Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö sinua miehesi kanssa "silmäpeliä" tavoittelevat naiset vai luotatko mieheesi täpöillä?

Vierailija
03.10.2022 |

Miten on

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeana miehenä en pidä naisista jotka yrittävät saada huomiota vaikka olen mirrini kanssa liikenteessä

Vierailija
2/13 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties niitä sekopäitä jotka luulevat jokaisen katseen olevan flirttailua miehellesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mielentilasta, kuukautiskierrosta jne. Yleensä ei häiritse, eikä järjellä ajateltuna pitäisikään häiritä.

Vierailija
4/13 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mielentilasta, kuukautiskierrosta jne. Yleensä ei häiritse, eikä järjellä ajateltuna pitäisikään häiritä.

etkö luota täpöillä?

Vierailija
5/13 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minulla muuta vaihtoehtoa kuin luottaa? Vähän siinä menee suhteelta perusta, jos on kovin epävarma.

Vierailija
6/13 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän vilkuilevat jos mieli tekee. Ja ihan vapaasti saa yrittää, kyllä nyt hitto vie toiseen pitää pystyä parisuhteessa sen verran luottamaan. Jos on vieraan matkaan lähteäkseen, niin sitten lähtee, en minä voi (enkä siinä tilanteessa myöskään halua) sitä estää.

Vierailija
7/13 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei höiritse millään tavalla. Toisinaan jopa vähän kiihottaa.

Vierailija
8/13 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti piristää päivää.

Vierailija
9/13 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Enemmän miestäni tuntuu häiritsevän muut miehet, jotka yrittävät saada minulta huomiota, vaikka olemme yhdessä liikenteessä. 

Vierailija
10/13 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen mies tuli kaupasta ja kertoi, että ei ole ihan varma, mutta kassaneiti taisi ehkä vähän flirttailla. Hymyssä suin oli kun tän kertoi ja selvästi oli hänellä hyvä mieli. Minä kehaisin miestä, kun on niin komea ja karismaattinen, että muutkin huomaa.

En tiedä oliko kassaneiti vain tavallaista ystävällisempi vai flirttailiko tosissaan, mutta pääasia että miehelle tuli hyvä mieli ja sai istetuntoboostin näin synkkenevässä syksyssä. Sellaista me kaikki joskus tarvitsemme.

Jos joku on niin törppö, että flirttaa miehelleni minun läsnäollessani niin se on sen flirttailijan häpeä ja huonoa käytöstä. Mieheeni "luotan täpöllä" sillä meidän suhteemme ei ole kiinni siitä pitääkö myös muut miestäni houkuttelevana.

Vierailija
11/13 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just eilen mies tuli kaupasta ja kertoi, että ei ole ihan varma, mutta kassaneiti taisi ehkä vähän flirttailla. Hymyssä suin oli kun tän kertoi ja selvästi oli hänellä hyvä mieli. Minä kehaisin miestä, kun on niin komea ja karismaattinen, että muutkin huomaa.

En tiedä oliko kassaneiti vain tavallaista ystävällisempi vai flirttailiko tosissaan, mutta pääasia että miehelle tuli hyvä mieli ja sai istetuntoboostin näin synkkenevässä syksyssä. Sellaista me kaikki joskus tarvitsemme.

Jos joku on niin törppö, että flirttaa miehelleni minun läsnäollessani niin se on sen flirttailijan häpeä ja huonoa käytöstä. Mieheeni "luotan täpöllä" sillä meidän suhteemme ei ole kiinni siitä pitääkö myös muut miestäni houkuttelevana.

Yksi hauskimmista seksimuistoistani liittyy siihen, kun pokasin naisen kirjaimellisesti miehensä vierestä. Kehonkieli paljasti, että nainen olisi mielelläni lähtenyt jonkun toisen matkaan, ja aika pienellä panostuksella niin kävikin.

Vierailija
12/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei höiritse millään tavalla. Toisinaan jopa vähän kiihottaa.

Puhutko totta

Vierailija
13/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota mieheen, mutta ei se saisi niitä joita haluaisi. En usko erehtyvän naapurin Sirpan petiin kuitenkaan, vaikka Sirpalla ehkä yritystä onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi