailija
17/25 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä aloitat opiskelut ja hän on jo kohta valmistunut. Mutta tuskin haittaa.

Vierailija
18/25 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No 2:lta typerä vastaus.

Ikäeronne ei ole ongelma.

Ikäeron merkitys vähenee ikääntyessä kun molemmille osapuolille tulee enemmän elämänkokemusta. Se koskee myös sisarussuhteita vaikka joku olisi aina se isoveli tai pikkusisko.

Jos mies on 37 ja nainen 30, niin silloin se ikäero ei välttämättä vaikuta yhtä suurelta, kun molemmat ovat ehtineet nähdä vähän enemmän maailmaa. Moni 19-vuotias asuu vielä kotona vanhempiensa kanssa ja mahdollisesti suunnittelee lukion jälkeisiä opintoja, tai jos on mies, niin on menossa vasta armeijaan.

Vierailija
19/25 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että ikinä en olisi alkanut seurustella miehen kanssa, joka ei olisi ainakin viisi vuotta minua vanhempi.

Nuorempana etenkin ikäero oli tärkeää. Nyt keski-ikäistyessä voisin varmaan periaatteestani jo joustaa. (Onneksi ei ole tarvetta, olen vakaassa parisuhteessa miehen kanssa joka on 6 vuotta minua vanhempi.)

Vierailija
20/25 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensimmäinen poikaystävä aikoinaan 17-vuotiaana oli mua 7-vuotta vanhempi. Sen jälkeen olen seurustellut 12-vuotta vanhemman, 11- vuotta vanhemman ja 6-vuotta vanhemman kanssa. Koskaan ei ole ikäero ollut ongelma tai ylipäätään edes näkynyt kauheasti missään.