Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimiiko teillä LinkedIn? Kaikki kontaktit kadonneet!

Vierailija
17.11.2022 |

Moi, toimiiko teillä LinkedIn tällä hetkellä? Olen päivittäiskäyttäjä ja kävin juuri kurkkaamassa, ja profiilini on kyllä olemassa ja olen kirjautunut, mutta kaikki kontaktit ja kaikki muihin käyttäjiin liittyvä (esim. suositukset) ovat kadonneet. Kontakteja "-1" ja "network" näyttää vain ehdotuksia, mukana minun vanhoja kontaktejani.

Mitähän tämä on? Tiedän, että joskus saattaa bugittaa tai jotain, toivottavasti menee ohi. Minulla on vahva s-sana, 2-vaiheinen tunnistus ja olen ihan fiksu ihminen. En löytänyt mitään tietoa ongelmista tänään 17.11.2022

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii normaalisti

Vierailija
22/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii normaalisti ja näkyy kontaktit ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta. Nyt on sinulla isot ongelmat.🤣

No itseasiassa mun ykkösprioriteetti on nyt matikan tehtävät ja on mulla jotain diagnooseja ja maailmantila-ahdistustakin, mutta kai sitä nyt kysyä saa, että olenko *** hakkeroitu tai jotain?

Onko vielä sellaista diagnoosia kuin 'diginatiivin ahdistus aitoa digiosaamista kohtaan'? Digidigi.

Miksi LinkedIn huolettaa? Mitä väliä vaikka koko prutku olisi hakkeroitu? Vai pidätkö siellä jotain salaisia yksityisiä tietoja sen sijaan että ihan rehellisesti toisit julki työasioitasi jotka kestää kuitenkin päivänvaloa?

Oletko kenties järjestelmähallitsija -asiantuntija, yliopistotutkinnolla joka todellisuudessa on feministinen tutkija kolmen kaikuluotaavan henkilön veroista maksetussa tiimissä joissa yhden vastuu on kirjoittaa txt tiedostoon vauvalla havaitsemaansa sfäärioikesistolaisuutta?

Oletko tosissasi? Pitääkö minun selittää sinulle, mihin kaikkeen LinkedIniä voi käyttää? Ei kuule, en todellakaan säilytä viestiboksissani mitään arkaluontoista, kuten bikinikuvia tai liikesalaisuuksia. Ei se ole se syy, miksi olen "huolissani". Oli niin typerä viesti, ettei huvita edes servata omalla koulutuksellani.

Et siis ymmärrä koko palvelua. Kai nyt peruskoulun kävit kuitenkin? .. sillä pitäisi jo ymmärtää.

Vierailija
24/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itseasiassa mun ykkösprioriteetti on nyt matikan tehtävät ja on mulla jotain diagnooseja ja maailmantila-ahdistustakin, mutta kai sitä nyt kysyä saa, että olenko *** hakkeroitu tai jotain?

Onko vielä sellaista diagnoosia kuin 'diginatiivin ahdistus aitoa digiosaamista kohtaan'? Digidigi.

Miksi LinkedIn huolettaa? Mitä väliä vaikka koko prutku olisi hakkeroitu? Vai pidätkö siellä jotain salaisia yksityisiä tietoja sen sijaan että ihan rehellisesti toisit julki työasioitasi jotka kestää kuitenkin päivänvaloa?

Oletko kenties järjestelmähallitsija -asiantuntija, yliopistotutkinnolla joka todellisuudessa on feministinen tutkija kolmen kaikuluotaavan henkilön veroista maksetussa tiimissä joissa yhden vastuu on kirjoittaa txt tiedostoon vauvalla havaitsemaansa sfäärioikesistolaisuutta?

Oletko tosissasi? Pitääkö minun selittää sinulle, mihin kaikkeen LinkedIniä voi käyttää? Ei kuule, en todellakaan säilytä viestiboksissani mitään arkaluontoista, kuten bikinikuvia tai liikesalaisuuksia. Ei se ole se syy, miksi olen "huolissani". Oli niin typerä viesti, ettei huvita edes servata omalla koulutuksellani.

Et siis ymmärrä koko palvelua. Kai nyt peruskoulun kävit kuitenkin? .. sillä pitäisi jo ymmärtää.

Eikö tää oo vähän harvinaisen turha ja tylsä aihe edes provota... Käyttäisit tuonkin luovuutesi johonkin muuhun...

Vierailija
25/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tää oo vähän harvinaisen turha ja tylsä aihe edes provota... Käyttäisit tuonkin luovuutesi johonkin muuhun...

No on, totta. Joka päivä +12h kun vääntää sovelluskehitystä niin tämä koko aloitus vaikuttaa provolta. Pahoittelen, olkoon LinkedIn jokaiselle sitä miltä fiilikset vaikuttaa, mitäpä väliä muusta. Tunne ratkaisee tässä ajassa.