Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiltti ja komea mies. Vaikuttaa ujoltakin. Miten komistus voi olla ujo

Vierailija
17.11.2022 |

Ev

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on varmaan jäänyt sellaiseen välitilaan, että naiset on odotelleet tältä aloitteita mutta ujona ei ole uskaltanut tehdä ja näin jäänyt vaille kokemuksia. Eikä edes tajua olevansa komea kun ei kukaan ole ääneen kehunut, paitsi ehkä oma äiti.

Jos tuo mies olisi oikeasti komea ja menisi Tinderiin, niin hänen ei tarvitsisi mennä mihinkään välitiloihin muuten, kuin fyysisesti.

Hyvännäköinen mies todennäköisemmin ottaa itsestään niin surkeita kuvia, ettei edes Tinderissä nappaa kun naiset edellyttää täydellisiä valaistuksia yms. studiotason kuvia.

Jos mies on oikeasti komea, niin valokuva ei oikeastaan voi epäonnistua. Ei ainakaan niin pahasti, etteivät naiset erottaisi kuvattavasta kohteesta lihaksia, hiusten määrää ja pituutta.

Nuo asiat ei ole kaikille naisille mitenkään olennaisia. Onneksi naisilla kun on erilaisia miesmakuja, monelle tyypille löytyy ottajia. Oma lempityyppinen on söpöt ruipelot nörtit <3

Vierailija
62/114 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olenko komea vai en, mutta en lähesty naisia koska pelkään että teen heidän olon epämukavaksi.

Jos olisit komea, niin tietäisit kyllä. Et tekisi varmasti hyvällä käytöksellä naisten oloa epämukavaksi, mutta ilman komeutta ei synny mitään romantiikkaa.

Käytökselläkin on helppo tappaa romantiikat. Minuun kävi eräs nettinainen kuumana ja piti hyvännäköisenä. Treffasin naisen, joka osoittautuikin oletettua reippaasti runsaammaksi. Olinkin tarkoituksella vähän tönkkö ja töksähtelevä käytökseltäni ja lopuksi nainen totesi, etteihän siinä nyt oikein mitään kipinää ollut. Huh helpotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tarkoitatko komeaa tähän tyyliin:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suora valkoinen hammasrivistö 6) Yksinkertaiset tyylikkäät vaatteet 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää max 27 vuotta?

Aika kapea näkökulma on. Itselleni tuollainen olisi iso turn-off. En tykkää pitkistä enkä lihaksikkaista, enkä noin vähärasvaisista. Hampaat ihan sama kunhan hoidetut, vaatetyyli voi olla monenlainen. Iän pitää olla yli 35 v tai kyseessä on pikkupoika eikä mies.

Jos puhutaan yleisestä miesihanteesta, niin tuo on se yleisin. Miesihanne, joka valitaan Bachelor Suomen edustajaksi, palomieskalenterihin, naisille suunnattuihin draamaelokuviin, Damiano Davidin ihasteluketjuun tai mihin tahansa, missä naiset puhuvat "uskomattoman hyvännäköisistä miehistä".

Vierailija
64/114 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ilmeisesti sitä mieltä, että hyvännäköinen ei mitenkään voi olla tietämätön hyvännäköisyydestään. Jos sitä ei hänelle kukaan kerro, kukaan ei lähesty niin aika helpostikin voi käsitys omasta hyvännäköisyydestä olla väärä. Itsetuntokin vaikuttaa, jos nuorena ollut juurikin kiusattu yms. niin ne tuijotukset yms. näkee helposti ainoastaan negatiivisena, että on jotenkin ruma tai oudon näköinen.

Eikä se että ihmiset kertoo välttämättä edes auta. Mä olen nainen, ja. nuorempana kuulin todella usein olevani kaunis. Mikään määrä kehuja, iskuyrityksiä tms. ei kuitenkaan poistanut vuosien koulukiusaamisen aiheuttamaa huonoa itsetuntoa. Tuli vaan sellainen huijariolo, että niinhän sä luulet mutta kun näkisit ilman meikkiä tai eri kulmasta tai eri valossa tai alasti niin kauhistuisit ja pettyisit. Itse näin itsessäni pelkkää kauneusvirhettä virheen perään. Eikä tosiaan ihmisten palaute muuttanut sitä mihinkään.

Vierailija
65/114 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olenko komea vai en, mutta en lähesty naisia koska pelkään että teen heidän olon epämukavaksi.

Jos olisit komea, niin tietäisit kyllä. Et tekisi varmasti hyvällä käytöksellä naisten oloa epämukavaksi, mutta ilman komeutta ei synny mitään romantiikkaa.

Käytökselläkin on helppo tappaa romantiikat. Minuun kävi eräs nettinainen kuumana ja piti hyvännäköisenä. Treffasin naisen, joka osoittautuikin oletettua reippaasti runsaammaksi. Olinkin tarkoituksella vähän tönkkö ja töksähtelevä käytökseltäni ja lopuksi nainen totesi, etteihän siinä nyt oikein mitään kipinää ollut. Huh helpotusta.

Jos nainen olisikin ollut missin mitoissa ja sinä kieli pitkällä läähättämässä flirttaillen, niin sitä kemiaa ja romantiikkaa olisikin varmasti ollut.

Vierailija
66/114 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suora valkoinen hammasrivistö 6) Yksinkertaiset tyylikkäät vaatteet 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää max 27 vuotta?

Aika kapea näkökulma on. Itselleni tuollainen olisi iso turn-off. En tykkää pitkistä enkä lihaksikkaista, enkä noin vähärasvaisista. Hampaat ihan sama kunhan hoidetut, vaatetyyli voi olla monenlainen. Iän pitää olla yli 35 v tai kyseessä on pikkupoika eikä mies.

Jos puhutaan yleisestä miesihanteesta, niin tuo on se yleisin. Miesihanne, joka valitaan Bachelor Suomen edustajaksi, palomieskalenterihin, naisille suunnattuihin draamaelokuviin, Damiano Davidin ihasteluketjuun tai mihin tahansa, missä naiset puhuvat "uskomattoman hyvännäköisistä miehistä".

Muistan kun täällä oli se celebrity crush / julkkisihastus-ketju. Hyvin monen tyyppisiä miehiä naiset listasivat siellä, ei mitenkään pelkästään tuollaisia pitkiä ja tummia ja lihaksikkaita. 

Vierailija
67/114 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on varmaan jäänyt sellaiseen välitilaan, että naiset on odotelleet tältä aloitteita mutta ujona ei ole uskaltanut tehdä ja näin jäänyt vaille kokemuksia. Eikä edes tajua olevansa komea kun ei kukaan ole ääneen kehunut, paitsi ehkä oma äiti.

Jos tuo mies olisi oikeasti komea ja menisi Tinderiin, niin hänen ei tarvitsisi mennä mihinkään välitiloihin muuten, kuin fyysisesti.

Hyvännäköinen mies todennäköisemmin ottaa itsestään niin surkeita kuvia, ettei edes Tinderissä nappaa kun naiset edellyttää täydellisiä valaistuksia yms. studiotason kuvia.

Jos mies on oikeasti komea, niin valokuva ei oikeastaan voi epäonnistua. Ei ainakaan niin pahasti, etteivät naiset erottaisi kuvattavasta kohteesta lihaksia, hiusten määrää ja pituutta.

Nuo asiat ei ole kaikille naisille mitenkään olennaisia. Onneksi naisilla kun on erilaisia miesmakuja, monelle tyypille löytyy ottajia. Oma lempityyppinen on söpöt ruipelot nörtit <3

No. Minä en ainakaan ala arvelemaan, kuka nainen sattuu onnella tykkäämään kaljuista tai kenelle kelpaa lihakseton mies. Jos kerta makuja on monenlaisia, niin alamme varmaan jossain vaiheessa nähdä Hollywood-elokuvien komistuksina hieman ruipeloita tai jopa lihavan puoleisia nörttejä, jotka ovat kaljuja.

Vierailija
68/114 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun täällä oli se celebrity crush / julkkisihastus-ketju. Hyvin monen tyyppisiä miehiä naiset listasivat siellä, ei mitenkään pelkästään tuollaisia pitkiä ja tummia ja lihaksikkaita. 

Siellä oli peruspiirteet suurimmalla osalla miehistä samat. Ja sitä paitsi siellä on äänestäjinä melko paljon jopa 50-luvun alkupuolella syntyneitä naisia, joille luonnollisesti miesihanne voi olla jotain ihan muuta, kuin oman ikäluokkani naisille. Oman ikäluokkani naiset ovat juuri näitä "tumma, pitkä, komea (=lihaksikas, hiusraja, rasvattomuus)" naisia.

Vierailija
69/114 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset joista olen pitänyt ovat olleet täysin erinäköisiä ja kokoisia, välitän enemmin luonteesta kuin ulkonäöstä.

Vierailija
70/114 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden tosi komean miehen, joka oli lapsuudessaan lihava ja koulukiusattu. Hän näkee vieläkin itsensä tuona lihavana ja koulukiusattuna toisinaan. Huono itsetunto on jäänyt päälle. 

Minulla oli lapsena kaveri, jolla näin myöhemmin ajateltuna taisi olla persoonallisuushäiriö. Hän dissasi minua, osaamisiani ja ulkoisia piirteitäni. Opin vähättelemään ja haukkumaan itse itseäni, ettei hän suutu. Satuin olemaan lapsena vähän pyöreä ja minua myös haukuttiin joskus koulussa läskiksi, joten pidin itseäni ulkoisesti täysin mitättömänä.

Kasvoin pituutta ja laihduin sekä sain uusia, mukavampia ystäviä. Lukiossa ihmettelin, kun kakkosluokalla useat luokan pojat kyselivät minua vanhojentanssipariksi. En tietenkään kehdannut lupautua sille komealle, koska ujostutti ja ihmettelin, että miksi hän juuri minua kyselee.

Vähitellen huomasin, että minua katsellaan pitkään. En uskonut, kun kaverit sanoivat, että olen muka hyvännäköinen - ajattelin heidän sanovan näin kavereina. Vähitellen baarielämän alettua tajusin, että minullahan on vientiä. Yksi sun toinen mies kehui kauniiksi, mutta kuittasin asian vain perinteisenä pyrkimyksenä päästä pöksyihin. Kun löysin mieheni, ymmärsin, että olen hänen mielestään oikeasti kaunis. Hänen kaverinsakin tätä jauhavat minulle. Edelleenkään en pidä itseäni kauniina. Minulle on kehittynyt kai lapsuuden kokemusten myötä sisäinen näkemys itsestäni rumana.

Ylipäätään pidän ulkonäkökeskeisyyttä iljettävänä piirteenä tässä maailmassa.

Vierailija
71/114 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on oikeasti komea, niin hän tietää sen tasan tarkkaan. Sitä ei voi olla huomaamatta. Koska tuossa tapauksessa naiset tekevät aloitteet, eivätkä odottele yhtään mitään.

Jos mies ei käy baareissa niin ei ne naiset missään lähesty tai tee aloitteita. Tai ne aloitteet on sitten jotain tyyliin "paljonko kello on", mies kertoo ajan ja jatkaa matkaansa tajuamatta edes aloitteeksi.

:D just kuin mun mieheni! Tällainen autisti hänkin on.

Vierailija
72/114 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ole lainkaan ujo, mutta olen sysiruma. Mietipä sitä. 

Ekstroverttius ja hyvät puhelahjat kompensoivat miehillä paljon ulkonäön puutteita.

Tämä on myytti, eikä asialla ole mitään totuuspohjaa.

Nimenomaan ei-niin-komeita supliikkimiehiä on ja tulee olemaan joille ei ole mitään vaikeuksia iskeä hyvin tyylikkäitä hoikkia naisia. Katselkaa entisiä suomalaisia tv-viihteen suurnimiä niin homma valkenee. Spede tai Loiri rip. Suomesta ei löydy samanlaisia absoluuttisen komeita miehiä kuten Connery, PItt, Beckham tai Clooney.

Vierailija
73/114 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekstroverttius ja hyvät puhelahjat kompensoivat miehillä paljon ulkonäön puutteita.

Nimenomaan ei-niin-komeita supliikkimiehiä on ja tulee olemaan joille ei ole mitään vaikeuksia iskeä hyvin tyylikkäitä hoikkia naisia. Katselkaa entisiä suomalaisia tv-viihteen suurnimiä niin homma valkenee. Spede tai Loiri rip. Suomesta ei löydy samanlaisia absoluuttisen komeita miehiä kuten Connery, PItt, Beckham tai Clooney.

Kyllä löytyy komeita miehiä, mutta he eivät tunge areenoille. Ulkonäköä ei Suomessa pidetä minään meriittinä. On noloa pitää itseään niin komeana, että ratsastaa se edellä.

Jenkeissä toisin.

Vierailija
74/114 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta me emme ole suomalaisia tv-viihteen suurnimiä. Jos Spede tai Loiri olisivat olleet lähihoitajia, niin he olisivat olleet naimisissa yhden oman ikäisensä omenavartaloisen naisen kanssa, eikä nuoremmista Hannele Laureista tai aikansa valokuvamalleista olisi ollut tietoakaan.

Vierailija
75/114 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on oikeasti komea, niin hän tietää sen tasan tarkkaan. Sitä ei voi olla huomaamatta. Koska tuossa tapauksessa naiset tekevät aloitteet, eivätkä odottele yhtään mitään.

Jos mies ei käy baareissa niin ei ne naiset missään lähesty tai tee aloitteita. Tai ne aloitteet on sitten jotain tyyliin "paljonko kello on", mies kertoo ajan ja jatkaa matkaansa tajuamatta edes aloitteeksi.

:D just kuin mun mieheni! Tällainen autisti hänkin on.

Onks nää vähän sellaisia hassuja naisten juttuja, kun miehet eivät tajua ilmiselvästä vihjeestä lähestyä ;) Kyllä täytyy autismikirjolla olla, jos ei ymmärrä kellon kysymisestä pyytää heti ulos :P

Vierailija
76/114 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE ON ANSA! Minä lankesin kerran sellaiseen ja voi tytöt miten sekopää tapaus oli! Mies oli komea, ujo jne. Minä lähestyin häntä, koska tietysti kiinnostuin hänestä. Hän oli niin komea, että muut naiset pörräili hänen ympärillään. Hän osasi olla asiallinen ulkopuolisille, mutta kahden kesken hän solvasi, haukkui ja kirjaimellisesti löi minua henkisesti kaikella, mikä sai minut pahalle mielelle. Oli jopa hullu autolla ajaessa! Olen kiitollinen, että pääsin tyypistä eroon. Suosittelen ainakin etenemään hitaasti ja varomasta etenemästä liian pitkälle; komeus ei ole tae täyspäisyydestä!

Vierailija
77/114 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SE ON ANSA! Minä lankesin kerran sellaiseen ja voi tytöt miten sekopää tapaus oli! Mies oli komea, ujo jne. Minä lähestyin häntä, koska tietysti kiinnostuin hänestä. Hän oli niin komea, että muut naiset pörräili hänen ympärillään. Hän osasi olla asiallinen ulkopuolisille, mutta kahden kesken hän solvasi, haukkui ja kirjaimellisesti löi minua henkisesti kaikella, mikä sai minut pahalle mielelle. Oli jopa hullu autolla ajaessa! Olen kiitollinen, että pääsin tyypistä eroon. Suosittelen ainakin etenemään hitaasti ja varomasta etenemästä liian pitkälle; komeus ei ole tae täyspäisyydestä!

Miltä se näyttää, kun naiset pörräilevät miehen ympärillä? Tämän termin kuulee aina komeiden miesten (hiusraja, lihakset, rasvattomuus) yhteydessä, mutta mitä se konkreettisesti on, kun naiset pyörivät miehen ympärillä?

Vierailija
78/114 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä se näyttää, kun naiset pörräilevät miehen ympärillä? Tämän termin kuulee aina komeiden miesten (hiusraja, lihakset, rasvattomuus) yhteydessä, mutta mitä se konkreettisesti on, kun naiset pyörivät miehen ympärillä?

Miestä tullaan jututtamaan useankin naisen voimin missä tahansa tilanteessa. Sen näkee naisten liikkeistä; he ovat aikeissa kävellä toiseen suuntaan, mutta kun näkevät tämän miehen, suuntaa vaihtuukin tätä kohti ja keksitään tikusta asiaa. Vaikka marketissa, tai klubilla tai töissä.

Vierailija
79/114 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä tullaan jututtamaan useankin naisen voimin missä tahansa tilanteessa. Sen näkee naisten liikkeistä; he ovat aikeissa kävellä toiseen suuntaan, mutta kun näkevät tämän miehen, suuntaa vaihtuukin tätä kohti ja keksitään tikusta asiaa. Vaikka marketissa, tai klubilla tai töissä.

Okei. No ihmekös, en tuota elämää ole koskaan päässyt maistamaan.

Vierailija
80/114 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nuorena just tuollainen komea ja ujo, vaikka en silloin omaa komeuttani täysin tajunnut. Nyt kun katsoo vanhoja kuvia, niin se on helpompi tajuta. Tuohon päälle vielä sen verran puusilmä etten osannut lukea mitään pieniä vihjeitä. Puhelias kyllä sitten kun nainen oli tehnyt aloitteen ja selkeästi osoittanut olevansa kiinnostunut. Onneksi mä tykkään aloitteellisista tytöistä, niin ei koskaan haitannut kun alkoivat yllättäen ja odottamatta pussailemaan. Mä oon varmaan ollut tosi turhauttava :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi