***POINTSAAJAT VKO 45***
Eipä kauhean hyvin mennyt viime viikko... noh, onneks ei tullut nyt tuon enempää... vähän kyllä harmittaa, kun tää oli eka plussaviikko... ehkä se taas tästä... =)
Aloitus (11.9.) 69,9 kg
Paino nyt 64,9 kg
Viikon saldo +0,1 kg
Pudotus yhteensä -5,0 kg
Tavoite 60 kg
Ansu79
Kommentit (3)
Mahtuisko uus pointsaaja vielä mukaan?
raskaus kilot tuli ja meni, mut näin kotona ollessa alkoi sitten paino kavalasti nousta, vaikka sitä kyllä valmiiks oli jo liikaa, mut nyt ihan extra liikaa :(
pointseilla oon pudottanu ennenkin, ryhmässä käyden. Nyt ei kuitenkaan aika eikä oikein rahatkaan anna myöten lähteä ryhmään joten ajattelin etsiä ryhmän täältä.
aloitus siis eilen 6.11.06
lähtöpaino: 95kg HUI!
tavote: 70kg
työtä on siis edessä, mut jos etenis kilo kerrallaan, ni ei kauhistuttais niin kovasti :)
t: sininenkirsikka
Hei!
Mahtuuko mukaan vielä yksi pointsaaja? Mulla tavoitteena tiputtaa raskauskiloja ~20kg mitä on jäljellä kuopukselta. Harmittaa kun esikoiselta tuli 30kg painoa lisää raskausaikana ja sain sen kaikki työllä ja tuskalla (ja pointseilla;) pois niin nyt on sitten sama homma edessä! :# Argh. No, ei auta. Jospa täältä sais lisämotivaatiota, sitä on niin väsynyt noitten kahden pikkuisen (2,5v ja 4kk pojat) kanssa kun painaa täällä kotona ja lisäksi pimenevä syksy ja talvi ei auta asiaa... Suklaa houkuttaa hirveesti. Mutta nyt jos ottais itseä niskasta kiinni ja yrittäis pitää taas pointseista kiinni. Sitä niin helposti keksii loputtomiin kaikkia tekosyitä miksi ei oo aikaa laittaa niitä ylös jne... Jospa me täällä saatais tsempattua toinen toistamme hienoihin tuloksiin! :)
aloitus tänään ööö... 13.11.
Paino: 76,5kg
Tavoite: 60kg (ja jos menee alle niin jippii ja jos pääsisin joskus 55kg niin HURRAA! ;)
T:Moonagirl
Moi,
mä olin mukana tuossa elokuun alussa ja sain muutaman kilon pois. Mutta sen jälkeen työkiireet imaisivat mukaansa niin vauhdilla, että pointsailu jäi ja kilot ovat tulleet takaisin korkojen kanssa. Mun paino pysytteli vuosia samassa raskauksia lukuun ottamatta, mutta nyt olen lihonut puolessa vuodessa yli viisi kiloa. Tuntuu siltä, että peilissä on ihan vieras ihminen. Joten pakko yrittää nyt tsempata. Mun varsinainen tavoite olisi 58 kiloa, mutta jos nyt ensin siihen vanhaan ja tuttuun painoon tähtäisi. Tsemppiä muillekin!
Paino 6.11. 69,7 kg
Tavoite 64,5 kg