Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan raskii enää käydä baareissa? Siideri oli 7,20 mainostaulussa kun kuljin tänään pubin ohi!

Vierailija
15.03.2024 |

Kenellä on enää varaa kaupastakaan ostaa alkoholia saati tällaisiin hintoihin?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikkapa minulla.

M57

Vierailija
2/32 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kaljaa kaupasta ja ryyppää kotona. Kaljaveroa alennetaan, kiitos hallituksen. Ravintolatoimen alv:tä nostetaan niin kohta maksaa vielä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään käytetään huumeita. Tulee halvemmaksi.

Vierailija
4/32 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo käynyt kohta kymmeneen vuoteen. Joskus on hetkellisesti tullut fiilis että pitäiskö poiketa lasillisilla, mutta kyllä Suomessa hinnat pitää meikäläisen aika tehokkaasti loitolla baareista, nykyään myös ruokaravintoloista. 

Vierailija
5/32 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhälle on näköjään kaikki kallista.

Vierailija
6/32 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit tarvitsee vielä sähköä lämmitykseen. Muutenkin iso tila lämmitettävänä. Ihmiset eivät osta kylmiäjuomia jos siellä on liian kylmä.

Vierailija
7/32 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää raaskin käydä harvakseltaan. Viimeks olin tammikuussa 2022 ja join ison kaljan.;)

8/32 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä raaskii käydä, mutta muuten ei kiinnosta.

Vierailija
9/32 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta kaljaa kaupasta ja ryyppää kotona. Kaljaveroa alennetaan, kiitos hallituksen. Ravintolatoimen alv:tä nostetaan niin kohta maksaa vielä enemmän.

Ei, en ole käyttänyt alkoholia enää vuosiin enkä kyllä muista mitä maksoi silloinkaan kun olen viimeksi ollut ravintolassa joskus 10-15 vuotta sitten. Enkä ajatellut kyllä mennäkään vaikka olisi varaakin.

Vierailija
10/32 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olin juuri matkalla ostamaan lankoja yht.  20 kerää a 4,70 että köyhyys on aina toki suhteellista...

Vierailija
11/32 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan aikoinaan mä kävin baarissa missä myytiin bisseä 1e tuoppi. Ne oli hyviä aikoja imeä känniä

Tosin nyt olen aikuistunut ja kasvanut mieheksi ja lopettanut sekoilemisen niin ei paljon haittaa mitä se myrkky maksaa. 

Vierailija
12/32 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanyassa asun ja just istun baarissa olut euroissa 1,70 € vaikka täälläkin isot verot hintatasoon nähden

Vierailija
13/32 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en käy. Saan päivän ruuat kaupasta sillä hinnalla mitä maksaa yksi tuoppi.

Vierailija
14/32 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät istuu baareissa päivät pitkät juomassa ja pelaamassa biljardia. Liian hyvät tuet. 

Vierailija
15/32 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo näin mä teen. Jos ei ole mitään kotibileitä kavereiden kanssa, niin sit vaan ostan kaupasta muutaman bissen ja tulen AV:lle hengailemaan. Ihan yhtä tasokkaita ihmiskontakteja täällä on kuin jossain kulmakuppilassa. 

Vierailija
16/32 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demolaattori kirjoitti:

Kyllä siellä raaskii käydä, mutta muuten ei kiinnosta.

Joo. Joku harvakseltaan ostettu juoma, ihan sama onko euron vai kympin. En kuitenkaan viihdy noissa paikoissa ollenkaan.

Vierailija
17/32 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät istuu baareissa päivät pitkät juomassa ja pelaamassa biljardia. Liian hyvät tuet. 

Biljardia ei pelata istuen vaan seisten. 

Vierailija
18/32 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä raaskii, kun käy muutaman kerran vuodessa. Silloin se tuntuukin joltain. Harmi, että on jäänyt alkuvuodesta nyt pihvi siellä  väliin. 

Vierailija
19/32 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain työttömillä on siihen varaa. Onko niillä jotain kanta-asiakasalennuksia? Jollain työttömyyskortilla kaksi tuoppia yhden hinnalla? Työssäkäyvällä, joka maksaa itse kaikki kulunsa ilman tukiaisia, ei ole juopotteluun varaa.

Vierailija
20/32 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhälle kaikki on ilmaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän