30v naisen deitti-ilmo; "Arkea Pyörittää vuorotyöt. Oma elämä vakaata ja hyvää, nuoruusvuodet ja menot takana"
Ja ei edes ole trolli.
Näinkö sitä on tämän palstan valittajat olleet oikeassa niistä naisten "parhaista nuoruusvuosista", ja miten ne vietetään?
Nyt ilmeisesti haussa se vakavarainen insinööri? tai jotain sinne päin
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Siis millainen ilmoituksen pitäisi olla jos tuo ei kelpaa?
Ja missä ne puheet taaskin ovat että nainen kuin nainen saa seksiä ihan koska vaan ja tällaisesta ilmoituksesta jo moinen itkuvirsi?
Esimerkiksi sellainen, joka herättää edes jonkinlaisen kiinnostuksen edes jossakin ihmisessä. Tuon ilmoituksen lukeminen vastaa sitä kuin katsoisi maalin kuivuvan. Kukaan ihminen ei oikeasti ole noin tylsä, ei edes tuon ilmoitustekstin kirjoittaja, joka ei kerro tuossa oikeastaan mitään itsestään ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei eivätkö naiset tajua miten ylimielisen kuvan tuo menot on takana- lause antaa.
Olen nainen ja vieläpä vanhempi kuin aloittajan deitti-ilmoituksen tapaus, mutta en todellakaan ajattele, että "menot on takana", tai "juoksut juostu". Herranjestas sentään. Toivottavasti sekä menoja että juoksuja on vielä edessäpäin. Ehkä sitten joskus 70-80v. voi deitti-ilmoon laittaa noin, kun ei jalka enää nouse eikä seksit kiinnosta.
Ai, olen N53 ja minusta tuo ilmoitus kuulosti ihan neutraalilta. Tietoa siitä, että ei ole enää kiinnostunut joka viikonloppu väkisin bilettämään ja baareilemaan, vaan arvostaa nyt jotain toisenlaista vapaa-ajan viettoa.
Minä olisin itsekin jo tuon ikäisenä voinut kirjoittaa itsestäni noin, mutta en koe, että se tarkoittaisi "kaiken olen jo kokenut, nyt aion vetäytyä luostarielämään"
Mutta ap, jos jo tuo lausahdus sinulle tökkii, ja its etsit seuralaliseksi "ikinuorta bile/baarikärpästä niin jätä ihmeessä tämä tuttavuus välistä. Säästät teidän molempien aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja missä ne puheet taaskin ovat että nainen kuin nainen saa seksiä ihan koska vaan ja tällaisesta ilmoituksesta jo moinen itkuvirsi?
It's my your hottest and dearest Victoria. I'm looking for serious gentlemen. Yours truly Victoria
Ukko vastaa salamana ja on valmis luopumaan taloudellisesta päätäntävallasta hotin ilmoituksen perusteella.
Suomalainen mies on niin realisti ettei vastaa ilmiselviin kalasteluihin.
Venäjä ja Viro on top3 tuontimaina
Sieltä saa jotain vastikkeeksi, toisin kuin pulassa olevilta amerikkalaiskenraaleilta.
Mitä helvettiä kyttäätte suomiakkojen ilmoja?
Vierailija kirjoitti:
Mä heräsin kolmikymppisiin tajuamalla pärjääväni vallan hyvin yksin.
Miehillä on tapana herättää kolmekymppiset naiset elämän reaaliteetteihin.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja vieläpä vanhempi kuin aloittajan deitti-ilmoituksen tapaus, mutta en todellakaan ajattele, että "menot on takana", tai "juoksut juostu". Herranjestas sentään. Toivottavasti sekä menoja että juoksuja on vielä edessäpäin. Ehkä sitten joskus 70-80v. voi deitti-ilmoon laittaa noin, kun ei jalka enää nouse eikä seksit kiinnosta.
Näin on. Juoksut ja menot jatkuu iästä huolimatta. Kiikkustuolissa voi muistella menneitä aikoja.
N52
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi... En ole koskaan ymmärtänyt, miksi se joitakin niin katkeroittaa jos entinen hurvittelija haluaa mennä sen vakavan inssin kanssa kimppaan kun ikää tulee?
Tai ylipäätään. Mitä sen on väliä kuka millaistakin kumppania hakee?
Jos olet itse se inssimies niin herranjumala. Eihän kukaan sua pakota tuollaista naista ottamaan! Jätä sellaiselle jolle kelpaa.
No kerron täältä miesten maailmasta, että se olisi jonkin verran nöyryyttävää olla tuo insinöörimies naisten hurvitteluvuosien jälkeen. Ei siitä tarvitse joka kerta kitistiä, jos miehillä on omat kriteerinsä sille, millainen nainen on vaimomatskua. Itsekin arvioitte miehet pituuden, hiusten ja lihasten perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi sellainen, joka herättää edes jonkinlaisen kiinnostuksen edes jossakin ihmisessä. Tuon ilmoituksen lukeminen vastaa sitä kuin katsoisi maalin kuivuvan. Kukaan ihminen ei oikeasti ole noin tylsä, ei edes tuon ilmoitustekstin kirjoittaja, joka ei kerro tuossa oikeastaan mitään itsestään ihmisenä.
Ukoilla on yhtä tylsiä
Eipä ne alle 30 v kiltitkään miehet esim minua halunneet.
Onneksi niin monilla naisilla lukee tuo omassa esittelyssään, että osaa sitten swaipata vasemmalle nuo nuoruuden hurvittelijat. Minä etsin parisuhteeseen erilaista ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti tämä maailman tylsin ilmoitus herätti tarpeen narista vauvapalstalla.
Voisin kirjoittaa noin ja olen 32v. En jaksa joka viikko bilettää, en edes joka kuukausi. Enkä kaipaa sen tyylistä miestäkään. Hurvittelut hurviteltu, jätän ne muille ja ennemmin vietän koti-iltoja. Silti ikävuodet 20-30 minulla oli vain yksi mies, eli se siitä itsensä jakamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä heräsin kolmikymppisiin tajuamalla pärjääväni vallan hyvin yksin.
Miehillä on tapana herättää kolmekymppiset naiset elämän reaaliteetteihin.
Mitvit? Mä tajusin tän just siks etten halua ankkuroitua 30 vuoden ajaksi lainalliseen taloon, mieheen ja lapsiin. Viihdyn yksinäisenä vuokralaisena.
vastahan ne menot alkaa tuossa iässä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi... En ole koskaan ymmärtänyt, miksi se joitakin niin katkeroittaa jos entinen hurvittelija haluaa mennä sen vakavan inssin kanssa kimppaan kun ikää tulee?
Jos olet itse se inssimies niin herranjumala. Eihän kukaan sua pakota tuollaista naista ottamaan! Jätä sellaiselle jolle kelpaa.
No kerron täältä miesten maailmasta, että se olisi jonkin verran nöyryyttävää olla tuo insinöörimies naisten hurvitteluvuosien jälkeen. Ei siitä tarvitse joka kerta kitistiä, jos miehillä on omat kriteerinsä sille, millainen nainen on vaimomatskua. Itsekin arvioitte miehet pituuden, hiusten ja lihasten perusteella.
Jos se on nöyryyttävää, niin älä hakeudu sellaisen naisen kanssa yhteen, josta et pidä? Kyllähän nämä kelpaavat monelle. Ja tuskin moni nainen kertoo vanhempana bilettäneensä nuorempana. Eri.
Ei kuulosta houkuttelevalle. En kiinnostuisi miehestä, joka kirjoittaa noin, joten tuskin tuo toisinkaan päin sen kivemmalta tuntuisi.
Ihan kuin tuo nainen olisi valmis ottamaan pallon jalkaan, koska niin kuuluu tehdä. Hän ei näe parisuhteessa mitään kivaa ja tavoiteltavaa.
Ei kiitos tuommosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhdistät hurvitteluvuodet toisiin miehiin? Voihan hän olla ollut uskollisena pitkässä parisuhteessa hurvitteluvuotensa. Vai onko hurvittelu synonyymi panemiselle?
Vierailija kirjoitti:
vastahan ne menot alkaa tuossa iässä !
Naisilla varmaan juu.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ne alle 30 v kiltitkään miehet esim minua halunneet.
30v. kilttis hakee stripparin ja herää 10 vuoden kuluttua velkataakan alta. 'Kaikki naiset'
Vierailija kirjoitti:
Voisin kirjoittaa noin ja olen 32v. En jaksa joka viikko bilettää, en edes joka kuukausi. Enkä kaipaa sen tyylistä miestäkään. Hurvittelut hurviteltu, jätän ne muille ja ennemmin vietän koti-iltoja. Silti ikävuodet 20-30 minulla oli vain yksi mies, eli se siitä itsensä jakamisesta.
Onko teille oikeasti biletys ja baarit ainoita "menoja" elämässä? En minäkään halua enkä jaksa jatkuvaa biletystä, mutta elämässä ja maailmassa on niin paljon kaikkea muutakin mentävää, tehtävää ja koettavaa. Kun kirjoittaa noin, että menot on takanapäin, syntyy mielikuva ihmisestä, jolta on sammunut se kipinä ja uteliaisuus elämää kohtaan ylipäätään.