Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, pettäisitkö miestäsi jos et jäisi kiinni?

Vierailija
17.11.2022 |

Kiehtooko ajatus nuotesta ja hyväkroppaisesta kundista, joka antaisi sulle elämäsi kiihkeimmät kyydit?

Jos miehesi ei saisi koskaan tietää, tekisitkö sen ihanan 23v miehen kanssa? Kiehtooko edes fantasian tasolla?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on pettäminen.

Meillä jokaisella on oma polku, oma kehittyminen ihmisenä.

Ei ketään voi omistaa.

Vierailija
22/51 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pettäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sillä rakastan elämäni miestä. En voisi koskaan pettää ja saan niin hyvää seksiä häneltä et miksi pettäisin.

Vierailija
24/51 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaisia naisia on. Itse tapaillut aikoinaan 2 eri naista, eri aikoina. Jotka esittivät vapaata sinkkua. Ja kaikenlaista intiimiä juttua siinä oli kummankin kanssa ja myöhemmin vasta myönsivät että, ovatkin naimisissa jonkun kanssa. Ei sitä heistä mitenkään näkynyt ei sormusta/sormuksia ja koti laitettu niin että, ihan hyvin voisi olla sinkun koti.

Nyt sitten uutena juttuna on tullut enempi noi polyamoria jutut että, joiden laatuun kuuluu olla useamman kanssa joten sekoittaa pakkaa vielä lisää verrattuna noihin aikoihin jolloin nuo mun kertomat tapahtui silloin mitkään monen kanssa suhteessa jutut eivät samalla tavalla täyttäneet lehtien otsikoita vaikka niitä jo silloin olisikin ollut.

Vierailija
25/51 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voisin....pikkujoulut tuloillaan.

Ja klamydia

Vierailija
26/51 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin niitä 23-vuotiaita 23-vuotiaana ja seksi ei kyllä häikäissyt.. Eli en tuon ikäisen kanssa pettäisi kun omalla miehellä on vähintään 10 vuotta enemmän kokemusta naisen tyydyttämisestä. En koe mitään tarvetta pettää miestäni kyllä yhtään minkään ikäisen miehen kanssa. Jos parisuhde olisi epätyydyttävä niin ehkä sitten tällainen ajatus voisi käydä päässä, mutta minulla on oikein hyvä parisuhde mieheni kanssa.

Vierailija
27/51 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan kiinnosta. 

Vierailija
28/51 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tuskin mieleenikään kieltäytyisi vastaavassa tilanteessa.

Olen fantasioinut tuosta.

N 50

Vierailija
29/51 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska se on periaate asia. Kuten en lähtisi ajamaan autoa, jos olen ottanut alkoa, helppoa, eikö totta. Ei tietysti kaikille ole helppoa mutta mulle on.

Vierailija
30/51 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin petän aina tilaisuuden tullen, enkä ole vielä kertaakaan jäänyt kiinni. Näinhän kaikki aktiiviset naiset tekevät.

Vierailija
31/51 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haluan olla uskollinen ennenkaikkea itselleni. Haluan luottaa itseeni ja tietää mitä teen.

Vierailija
32/51 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan 23-vuotiaan lapsukaisen kanssa.

Vierailija
33/51 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse pettää koska voin toimia noin ihan luvan kanssa.

Vierailija
34/51 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäisin heti, mies on nyt pihdannut 7 kk, ja alkaa riittää.

Jos sillä ei seiso? Terve mies ei pihtaa. Tai sit sillä on toinen?

Vierailija
35/51 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Oman pojan ikäiset nuoret miehet ei kiinnosta. Ei edes fantasian tasolla. En kaipaa jännitystä tai vaihtelua. Oma mies on paras yhä vieläkin ja olemme olleet yhdessä yli 30 vuotta.

Vierailija
36/51 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen pettänyt ja kadun syvästi. Mies ihana ja kiihoittava ja osaava.

Ihminen on erehtyväinen.

Vierailija
37/51 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tuskin mieleenikään kieltäytyisi vastaavassa tilanteessa.

Olen fantasioinut tuosta.

N 50

Kateelliset alapeukuttaa.

Vierailija
38/51 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Haluan olla uskollinen ennenkaikkea itselleni. Haluan luottaa itseeni ja tietää mitä teen.

Täytyy sanoa että, ajattelin joskus noin mutta sen jälkeen kun eksän pettäminen selvisi niin tulin tulokseen ettei kehenkään pysty luottamaan joten se on ihan sama mitä tekee. Tilanne oli vaikea koska kyse oli silloin tosi tärkeästä ihmisestä minulle tuosta huolimatta etten sitä eroa koskaan pystynyt täysin hyväksymään ja kyllä sitä aina sen suhteen merkkipäivinä itsemurha käy mielessä koska ainoa vaihto olisi saada tuo tilanne peruutettua jotta voisin olla täysin hyvillä mielin tuosta asiasta.

Vierailija
39/51 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin itsemurhaa..otti niin koville.

Vierailija
40/51 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaikka 10 vuoden päästä uudestaan, kun tiedät mitä sillä pippelillä tehdään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi