30v naisen deitti-ilmo; "Arkea Pyörittää vuorotyöt. Oma elämä vakaata ja hyvää, nuoruusvuodet ja menot takana"
Ja ei edes ole trolli.
Näinkö sitä on tämän palstan valittajat olleet oikeassa niistä naisten "parhaista nuoruusvuosista", ja miten ne vietetään?
Nyt ilmeisesti haussa se vakavarainen insinööri? tai jotain sinne päin
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin näkyy taas palstamiesten ajatusmaailma. Jos nainen on elänyt aktiivista elämää nuorena, se tarkoittaa kertapanoja ja orgioita, jos nainen menee lomamatkalle, se on aina seksiloma, jos nainen menee töiden tai opiskelujen vuoksi ulkomaille, se menee sinne vain sekstaamaan jne. Oikeastaan aina, kun nainen on tai elää itsenäisesti missään, se on jotenkin harrastamassa seksiä, jep jep.
Tämähän johtuu siitä, että nainen on harrastanut seksiä jo useita satoja, ellei tuhansia kertoja keski-ikään mennessä kun taas miehellä lykyssä yhden käden sormilla laskettava määrä.
No pakko myöntää, että eipä ole tullut noita yhdyntöjä laskettua.
Eka kerta tapahtui kun olin 16, seurustelin sen kundin kanssa 3 vuotta.
Kun se suhde päättyi, olin sinkkina 6kk jona aikana ei ollut yhtään yhdyntää.
Seuraavan miehen kanssa olen edelleen.
Jos joku jaksaa, niin laskekoon. Noin kerran viikkoon on varmaan aika hyvä keskiarvo koko suhteissa harrastetuille yhdynnöille.
N39
Me laskettiin taannoin toistatuhatta, komeasti. 20 vuotta saman miehen kanssa, eikä meillä ole viikkoa pidempiä taukoja ollut kuin yksi, eikä toivottavasti ihan äkkiä tulekaan. Tasaiselka kerta viikossa -tahdilla pääsisi reiluun tuhanteen, ja alun kanipanovuodet tasoittavat myöhempää laiskistumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ne alle 30 v kiltitkään miehet esim minua halunneet.
Eiköhän nämä "nuoruuden-villit-vuodet-tädit" ole niitä entisiä j ä n-
n ä tyttöjä.
Haluaa nyt kesämökin, veneen, kultaisennoutajan ja ison tvn mistä voi sitten sohvalta katsella leffoja.
HAH HAH HAAAAAA!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt jaksa lukea kaikkia sivuja joten ehkä tämä on jo sanottu, mutta sukupuolet puhuvat tässä ihan toistensa ohi.
Naisille ne "hurvittelut ja juoksut" tarkoittavat bilettämistä, ehkä alkoholin käyttöä, matkustelua, myöhään valvomista, jne jne.
U äl ii -miehille ne taas tarkoittavat että nainen on harrastanut paljon irtoseksia.
Jälkimmäisessä ei tietenkään ole siinäkään yhtään mitään pahaa ns normaalin ihmisen mielestä, mutta näille tyypeille se on (muka) vahvistus heidän maailmankuvalleen. Varmaan pitäisi itsekin laittaa jotain vastaavaa omaan ilmoitukseen, olisipa hyvä filtteri näille toksisen asenteen omaaville...
No senhän voi sinne profiiliin laittaa, että irtosuhteita on ollut paljon. Itse asiassa se voi jopa kannattaa. Silloin saat sellaisen miehen, joka ei piittaa menneestä elämästäsi ja saattaa itsekin olla viettänyt elämäänsä samaan tyyliin.
Kannattaa laittaa sinne profiiliin, että olet incel ja tulet aina olemaan. Itseasiassa se voi jopa kannattaa. Silloin saat sellaisen naisen, joka ei piittaa incel-asenteestasi ja elämäntavastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"pelit on jo pelattu"
"juoksut on jo juostu"
"nuoruusvuodet ja menot jo takana"Eli nuoruusvuodet vietetty panorinkelissä, mutta sieltä ei saatu ketään sitoutettua, ja nyt on sitten tyydyttävä siihen perusmieheen...Salaa nainen kuitenkin aina tulee haaveilemaan noista vuosista ja ehkä jostakin tietystä sieltä
Tuskinpa. Me juostiin nuoruusvuodet miehen kanssa yhdessä, eikä ole kumpikaan jäänyt kaipaamaan mitään. Siksihän se rilluttelu lopetetaan kun homma on jo nähty eikä kiinnosta. Vain prot jatkavat enää nelissäkymmenissä, muut ovat jo rauhoittuneet, kuka ennemmin, kuka myöhemmin.
Olen varmaan pro, kun olen 55- vuotias, ja menojalka vipattaisi. No mä olenkin sinkku, koko ikäni ollut. Ruma nainen, niin parisuhteeseen en ole kelvannut, pillunvonkujia oli vaan nuorempana tarjolla, ei muita.
Mä tarkoitin prolla niitä joille nuoruuden vauhti jää päälle. Ostarilla pubissa niitä notkuu jo aamusta alkaen, naamasta on vaikea sanoa ovatko 35 javai 55.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että meinaa etteivät baarit ja biletys enää kauheasti kiinnostele. Sitä en tiedä, miksi oletat nuoruusvuosien olevan parhaita, kamalasti hommaa edessä ja kaikki on kauhean epävarmaa.
Tämä. Stressi opiskelusta ja työt päälle, väkisin biletystä ettei jää mistään paitsi, lisää töitä, kouluun ei aikaa, ihmissuhdehuolet.. juu, parhaat nuoruusvuodet niinpä niin.
Näin naisena tuntuisi erikoiselta ajatukselta ja jotenkin perverssiltä myös kytätä miesten neitsyyttä ja vaatia sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"pelit on jo pelattu"
"juoksut on jo juostu"
"nuoruusvuodet ja menot jo takana"Eli nuoruusvuodet vietetty panorinkelissä, mutta sieltä ei saatu ketään sitoutettua, ja nyt on sitten tyydyttävä siihen perusmieheen...Salaa nainen kuitenkin aina tulee haaveilemaan noista vuosista ja ehkä jostakin tietystä sieltä
Tuskinpa. Me juostiin nuoruusvuodet miehen kanssa yhdessä, eikä ole kumpikaan jäänyt kaipaamaan mitään. Siksihän se rilluttelu lopetetaan kun homma on jo nähty eikä kiinnosta. Vain prot jatkavat enää nelissäkymmenissä, muut ovat jo rauhoittuneet, kuka ennemmin, kuka myöhemmin.
Olen varmaan pro, kun olen 55- vuotias, ja menojalka vipattaisi. No mä olenkin sinkku, koko ikäni ollut. Ruma nainen, niin parisuhteeseen en ole kelvannut, pillunvonkujia oli vaan nuorempana tarjolla, ei muita.
Mä tarkoitin prolla niitä joille nuoruuden vauhti jää päälle. Ostarilla pubissa niitä notkuu jo aamusta alkaen, naamasta on vaikea sanoa ovatko 35 javai 55.
Jotain taikapölyä nuo ikuiset bilettäjät oikeasti vetää. Elämäntavat ihan retuperällä, mutta tosiaan monet näyttää ikäistään nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt jaksa lukea kaikkia sivuja joten ehkä tämä on jo sanottu, mutta sukupuolet puhuvat tässä ihan toistensa ohi.
Naisille ne "hurvittelut ja juoksut" tarkoittavat bilettämistä, ehkä alkoholin käyttöä, matkustelua, myöhään valvomista, jne jne.
U äl ii -miehille ne taas tarkoittavat että nainen on harrastanut paljon irtoseksia.
Jälkimmäisessä ei tietenkään ole siinäkään yhtään mitään pahaa ns normaalin ihmisen mielestä, mutta näille tyypeille se on (muka) vahvistus heidän maailmankuvalleen. Varmaan pitäisi itsekin laittaa jotain vastaavaa omaan ilmoitukseen, olisipa hyvä filtteri näille toksisen asenteen omaaville...
No senhän voi sinne profiiliin laittaa, että irtosuhteita on ollut paljon. Itse asiassa se voi jopa kannattaa. Silloin saat sellaisen miehen, joka ei piittaa menneestä elämästäsi ja saattaa itsekin olla viettänyt elämäänsä samaan tyyliin.
Kannattaa laittaa sinne profiiliin, että olet incel ja tulet aina olemaan. Itseasiassa se voi jopa kannattaa. Silloin saat sellaisen naisen, joka ei piittaa incel-asenteestasi ja elämäntavastasi.
Ei minun tarvitse tehdä mitään profiileja. En tule ikinä menemään mihinkään nettideittisovellukseen tai palveluun. Tuo nainen itse pohti laittavansa profiiliin "minulla on ollut paljon irtosuhteita", jotta välttää toksiset miehet sillä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena tuntuisi erikoiselta ajatukselta ja jotenkin perverssiltä myös kytätä miesten neitsyyttä ja vaatia sitä.
Niin kannattaa ottaa huomioon, että mies, jolla on paljon suhteita on miesten silmissä menestynyt ja naisten silmissä tavoiteltu, koska onhan mies kelvannut niin monelle kilpasiskollekin.
Nainen, jolla on runsaasti seksisuhteita ei ole tavoiteltu kuin korkeintaan kassien tyhjennyksren, koska eihän naisella selvästikään ole minkäänlaista tasoa, kerta jakelee pitkin kyliä.
Eli naiselle miesten vähäinen lukumäärä on valtti ja miehelle naisten vähäinen määrä miinus.
Tätä ei muuten tule koskaan mikään feminismi kumoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun tarvitse tehdä mitään profiileja. En tule ikinä menemään mihinkään nettideittisovellukseen tai palveluun. Tuo nainen itse pohti laittavansa profiiliin "minulla on ollut paljon irtosuhteita", jotta välttää toksiset miehet sillä hyvin.
Tämähän oli ihan oma tulkintasi, nimenomaan vahvistaen pointtini. Minä sanoin että laitan profiiliin "biletykset takana" tms josta tässä ketjussa on puhuttu. Jos se sinulle tarkoittaa irtosuhteita, niin teksti toimii just niinkuin oli tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi aika omituista, kun se neitsyys on miestä heikentävä ominaisuus. Kukaan nainen ei halua miestä, jota muut naiset eivät ole halunneet. Tai jota naiset eivät ole pitkään aikaan halunneet. Mitä enemmän naisia ja menoa naisten piirissä miehellä on, sitä parempi. Raha tulee rahan luokse.
Älä puhu minun puolestani, pelle.
Eri, neitsytnainen joka etsii neitsytmiestä
Jos ilmoituksen nainen kokee, että juoksut on juoksut ja nyt on työ etusijalla, niin mitä siinä on moralisoitavaa? Jokainen eläköön omaa elämäänsä. Kaikille ei baareissa riekkuminen ole ykkösasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kannattaa ottaa huomioon, että mies, jolla on paljon suhteita on miesten silmissä menestynyt ja naisten silmissä tavoiteltu, koska onhan mies kelvannut niin monelle kilpasiskollekin.
Nainen, jolla on runsaasti seksisuhteita ei ole tavoiteltu kuin korkeintaan kassien tyhjennyksren, koska eihän naisella selvästikään ole minkäänlaista tasoa, kerta jakelee pitkin kyliä.
Eli naiselle miesten vähäinen lukumäärä on valtti ja miehelle naisten vähäinen määrä miinus.
Kyllä ne seksiseikkailijat vakiintuu toistensa kanssa. Ei se vauhtiveijo mitään siveää impiraijaa halua,.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne seksiseikkailijat vakiintuu toistensa kanssa. Ei se vauhtiveijo mitään siveää impiraijaa halua,.
Selvä naisen vastaus. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä naisen vastaus. 🤭
Tässäkin on naisen vastaus: miksi ihmeessä nirso nainen haluaisi ympäriinsä paneskelleen miehen, joka vaikuttaa nirson silmiin naisen lähinnä arvostelu- tai sitoutumiskyvyttömältä?
Vierailija kirjoitti:
Jos ilmoituksen nainen kokee, että juoksut on juoksut ja nyt on työ etusijalla, niin mitä siinä on moralisoitavaa? Jokainen eläköön omaa elämäänsä. Kaikille ei baareissa riekkuminen ole ykkösasia.
Tätä ihmettelen myös. Mitä outoa siinä on, että kolmenkympin paremmalla puolella ei enää jaksa bilettää? Jos jaksaa, niin niitäkin täällä haukutaan jotka vielä nelikymppisinä luuhaavat baareissa.
Mitä tuon naisen pitäisi tehdä? Jossain iässä aloilleen asettumisen tarve on ihan luonnollinen sekä miehille että naisille. Todella outoa että täällä sitä pidetään naurettavana tai pahana.
Ja jos on nuorena bilettänyt, se ei tosiaan tarkoita, että olisi harrastanut paljon seksiä. Esim. itse olin sinkkuna lähes kolmekymppiseksi, kävin baareissa, bailasin, eikä ollut kuin muutama seksikokeilu ollut elämässäni kun sitten pariuduin.
Kiinnostaisiko miehiä sitten enemmän nainen, joka kertoisi että elämä on yhtä kaaosta ja draamaa, menojalkaa vipattaa ja baarit kutsuu joka viikonloppu, välillä arkenakin.
Jännänaiset kiehtovat sitten vissiin?
Vai miksi nainen ei saa rauhoittua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä naisen vastaus. 🤭
Tässäkin on naisen vastaus: miksi ihmeessä nirso nainen haluaisi ympäriinsä paneskelleen miehen, joka vaikuttaa nirson silmiin naisen lähinnä arvostelu- tai sitoutumiskyvyttömältä?
Koska todellisuudessa nainen ei käyttäydy, kuten sanoo. 🤭 Nämä asiat on varmasti aika vaikeita juttuja käsittää, kun tarkastellaan ilman tunnesidettä ja Libressejä.
Tunnetko yhtään naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muotoillaan deitti-ilmoitus, että baarit ja alkoholi ei enää jaksa kiinnostaa eikä yhden illan jutut, ennemmin koti-iltoja sohvalla sylikkäin, yhdessä ruuanlaittoa, ulkoilua, kaupassa käyntiä ja yhdessä säännöllisiä vietettyjä öitä ovat asiat jotka kiinnostavat? T. Nainen 32v
Yleltä tulee kiinnostavia sarjoja. Läheisestä viinibaarista lopetettiin kirjastopuoli. Siirryin kotiin omien kirjojen pariin. Voitaisiin jakaa viinipullo ;)
Nainen kirjoittaa: baarit ja ALKOHOLI ei enää jaksa kiinnostaa. Mies vastaa: Voitaisiin jakaa viinipullo. Tätä tasoa se luetun ymmärtäminen on siellä Tinderissäkin. Luovutin muutaman viikon kokeilun jälkeen.
Aijai, N 42v, ainoa lapsi 21v, juuri tulin lapseni koiranvahdiksi kun hän lähti tänään ulkomaille. Ihan yksin tässä ihanassa kaupungissa! Istun, kuuntelen musiikkia ihanassa ylhäisessä yksinäisyydessäni täällä ja harrastan paheitani <3 Parasta!
Kaikki jää salaisuudeksi mitä täällä tapahtuu, ja sen voin sanoa ettei siihen kuulu kaksilahkeiset! Parasta on olla monta päivää ihan yksin, ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin nauttia! :)