Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄRGH hain just 5 vuotiaani päiväkodista, ja ihan karseelta tuo ulkopukeutuminen näytti

Vierailija
07.11.2006 |

Kurahousut oli päällä mutta takaperin, ja lenksuja ei oltu kiinnitetty olleskaan kenkien alle, kengissä siis kumisaappaissa lunta.........toppahanskat kädessä vaikka kurahanskat olivat repussa, vetoketju auki puvussa, kotona vyötärön seutu paljaan ja nilkkojen ja kalsareiden välillä 10cm pelkkää ihoa,,,,,,,,,,,ei ihme jos aina räkä valuu

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli usein kaula tuulella paljaana, kun ekat lumet tuli, niin lapsen housujen lenkut olivat laittamatta ja teki maassa enkeleitä, paljas jalka näkyi...ja täti seisoo vieressä, eikä tee mitään...huh.

Vierailija
2/5 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen resupekka räkä poskella, kun kotiin pk:sta hain, että en tiennyt itkeäkö vai nauraa moiselle ilmestykselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä on kaksi omaa pk-ikäistä ja sama asia ärsyttää myös minua.

Olen sitä mieltä että kyllähän yleensä 5vuotiaat osaa pukea itse mutta aikuisen tehtävä on valvoa ja muistuttaa että nilkat piiloon,napa piiloon jne jne sekä vielä viimeistellä tarvittaessa lahkeet yms ja varmistaa että vaatteet on kunnolla puettu ja myös oikeinpäin=)

Toimin itse näin,kuin myös muut ryhmäni aikuiset,ja arvatkaa ottaako päähän kun menen hakemaan omiani (5v ja 6v) joilla on vaatteet usein ap:n kuvailemalla tyylillä päällä!

Eikä auta vaikka asiasta on puhuttu monet,monet kerrat=(

Vierailija
4/5 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla repussa varalta säänvaihtumisen vuoksi lämpimämpääkin vaatetta, niin eikös tädit ole pakottaneet pojan laittamaan välillä repusta kaikki ne varavaatteetkin päälle, vaikka ulkona ihan lämmin keli!!!!!

Vierailija
5/5 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 2 lasta samassa päiväkodissa mut eri ryhmissä,toisessa homma toimii paremmin kuin toisessa ryhmässä

Joten en voi sanoa että huono päiväkoti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi