Petetty
Kumppanini on nyt useamman yön peräkkäin pettänyt minua unissani. Aamulla on paska fiilis kun muistan kaiken elävästi (kutsui minua unessa mm. veltoksi läskiksi)
Yritän järkeillä, että se oli vaan unta, mutta pelottaa että unet kertovat jotain alitajunnasta. Mutta kumman? Onko mahdollista, että "taajuudet menevät sekaisin" ja näen unissani miehen ajatukset?
Kommentit (5)
Mun salasuhteeni naisystävä alkoi kanssa nähdä tällaisia unia, jossa mies petti jonkun vaalean naisen kanssa ja herättyään oikein tärisi ja oli aivan tolaltaan, kertoen että hän kyllä luultavasti päättäisi elämänsä mikäli mies pettäisi tai lähtisi.
Jälkikäteen selvisi, että näitä unia alkoi tulla sen jälkeen kun oli ensin murtautunut miehen some-tileille ja lukenut sieltä välisiämme viestejä. Ei tarvittu alitajuntaa noiden unien generoimiseen vaan viekas suunnitelma :D
Alitajunta kai yleisemmin heijastaa jotain omia tuntemuksia -onko sinulla itselläsi joku kriisi päällä, joka saa kyseenalaistamaan luottamuksen läheisiin?
Jos unessa näkee tutun ihmisen pahana se kertoo puolista joita et ole uskaltanut tai halunnut yhdistää tähän ihmiseen. Pahatkin ominaisuudet kuuluvat jokaiseen ihmiseen ja niitä pitää arvioida rehellisesti ja pelkäämättä.
Näin joskus unia jossa perheenjäsenet haukkuivat ja hyljeksivät mua. Ei he tekisi niin. Myöhemmin tajusin, että se johtui jonkinlaisesta eroangstista kun olin juuri muuttanut pois lapsuuden kodista.
Jospa sulla itsellä häiritsee vaikka se lihominen ja tiedostamatta pelkäät et saat sen vuoksi kenkää?
Sulla taitaa olla vaan vilkas mielikuvitus vai onko aihetta epäillä että mies olisi pettänyt?