Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa erota vaikka puoliso on alkoholisti

Vierailija
02.06.2023 |

En enää jaksa tätä liian pitkään jatkunutta tilannetta. Mies ryyppää jo arkenakin vaikka käy päivätöissä. Viikonloput on kamalia, kaljapullon kuvat silmissä eikä koskaan silloin ajokunnossa. Tulevat lomatkin pelottaa. Mun on pakko ottaa itseä niskasti kiinni ja heittää ukko mäkeen 😢

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kiinnostusta hänellä ei ole lopettaa kaljan juontia. Viinaa ei juo, mutta olutta menee todella suuria määriä. Valehtelee juomisesta, piilottelee tölkkejä, ei tunnusta sairautta yms.

Vierailija
2/13 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rahaa jolla hän saisi asunnon? Ei kai ulos kylmään. Ero muuten OK.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Ei ole vaihtoehtoja. Sä selviät kyllä, sulla on parempi olla sen jälkeen<3

Vierailija
4/13 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sairaslomalla enkä töissä, pelottaa miten pärjään todella pienillä tuloilla

Vierailija
5/13 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko mennä vankilaan? Siellä saa katon päälle.           

Vierailija
6/13 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kantsii selvittää asiat, tehdä laskelmat yms eikä vaan selittöä että MuA PeLoTtAa SeLvIiNkÖ pIeNiLlÄ tUlOiLlA.

Voit toki pysyy kännikalan elätettävänä jos niin vtkseen pelottaa ettei viitti vaivaa nähdä asioiden selvittämiseen.

Missä mainitaan että elää toisen siivellä?

Vttu mikä ääliö.

Vierailija
7/13 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sairaslomalla enkä töissä, pelottaa miten pärjään todella pienillä tuloilla

Kyllä sitä aina pärjää. Totutusta uuteen siirtyminen pelottaa aina, mutta kaikki järjestyy kyllä. Muista, että et ole ainoa tuollaisessa tilanteessa oleva ja kyllä ne muutkin pärjäävät. Pienillä tuloilla sitä paitsi tulee helpommin toimeen yksin, kun saa itse tarkasti päättää, miten tahansa käyttää.

Vierailija
8/13 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sille "kunnes kuolema erottaa" lupaukselle tapahtui?

Vierailija
9/13 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuollainen enkä tajunnut edes että on ongelma. Vitsit tuo alkoholi on kyllä harmillinen päihde.

Vierailija
10/13 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sille "kunnes kuolema erottaa" lupaukselle tapahtui?

Mies joi sen.

Vierailija
11/13 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä aina pärjää. Totutusta uuteen siirtyminen pelottaa aina, mutta kaikki järjestyy kyllä. Muista, että et ole ainoa tuollaisessa tilanteessa oleva ja kyllä ne muutkin pärjäävät. Pienillä tuloilla sitä paitsi tulee helpommin toimeen yksin, kun saa itse tarkasti päättää, miten tahansa käyttää.

rahansa*

Vierailija
12/13 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ihmeessä. Ei elämä huonommaksi voi muuttua.

Vierailija
13/13 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pelottaa? Ei kai mies oli väkivaltainen vai mikä siis pelottaa? Antaa äijän juoda ihan rauhassa ja nauti sinä lomastasi ilman häntä.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän