Nainen, pettäisitkö miestäsi jos et jäisi kiinni?
Kiehtooko ajatus nuotesta ja hyväkroppaisesta kundista, joka antaisi sulle elämäsi kiihkeimmät kyydit?
Jos miehesi ei saisi koskaan tietää, tekisitkö sen ihanan 23v miehen kanssa? Kiehtooko edes fantasian tasolla?
Kommentit (51)
En, ja ei kiehdo edes fantasian tasolla.646
Vierailija kirjoitti:
En siltikään jaksaisi nähdä vaivaa moisen takia. Etenkään minkään 23-vuotiaan pennun.
Sen sijaa 23 senttisen omaavan kanssa ihan ehkä kokemuksena.
Luulenpa että jokainen nainen joka on jämähtänyt sen jo tylsäksi tulleen naaman kanssa pakoilleen, haluaisi hakea jännitystä elämäänsä ja kokea olevansa vielä nuori edes yhden kerran.
Minä tekisin sen.
T. N36
En voisi. Olen sieluni myynyt yhdelle miehelle.
No tietysti voisin.
Kyllä, ja olenkin monesti jo pettänyt.
En,enkä ole niin tehnytkään ikinä.Sen verran löytyy selkärankaa.
Miksi lähes kokematon 23v pentu pärjäisi 20v panokokemuksen omaavalle orille eli aviomiehelleni, joka osaa soittaa minua kuin kannelta.
Kelvannet jollekin 65+v mummolle kyllä, joka ei enää saa parempaa.
En ikinä koska potisin huonoa omatuntoa ikuisesti.
Jos sama tarjous olisi varatuille miehille (voisivat pettää 23v naisen kanssa) niin he todennäköisemmin tekisivät niin kuin naiset. En jaksa nähdä, että suurinta osaa naisista kiinnostaisi, koska pettämiseen mahdollisuuksia on useita, jos sitä haluaa.
En, ei kiinnosta yhtään seksi kenenkään muun kanssa, mulla halu liittyy aina tunnesiteeseen eikä syty esim. vain hyvännäköisyydestä. (23-vuotiasta en haluaisi vaikka olisin sinkkukin, kyllä se olisi omanikäinen eli 40-50 v)
Kyllä voisin....pikkujoulut tuloillaan.
Ei sillä ole mitään merkitystä jäänkö kiinni vai en. Paska fiilis siitä tulisi joka tapauksessa. Pettäisi ennenkaikkea itsensä ja tuntisi itsensä luuseriksi.
Pettäisin heti, mies on nyt pihdannut 7 kk, ja alkaa riittää.
No en todellakaan, mitä helvettiä taas! En noin ylipäätään olisi parisuhteessa, jos minulla olisi tarvetta jakaa reikää ympäri kyliä.
No en. Eikä parikymppinen kiehdo millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
En siltikään jaksaisi nähdä vaivaa moisen takia. Etenkään minkään 23-vuotiaan pennun.
Erikoista kun monessa ketjussa naiset väittää teinien olevan keskenään jne eikä nainen halua muka vanhempaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähes kokematon 23v pentu pärjäisi 20v panokokemuksen omaavalle orille eli aviomiehelleni, joka osaa soittaa minua kuin kannelta.
Kelvannet jollekin 65+v mummolle kyllä, joka ei enää saa parempaa.
Touché 😂
Pettäminen "jälkiä jättämättä" taitaa olla loppujen lopuksi aika helppoa, mutta enemmistö ihmisistä ei sitä koskaan silti tee.