30v naisen deitti-ilmo; "Arkea Pyörittää vuorotyöt. Oma elämä vakaata ja hyvää, nuoruusvuodet ja menot takana"
Ja ei edes ole trolli.
Näinkö sitä on tämän palstan valittajat olleet oikeassa niistä naisten "parhaista nuoruusvuosista", ja miten ne vietetään?
Nyt ilmeisesti haussa se vakavarainen insinööri? tai jotain sinne päin
Kommentit (221)
Se haluu elättäjän, karusellista ei yllättäen löytynyt.
Hakee panoa joka on käytettävissä hänen määrääminään aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei eivätkö naiset tajua miten ylimielisen kuvan tuo menot on takana- lause antaa.
Olen nainen ja vieläpä vanhempi kuin aloittajan deitti-ilmoituksen tapaus, mutta en todellakaan ajattele, että "menot on takana", tai "juoksut juostu". Herranjestas sentään. Toivottavasti sekä menoja että juoksuja on vielä edessäpäin. Ehkä sitten joskus 70-80v. voi deitti-ilmoon laittaa noin, kun ei jalka enää nouse eikä seksit kiinnosta.
Eiköhän haku ilmoituksen idea ole antaa jokin kuva itsestään eikä mietitä mitä minä mietin vaan mitä esim. miehet ajattelee tietyistä ilmaisumuodoista. Jos tälle kohauttaa olkapäitään ettei ole minun ongelma minkä kuvan annan ja mitä miehet ajattelee niin ehkä ei ole vielä ihan kypsä treffailuun.
Vierailija kirjoitti:
Mikskä kutsutaan miestä joka hakee Itä-Euroopan yökerhoista itselleen vaimon?
Vierailija kirjoitti:
"juoksuni olen jo juossut"
Ai että kun miehenä naurattaa lukea tällaisia tekstejä :D
Pitää paikkansa. Mieluummin vaikka "nuoruuden juoksut on juostu ja tästä homma vain paranee".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kirjoittaa noin ja olen 32v. En jaksa joka viikko bilettää, en edes joka kuukausi. Enkä kaipaa sen tyylistä miestäkään. Hurvittelut hurviteltu, jätän ne muille ja ennemmin vietän koti-iltoja. Silti ikävuodet 20-30 minulla oli vain yksi mies, eli se siitä itsensä jakamisesta.
Onko teille oikeasti biletys ja baarit ainoita "menoja" elämässä? En minäkään halua enkä jaksa jatkuvaa biletystä, mutta elämässä ja maailmassa on niin paljon kaikkea muutakin mentävää, tehtävää ja koettavaa. Kun kirjoittaa noin, että menot on takanapäin, syntyy mielikuva ihmisestä, jolta on sammunut se kipinä ja uteliaisuus elämää kohtaan ylipäätään.
No mulle tuo tarkoittaa, että haluaa jotain vakaata ja pysyvää elämäänsä. Ei ole enää tarve sinkoilla sinne tänne kuten nuorena. Tottakai ihmisellä on menoja eläkeikään tai hautaan asti - työt, harrastukset, lapset, ystävät, juhlat, matkustelu, velvollisuudet, jne. En silti yhdistä noita asioita nuoruuden menoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi... En ole koskaan ymmärtänyt, miksi se joitakin niin katkeroittaa jos entinen hurvittelija haluaa mennä sen vakavan inssin kanssa kimppaan kun ikää tulee?
Tai ylipäätään. Mitä sen on väliä kuka millaistakin kumppania hakee?
Jos olet itse se inssimies niin herranjumala. Eihän kukaan sua pakota tuollaista naista ottamaan! Jätä sellaiselle jolle kelpaa.
No kerron täältä miesten maailmasta, että se olisi jonkin verran nöyryyttävää olla tuo insinöörimies naisten hurvitteluvuosien jälkeen. Ei siitä tarvitse joka kerta kitistiä, jos miehillä on omat kriteerinsä sille, millainen nainen on vaimomatskua. Itsekin arvioitte miehet pituuden, hiusten ja lihasten perusteella.
Miksi yhdistät hurvitteluvuodet toisiin miehiin? Voihan hän olla ollut uskollisena pitkässä parisuhteessa hurvitteluvuotensa. Vai onko hurvittelu synonyymi panemiselle?
Kyllä se naisten maailmassa on synonyymi sille.
Miehenä tiedät varmasti enemmän naisten maailmasta kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi... En ole koskaan ymmärtänyt, miksi se joitakin niin katkeroittaa jos entinen hurvittelija haluaa mennä sen vakavan inssin kanssa kimppaan kun ikää tulee?
Jos olet itse se inssimies niin herranjumala. Eihän kukaan sua pakota tuollaista naista ottamaan! Jätä sellaiselle jolle kelpaa.
No kerron täältä miesten maailmasta, että se olisi jonkin verran nöyryyttävää olla tuo insinöörimies naisten hurvitteluvuosien jälkeen. Ei siitä tarvitse joka kerta kitistiä, jos miehillä on omat kriteerinsä sille, millainen nainen on vaimomatskua. Itsekin arvioitte miehet pituuden, hiusten ja lihasten perusteella.
Kuka täällä kitisee? Sinä saat vaatia vaikka neitsyen 20-vuotiaan bikinimallin jos siltä tuntuu. Ei sun tarvii vilkaistakaan aloituksen tyylisiin naisiin päin. Eikä kenenkään muunkaan miehen.
Jostain syystä näitä mainitsemiani ihannenaisia ei riitä ihan kaikille. Sitten voi miettiä, mikä on tärkeää ja mistä voi joustaa. Ja jos ei millään voi joustaa niin aina voi olla yksin.
Näin me naisetkin tehdään. Ei niitä 2m kalsarimallijuristilääkäreitäkään kaikille riitä. :D
N31
Osa miehistä tuntuu saavan kaiken tietonsa ylil4udalt*, jossa puhutaan edelleen alfoista ja jossa useampi mies esittää olevansa nainen kuin vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikskä kutsutaan miestä joka hakee Itä-Euroopan yökerhoista itselleen vaimon?
Viisaaksi, perhekeskeiseksi mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhdistät hurvitteluvuodet toisiin miehiin? Voihan hän olla ollut uskollisena pitkässä parisuhteessa hurvitteluvuotensa. Vai onko hurvittelu synonyymi panemiselle?
No sitten olen käsittänyt jotain pahasti väärin ja puhunut aivan muuta kuin olen tarkoittanut. :D Käytin "olin viikonloppuna taas hurvittelemassa" naimisissa ollessakin ja siihen ei koskaan ole liittynyt muita miehiä tai ylipäätään seksiä. :DD
Vierailija kirjoitti:
sitähän tuossa kauhistellaan että nainen painii hieman väärässä sarjassa. joku työtön autokorjaaja jostain Kauhavan lähiöstä jolla myös "juoksut juostu"😉 voisi olla sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sitähän tuossa kauhistellaan että nainen painii hieman väärässä sarjassa. joku työtön autokorjaaja jostain Kauhavan lähiöstä jolla myös "juoksut juostu"😉 voisi olla sopiva.
Lukiko jossain edes, että etsii insinöörimiestä vai oliko apn oma harhainen tulkinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko tän naisen profiilissa siis "Haluan vakavaraisen insinöörin". Jos ei, niin olet harhainen. Et tiedä mitä hän hakee, paitsi ilmeisesti vakaata parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ne alle 30 v kiltitkään miehet esim minua halunneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä kitisee? Sinä saat vaatia vaikka neitsyen 20-vuotiaan bikinimallin jos siltä tuntuu. Ei sun tarvii vilkaistakaan aloituksen tyylisiin naisiin päin. Eikä kenenkään muunkaan miehen.
Jostain syystä näitä mainitsemiani ihannenaisia ei riitä ihan kaikille. Sitten voi miettiä, mikä on tärkeää ja mistä voi joustaa. Ja jos ei millään voi joustaa niin aina voi olla yksin.
Näin me naisetkin tehdään. Ei niitä 2m kalsarimallijuristilääkäreitäkään kaikille riitä. :D
N31
Olen täysin samaa mieltä. Mutta meillä miehillä on eri kriteerit parisuhteeseen, kuin naisilla. Ja minä olen sitten mieluummin yksin, kun otan noita nuoruuden taakse jättäneitä tyytyjiä. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Siis millainen ilmoituksen pitäisi olla jos tuo ei kelpaa?
Ja missä ne puheet taaskin ovat että nainen kuin nainen saa seksiä ihan koska vaan ja tällaisesta ilmoituksesta jo moinen itkuvirsi?
No aika paljon tarmokkaampi ja säihkyvämpi. Viimeisiään sätkivä lahna kelpaa vain puutteisille.
Luin juuri eilen Vauvan seksiosioista, että jonkun aviomies kiihottuu vaimonsa panojutuista. Eli ehkä sellaiselle miehelle tämmöinen paljon juoksuja juossut nainen voisi sopia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"pelit on jo pelattu"
"juoksut on jo juostu"
"nuoruusvuodet ja menot jo takana"Eli nuoruusvuodet vietetty panorinkelissä, mutta sieltä ei saatu ketään sitoutettua, ja nyt on sitten tyydyttävä siihen perusmieheen...Salaa nainen kuitenkin aina tulee haaveilemaan noista vuosista ja ehkä jostakin tietystä sieltä
Tuskinpa. Me juostiin nuoruusvuodet miehen kanssa yhdessä, eikä ole kumpikaan jäänyt kaipaamaan mitään. Siksihän se rilluttelu lopetetaan kun homma on jo nähty eikä kiinnosta. Vain prot jatkavat enää nelissäkymmenissä, muut ovat jo rauhoittuneet, kuka ennemmin, kuka myöhemmin.
Olen varmaan pro, kun olen 55- vuotias, ja menojalka vipattaisi. No mä olenkin sinkku, koko ikäni ollut. Ruma nainen, niin parisuhteeseen en ole kelvannut, pillunvonkujia oli vaan nuorempana tarjolla, ei muita.