Tänään en osta sixpäkkiä illaksi ensimmäistä kertaa viiteen vuoteen. Nyt loppuu tämä alkoholismi!
Prkl! Teetä on, buranaa on, vettä noin litra tuossa vieressä ja tarvittaessa unilääke. Ihme ettei maksa ole posahtanu aiemmin.
-mies
Kommentit (32)
On jopa viinirypäleitäkin, unohdin mainita
Ap
Hyvä päätös! Nostan sinulle hattua! Tsemppiä kovasti!
Kerkeet viel just ku lähet juosten
Vierailija kirjoitti:
Hyvä päätös! Nostan sinulle hattua! Tsemppiä kovasti!
Kiitos! Enkä ole tupakkaa viikkoon polttanut!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Mutta näillä keuhkoilla ei mitään juosta enää.
Ap
Hieno päätös.Onneksi olkoon. Huomenna varaa aika A-kilinkalle, saat tukea asiaasi.
Rahaakin täytyy jäädä säästöön merkittäviä summia, jos on aiemmin juonut sixpackin joka ilta.
Itse pääsin alkoholista vähentämällä. Olin pari päivää juomatta. Sitten yritin olla viisi päivää juomatta. Putken jälkeen kuusi. Aika kului.
Siinä vaiheessa kun voi olla kolme viikkoa, 21 päivää juomatta, on jo vahvoilla. 90 päivän jälkeen jo tietää että selviää ilman.
Monesti ongelma on kaveripiirissä. Kantapöydissä puhutaan että kyllä tästä vielä raitistutaan mutta jos siitä oikeasti pääsee irti, kaverit ei tule mukana.
On siis hyvä että on muitakin kavereita.
Voi mennä AA:n tai A-kiltaan tai urheiluharrastuksiin. Fyysinen liikunta auttaa myös psyykettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä sinulla on keuhkoissa on vikana?
Vierailija kirjoitti:
Hieno päätös.Onneksi olkoon. Huomenna varaa aika A-kilinkalle, saat tukea asiaasi.
Minä mitään klinikoita tarvitse. Lopetan seinään. Huomenna juon taas teetä. Päivä kerrallaan ohjeen tietää ilmankin että joku a klinikalla toitottaa itsestäänselvyyksiä. Prkl!
Ap
Hyvä! Meillä eräs tuttavamies kanssa yhtäkkiä päätti jättää juomisen elämästään kokonaan. Kulutti aiemmin olutta lähes päivittäin, ja tämä tapa oli ollut nuoruudesta asti. Ei mennyt kauaa, kun muutoksen näki ulkonäössä. Aikaisemmasta pöhöttyneestä jätkästä tulikin jänteikäs, itse asiassa aika hyvän näköinen! Naiset oli ihmeissään ja miehet ehkä kateellisia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä sinulla on keuhkoissa on vikana?
En tiedä. Vihaan lekurissa käymistä. Mutta ajoittaista kylkikipua on oikealla puolella. Voi johtua pitkäaikaisesta putkesta mutta kaipa se kaljan lipittämisestäkin, who knows
Ap
Hyvä valinta.