Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksumatto kerrostalossa

Vierailija
17.11.2022 |

Haluaisin kovasti hankkia juoksumaton kotiin, jotta voisi talvellakin jatkaa juoksemista. Onko kellään onnistunut pitää laitetta kerrostalossa? Saanut ääntä vaimennettua ettei naapurit kovin häiriinny?

Ja joku varmasti ehdottaa ulkona juoksua, niin minä en kylmässä ilkeä juosta. Inhoan urheilla kun pitää olla paljon vaatetta päällä.

Salille en voi menmä juoksumattoilemaan, koska lähistöllä ei ole kuntosaleja. Aika ei riitä ensin aina matkaamaan salille 30-60 min.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös tätä pohtinut.

Vierailija
2/91 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juokset 7-22 aikaan, ei kenelläkään ole siihen mitään sanomista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön kellarikoppi? Sieltä ääni ei yleensä kuulu muille ja siellä voi olla joissakin taloissa ilmastointi. Ainoa ongelma voi olla kyllä hönkäily ja hikoilu, jos haluaa suojata muiden kamppeita siltä. Ellei laita omaan koppiin suojukset, siten että ilma kiertää.

Vierailija
4/91 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä aika riittämään. 

Vierailija
5/91 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juoksumatto. Ei ole kukaan kommentoinut mitenkään, joten oletan, ettei ole häiriöksi. En minä sitä mattoa kuitenkaan tuntitolkulla päivässä käytä. 

Vierailija
6/91 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisitkö juosta kuivassa ja lämpimässä huoneilmassa seinään tuijottaen? Mieluummin ulkona räntäsateessa oikeasti.

Vierailija
7/91 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä uskalla kellarikomeroon laittaa. Olisi ikävä jos kallis laite käytäisiin sieltä varastamassa. Ap

Vierailija
8/91 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on pahempi painajainen kuin narkomaani naapurina. Se jyskytys on sama kuin joku moukaroisi tavaraa mäsäksi sen tunnin mitä lenkkisi kestää.

Vierailija
9/91 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ulos lenkille 🏃🏃🏃

Se piristää!

Vierailija
10/91 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva näillä sähkön hinnoilla käyttää :D

Osta vaa salikortti menee halvemmaksi. Tai sitten vaikka hyppynaru, en tiedä.

Vierailija
11/91 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkona juostessa tarvitse olla paljon vaatetta päällä. Kevyt vaatetus riittää, kun juostessa tulee kuitenkin hiki. Oikeilla materiaaleilla ei hiki tunnu inhottavalta. 

Vierailija
12/91 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juoksumatto, en tiedä minkälainen ääni lähtee, eiköhän oo sallittu 7-22 välisenä aikana. Alakerran naapuri sanoi kun kysyin kuuluuko ääniä niin sano että olette vaan kantapää astuja eli kuuluu ääniä. Joten jos hiljentäis askeleita. Hän on eläkeläinen ehkä 77 vee

Vierailija
13/91 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisitkö juosta kuivassa ja lämpimässä huoneilmassa seinään tuijottaen? Mieluummin ulkona räntäsateessa oikeasti.

en juokse vaan kävelen, päivittäin mutta käytän myös juoksumattoa jossa kävelen, on kuntopyöräkin mutta on myös oikea fillari jolla tänään ajoin. 

Vierailija
14/91 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pointtina oli, että haluan nimenomaan juosta. Se on ainoa urheilumuoto mistä voin tähän mennessä sanoa aidosti pitäneeni.

Salille on vaikea mennä sen vuoksi koska julkinen liikenne on alueella huono. Varsinkin kun tykkään mieluummin juosta usein lyhyitä lenkkejä, enkä paria kertaa viikkoon pitkää.

Räntäsadekkaan ei haittaisi minua juostessa,mutta kovat pakkaset, jää ja lumi.

AP

Vierailija
15/91 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka olisi päiväsaikaan,. mutta jos ääni kuuluu häiritsevänä naapureihin ja on toistuvaa ja jatkuvana niin hukkaan menee laitten hommaaminen.. 

Kuntosalit on sitä varten että siellä voi hyppiä mielin määrin.

Vierailija
16/91 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pointtina oli, että haluan nimenomaan juosta. Se on ainoa urheilumuoto mistä voin tähän mennessä sanoa aidosti pitäneeni.

Salille on vaikea mennä sen vuoksi koska julkinen liikenne on alueella huono. Varsinkin kun tykkään mieluummin juosta usein lyhyitä lenkkejä, enkä paria kertaa viikkoon pitkää.

AP

Asutko Lapissa? Jos et, kovia pakkasia tuskin on monenakaan päivänä. Lumi ja jää eivät ole ongelma oikealla varustuksella. 

Vierailija
17/91 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuntopyörä olis mitään?

Vierailija
18/91 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka olisi päiväsaikaan,. mutta jos ääni kuuluu häiritsevänä naapureihin ja on toistuvaa ja jatkuvana niin hukkaan menee laitten hommaaminen.. 

Kuntosalit on sitä varten että siellä voi hyppiä mielin määrin.

Millä tavalla se menee hukkaan? Päiväsaikaan saa harrastaa kotona asioita, joista tulee ääntä. Se on lähinnä naapurin ongelma, jos sitä ei kestä. Estää sitä et voi. 

Vierailija
19/91 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Asutko Lapissa? Jos et, kovia pakkasia tuskin on monenakaan päivänä. Lumi ja jää eivät ole ongelma oikealla varustuksella. 

Asun pohjoisessa joo. Talvessa on sekin, että sitten sitä vaatetusta tarvi paljon enemmän miettiä sään mukaan entä mitä kesällä. En koskaan ole ollut mitenkään urheilullinen ihminen, ja tunnen sen verran itseäni, että jos menee säätämiseksi edes aloittaa urheilu niin se jää kyllä sitten aloittamatta.

Vierailija
20/91 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuntopyörä olis mitään?

Edellisestä kuntopyörästäni tuli vaateteline :|

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi