Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ajattelet että jumala/jumaluus on olemassa

Vierailija
17.11.2022 |

mihin sijoitat hänet mielessäsi?
Kauas avaruuteen?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahattelen, että se on abstraktio, joka tiivistää hengellisyyden ydintä. Jotain sellaista, että olemme kaikki samaa henkeä ja elämän toteutumista maailmassa. 

Vierailija
42/44 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa juuri tänään jälleen haistatin vitut yläkerran oliolle, joka ei ole koskaan auttanut minua ja perhettäni mitenkään,päinvastoin.Uskoontuloni jälkeen kaikki on mennyt täysin päin v..a ihan riippumatta siitä,kuinka paljon on rukoiltu tai synneistä tehty "parannusta" tai toimittu asioiden parempaan muuttumisen eteen. Pelkkä mielikuvitusolento koko kristinuskon Jeesus, täyttä paskapuhetta se että mitään apua tai armoa "taivaasta" tulisi ihmisille. T.25 v srk tekopyhien omavanhurskaiden valehtelijoiden toiminnassa mukana ollut ex-hihhuli, jonka elämä ja mielenterveys tuhoutui uskovaisuuden vuoksi

Minua Jumala on "auttanut" ihan merkittävästi yhdessä asiassa: Uskonnollisesta yhteisöstä irtaantumisessa. Jumala on minut luonut, joten Hän tietää, millainen olen. Siksi minun ei tarvitse kysyä uskovaisilta, millainen minun pitäisi olla, jotta kelpaisin Jumalalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala sijaitsee jokaisen jumalaan uskovan ihmisen aivoissa.

Vierailija
44/44 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty sijoittamaan, enkä edes kuvittelemaan, ja vaikka pystyisinkin niin tuskin osaisin sanallistaa. Toki nämä viides ulottuvuus ja simulaation ylläpitäjä yms ovat hauskoja mielikuvia ja sopivassa mielentilassa harjoitettuja pohdintoja mutta ei ne vastaa mitään omaa kokemusta. Siis itselläni. Jos jollain muulla vastaa niin onneksi olkoon 😀🤯

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi