Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko teillä LinkedIn? Kaikki kontaktit kadonneet!

Vierailija
17.11.2022 |

Moi, toimiiko teillä LinkedIn tällä hetkellä? Olen päivittäiskäyttäjä ja kävin juuri kurkkaamassa, ja profiilini on kyllä olemassa ja olen kirjautunut, mutta kaikki kontaktit ja kaikki muihin käyttäjiin liittyvä (esim. suositukset) ovat kadonneet. Kontakteja "-1" ja "network" näyttää vain ehdotuksia, mukana minun vanhoja kontaktejani.

Mitähän tämä on? Tiedän, että joskus saattaa bugittaa tai jotain, toivottavasti menee ohi. Minulla on vahva s-sana, 2-vaiheinen tunnistus ja olen ihan fiksu ihminen. En löytänyt mitään tietoa ongelmista tänään 17.11.2022

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtiskö joku tsekata?

Vierailija
2/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy minullakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup, ei näy mullakaan.

Vierailija
4/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ei näy minullakaan

Vierailija
5/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näy minullakaan.

Huh, en siis _ehkä_ olekaan hakkeroitu tai jotain... Toivottavasti korjaavat, prkl, vihdoinkin aloin saada hyviä työtarjouksia...

Vierailija
6/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta. Nyt on sinulla isot ongelmat.🤣

Vierailija
7/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itseasiassa mun ykkösprioriteetti on nyt matikan tehtävät ja on mulla jotain diagnooseja ja maailmantila-ahdistustakin, mutta kai sitä nyt kysyä saa, että olenko *** hakkeroitu tai jotain?

Vierailija
8/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kuulin että joku simpanssi oli päässyt sisään Microsoftin tiloihin ja nuijinut näppäimistöä ja hiirtä, sattui olemaan auki just joku hallinta paneeli näytöllä ja ...

Simpanssi saatiin houkuteltua banaaneilla pois tietokoneen luota mutta oli jo ehtinyt tapahtua ties mitä ...

Vierailija
9/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just kuulin että joku simpanssi oli päässyt sisään Microsoftin tiloihin ja nuijinut näppäimistöä ja hiirtä, sattui olemaan auki just joku hallinta paneeli näytöllä ja ...

Simpanssi saatiin houkuteltua banaaneilla pois tietokoneen luota mutta oli jo ehtinyt tapahtua ties mitä ...

Aissaaaa...ton takia mä en päästä kissaa työpöydälle.

Vierailija
10/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutisankka.com

Vierailija
11/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uutisankka.com

Epäilen, että tieto ei löydy palvelusta, jonka suurimmat kategoriat ovat "Tissit", "Kuumat" ja "bikinikuvat". You never know...

Vierailija
12/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi mullakaan :(

Vierailija
13/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäämmekö nyt kaikki paitsi vuoden 2022 Slush-pöhinästä.

Vierailija
14/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella monelle LinkedIn-kontaktit on tosi tärkeitä työn ja uran kannalta. Itse olen saanut viimeiset kaksi työpaikkaa selvästi tuota kautta. Osa esim. yrittäjistä myös postaa siellä paljon ja saavat sitä kautta näkyvyyttä ja palveluitaan myytyä (esim. IT-konsultti freelancerit jne.).

Vierailija
15/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kadonnut on. Ei näy edes se kohta, mitä kautta kontaktit näkyisi. Myös viime aikainen uuden työn päivitykseni on kadonnut (mahdollisesti kaikki aktiivisuus?). Harmi en ehtinyt kiittelemään onnitteluista vielä. Ehkä tulee takaisin..

Vierailija
16/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itseasiassa mun ykkösprioriteetti on nyt matikan tehtävät ja on mulla jotain diagnooseja ja maailmantila-ahdistustakin, mutta kai sitä nyt kysyä saa, että olenko *** hakkeroitu tai jotain?

Onko vielä sellaista diagnoosia kuin 'diginatiivin ahdistus aitoa digiosaamista kohtaan'? Digidigi.

Miksi LinkedIn huolettaa? Mitä väliä vaikka koko prutku olisi hakkeroitu? Vai pidätkö siellä jotain salaisia yksityisiä tietoja sen sijaan että ihan rehellisesti toisit julki työasioitasi jotka kestää kuitenkin päivänvaloa?

Oletko kenties järjestelmähallitsija -asiantuntija, yliopistotutkinnolla joka todellisuudessa on feministinen tutkija kolmen kaikuluotaavan henkilön veroista maksetussa tiimissä joissa yhden vastuu on kirjoittaa txt tiedostoon vauvalla havaitsemaansa sfäärioikesistolaisuutta?

Vierailija
17/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tsekkaamaan, ja mielestäni alkuun ai näkynyt. Mutta kun vähän klikkailin, niin kontaktit näkyvätkin ihan normaalisti. Korjautuikohan siis tuossa välissä?

Vierailija
18/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vielä sellaista diagnoosia kuin 'diginatiivin ahdistus aitoa digiosaamista kohtaan'? Digidigi.

Miksi LinkedIn huolettaa? Mitä väliä vaikka koko prutku olisi hakkeroitu? Vai pidätkö siellä jotain salaisia yksityisiä tietoja sen sijaan että ihan rehellisesti toisit julki työasioitasi jotka kestää kuitenkin päivänvaloa?

Oletko kenties järjestelmähallitsija -asiantuntija, yliopistotutkinnolla joka todellisuudessa on feministinen tutkija kolmen kaikuluotaavan henkilön veroista maksetussa tiimissä joissa yhden vastuu on kirjoittaa txt tiedostoon vauvalla havaitsemaansa sfäärioikesistolaisuutta?

Oletko tosissasi? Pitääkö minun selittää sinulle, mihin kaikkeen LinkedIniä voi käyttää? Ei kuule, en todellakaan säilytä viestiboksissani mitään arkaluontoista, kuten bikinikuvia tai liikesalaisuuksia. Ei se ole se syy, miksi olen "huolissani". Oli niin typerä viesti, ettei huvita edes servata omalla koulutuksellani.

Vierailija
19/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella monelle LinkedIn-kontaktit on tosi tärkeitä työn ja uran kannalta. Itse olen saanut viimeiset kaksi työpaikkaa selvästi tuota kautta. Osa esim. yrittäjistä myös postaa siellä paljon ja saavat sitä kautta näkyvyyttä ja palveluitaan myytyä (esim. IT-konsultti freelancerit jne.).

Huoh, höpö höpö.

LinkedIn palvelua kahlaa headhunterit. Heille ainoa kysymys joka tulee esittää on; mikä on palkka? ... Jos jargon jatkuu, keskeytä ja esitä kysymys uudelleen; ei mitään epäselvää, mikä on palkka?. Jos vielä jargon jatkuu, sanot vain että palkkaustiedot tai hei hei. Ja jos jargon jatkuu, punaista luuria.

T. IT konsultti.

Vierailija
20/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin tsekkaamaan, ja mielestäni alkuun ai näkynyt. Mutta kun vähän klikkailin, niin kontaktit näkyvätkin ihan normaalisti. Korjautuikohan siis tuossa välissä?

Olet oikeassa, nyt näkyy! Korjattu.

Kiitos yhteistyöstä ja ryhmähengestä, t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän