Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään en osta sixpäkkiä illaksi ensimmäistä kertaa viiteen vuoteen. Nyt loppuu tämä alkoholismi!

Vierailija
17.11.2022 |

Prkl! Teetä on, buranaa on, vettä noin litra tuossa vieressä ja tarvittaessa unilääke. Ihme ettei maksa ole posahtanu aiemmin.
-mies

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Ap. Ja vuoden päästä olet tienannut 5000 € jos linjasi pitää.

Vierailija
22/32 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, tulet vielä olemaan päivittäin kiitollinen valinnastasi, jos se pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas nautiskelen juuri kotiovelle kannettua +8% baijerilaista laatudobbelia. Mukavasti saapui muutamassa päivädsä tilauksesta eikä edes kotimaan valtiollista kyyläosastoa kiinnostanut...

Vierailija
24/32 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaakin täytyy jäädä säästöön merkittäviä summia, jos on aiemmin juonut sixpackin joka ilta.

Niinhän sitä tulee jäämään. Lopetin myös tupakoinnin, tosin imeskelen näitä zonniccei varmaan jonkin aikaa. Noh jää rahaa parempaan ruokaan. Parin viikon jälkeen menen muuttuneena miehenä kantakuppilaan ja tilaan itselleni alkoholittoman oluen. Saanpahan nähdä ku baarimaijan leuka loksahtaa, PRKL!

Ap

Vierailija
25/32 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Meillä eräs tuttavamies kanssa yhtäkkiä päätti jättää juomisen elämästään kokonaan. Kulutti aiemmin olutta lähes päivittäin, ja tämä tapa oli ollut nuoruudesta asti. Ei mennyt kauaa, kun muutoksen näki ulkonäössä. Aikaisemmasta pöhöttyneestä jätkästä tulikin jänteikäs, itse asiassa aika hyvän näköinen! Naiset oli ihmeissään ja miehet ehkä kateellisia :D

Prkl, naista en tässä vaiheessa edes uskalla ajatella. Hommaan ensin itseni kuntoon. Nainen ja pieleen mennyt elämän rakkaus tähän tilanteeseen johti. Tosin en syytä häntä, ei hän ole väkisin kaatanut juomia kurkustani vaan minä itse, prkl

Ap

Vierailija
26/32 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä hakea tukea. Alkoholismi on sairaus, joka ei lopu sillä että lopettaa juomisen.

Vierailija
27/32 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä AP on oikealla asialla, mutta jos käyttö on ollut päivittäistä pitkään, niin ehkä kannattaa vähentää asteittain, mikäli pystyy. Voi muuten iskeä vieroitusoireet liian vahvana.

Eli laskee määrän vaikka alkuun neljään annokseen muutamaksi päiväksi. Tämän jälkeen kahteen. Sitten yhteen ja lopulta nollaan.

Vierailija
28/32 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä AP on oikealla asialla, mutta jos käyttö on ollut päivittäistä pitkään, niin ehkä kannattaa vähentää asteittain, mikäli pystyy. Voi muuten iskeä vieroitusoireet liian vahvana.

Eli laskee määrän vaikka alkuun neljään annokseen muutamaksi päiväksi. Tämän jälkeen kahteen. Sitten yhteen ja lopulta nollaan.

Olen tuota yrittänyt, ei toimi mulla. Joten se on tämä seinä tai kuolema. Prkl.

Ap

Vierailija
29/32 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nainen kirjoittaa prkl.

Vierailija
30/32 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain nainen kirjoittaa prkl.

Ei prkl pidä paikkaansa.

M39

Vierailija
31/32 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeeee!!

Vierailija
32/32 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pääsin alkoholista vähentämällä. Olin pari päivää juomatta. Sitten yritin olla viisi päivää juomatta. Putken jälkeen kuusi. Aika kului.

Siinä vaiheessa kun voi olla kolme viikkoa, 21 päivää juomatta, on jo vahvoilla. 90 päivän jälkeen jo tietää että selviää ilman.

Monesti ongelma on kaveripiirissä. Kantapöydissä puhutaan että kyllä tästä vielä raitistutaan mutta jos siitä oikeasti pääsee irti, kaverit ei tule mukana.

On siis hyvä että on muitakin kavereita.

Voi mennä AA:n tai A-kiltaan tai urheiluharrastuksiin. Fyysinen liikunta auttaa myös psyykettä.

Näinpä. En ole itse ollut kuin satunnaistissuttelija, mutta kaveripiiri oli juuri tuommoinen että joka päivä on pakko juoda jokunen kalja vähintään. Ajan kuluessa vaikutuksen alkaa näkemään ihmisistä eikä se siis hyvää tee. Ja itsekin koin ajan kuluessa porukan lopulta verkonpainoksi, kun tuli mukana juotua enemmän kuin oli aito halu ja meno oli muutenkin ankean jämähtänyttä.

Aloittajalle siunauksia uuteen elämään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi