Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääsen tammikuusta alkean takaisin TÖIHIN, mutta.. ! (rokotepakko poistuu!)

Vierailija
18.11.2022 |

Olen vajaa vuoden ollut nyt muissa hommissa, kuin oman alan töissä. Tammikuussa saan taas palata omaan työhöni! Ongelman on vain se, etten ole täysin varma, haluanko enää tehdä sairaanhoitajan töitä... muita joilla samanlaisia mietteitä?

T: SH

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

... muita?

Vierailija
2/11 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

haasta ne oikeuteen.

Vierailija
4/11 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samanlainen tilanne. Sairastin koronan viime vuonna ja sain sen varjolla olla töissä helmikuuhun.

Maaliskuussa menin varastolle töihin. Pomo soitteli ja painosti ottamaan rokotetta, koska henkilökunnasta niin pula, että paikkoja joudutaan laittamaan kiinni. En suostunut, koska viihdyin varasto hommissa ja oli päivätyötä.

Nyt saisin taas tammikuussa palata työpaikkani, mutta taidan sanoa itseni irti. Minulle on tarjottu oppisopimuspaikkaa ja harkitsen vakavasti sen vastaan ottamista.

Lähihoitaja TK vuodeosasto

Vierailija
5/11 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

turpakiiqanonpelle

Vierailija
6/11 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan miten oma kunta/sairaanhoitopiiri suhtautuu. Joko en palaa, tai sitten muutan sellaisen piirin alueelle, joka seuraa THL:n ohjetta.

Vierailija
7/11 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, juurikin tuo. Hyvin ristiriitainen olo. Tavallaan on sellainen "jes, mahtavaa, saan palata", mutta samaan aikaan tulee olo, että "haluanko edes palata?". Olen tätä nyt yrittänyt miettiä.. itselläkin tällä hetkellä todella paljon helpompi työ. Tän hetkinen on toimistoaikaa ja palkka sama, kun SH. Ehkä itsekin irtisanon itseni.. 

- ap

Vierailija
8/11 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sen päätin! En enää palaa! Minua ei silloin tarvittu.. tai olisi tarvittu, mutta KIELLETTIIN työnteko. Voin lopulta nyt paljon paremmin ja olen onnellisempi. Mitä muuta ihminen elämältään voi toivoa?! 

- entinen SH, nykyinen toimistorotta :D 

Vierailija
9/11 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruitko päätöksen?

Vierailija
10/11 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää koskaan palaa sairaanhoitajan töihin ja siihen ei rokotteet vaikuta (neljän piikin onnellinen ottaja). Kieltäydyin näyttämästä rokotustodistuksia koska se on mielestäni henkilökohtainen asiani jos olen rokotteet ottanut tai en. Nykyään töissä koodarina (osasin siis ohjelmoida jo ennen hoitotyön lopettamista).

Vierailija
11/11 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että muutenkin pulassa oleva ala kärsi ja kärsii edelleen tuosta täysin järjettömästä rokotepakosta, joka ei perustunut mihinkään.

Ymmärrän teitä, jotka jätätte alan. Tuohan ollaan sisällyttämässä uudelleen influenssa ym. rokotepakkojen seuraksi. Kiuru ja kumppanit haluavat ajaa tämän maan täydellisesti alas. Tuskin opiskelijoitakaan enää houkuttelee tuollainen ala, missä ihmisiä kyykytetään kaikella mahdollisella tavalla.

Surullista.