Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pukeutua pikkujouluun?

Vierailija
17.11.2022 |

Pitkästä aikaa työnantaja järjestää ja vaatteita mietin. Mustaa kenkää, puseroa, hametta löytyy ennestään, mutta joku väriläikkä tai kimallus pitää hankkia. En kokomustaan kuitenkaan halua pukeutua. Hankalaa. Olen yleensä farkku/leggings tyyppiä tunikoineen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen niin väliä. Kolmen promillen kännissä kukaan ei huomaa vaikka olisit alasti. Monesti joku loppuillasta onkin, jos on oikein onnistuneet bileet.

Vierailija
2/4 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna ei ole pikkujoulua. Olisi pitänyt matkustaa omakustanteisesti noin 500 km:n päähän ja maksaa itse matkat ja majoitus.

Lämpimät kiitokset työnantajalle. Nimeltämainitsemattomalle hyvinkin tunnetulle pörssiyhtiölle. Kiitos tästä alueellisesta pikkujoulutasa-arvosta. Muistutan asiasta ihan jokaisessa työtyytyväisyyspalautteessa niin kauan kuin työnantajan palveluksessa olen.

Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla samantekevää. Vaatteita miettii etukäteen vaikka kuinka pitkään, lopulta huomaa, että ihan sama, mitä on laittanut päälleen. Ei kukaan niitä asuja katso. Ellei ole joku erityinen teema, minkä mukaan pukeutua.

Meillä ihmiset pukeutuvat laidasta laitaan. Osalla on siistit työvaatteet, osalla juhlakuteet.

Vierailija
4/4 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen niin väliä. Kolmen promillen kännissä kukaan ei huomaa vaikka olisit alasti. Monesti joku loppuillasta onkin, jos on oikein onnistuneet bileet.

Juhlin kyllä, mutta maltilla. Siitä on 10 vuotta, kun viimeksi olen työnantajan järjestämissä pikkujouluissa ollut, joten luksusta.