Mieheni löi minua hetki sitten - miten toimin?
Löi mua avarilla naamaan ja tönäisi sängylle. Poski punottaa vieläkin ja pelkään.. Lähti ovet paukkuen pois jonnekkin ja sanoi että tämä oli tässä. 4 vuotta suhfetta takana. Itken. En tiedä kuka hän on, hän oli kuin aivan toinen ihminen. Kaikki tämä sen takia, kun ehdotin avointa suhdetta hänelle uusien seksikokemusten toivossa. En halua menettää häntä mutta pelkään ja en tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu.. Auttakaa!
Kommentit (35)
Jos et kerinnyt lyödä takaisin, niin nyt on sitten sovintoseksin aika. Mitä sinä muuten teit rakkaallesi, että hän joutui lyömään sinua?
Vierailija kirjoitti:
Soita poliisit hänen perään HETI PAIKALLA. Hän on ympäristölleen vaarallinen ihminen. Pahoinpitelystä syytteeseen!!
Minusta avoin suhde outojen partnerien kanssa ja useat seksikokemukset lukuisine seksitauteineen ovat tänänä päivänä vaarallisempia. Itse lähettäisin miehen sp tautitestiin siltä varalta että olisin hänet jo tartuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Minä tosiaan toivon, että tämä on provo. Ehkä ei kuitenkaan, sillä olen tavannut aivan liian monta naista, jotka olisivat voineet kirjoittaa aloituksen.
Miksi sinä haluat jäädä miehen hakattavaksi? Mieti nyt oikein tarkkaan vastaus tähän kysymykseen. Mikä voi täällä muualla maailmassa olla huonommin kuin pahoinpitelevää miestä pelätessä?
Kukaan, toistan KUKAAN, ei kirjoita tänne tultuaan HETKI sitten lyödyksi ja PEELÄTESSÄÄN oman turvallisuutensa puolesta. Silloin soitetaan hätänumeroon tai paetaan turvaan eikä jäädä kirjoittamaan AV:hen tilannekuvauksia ja odottamaan herjoja, haukkuja ja poskettomia toimintaneuvoja.
Aloitus loppuu:Miten toimin?
Tämähän oli suorastaan hauska.
Kiitos nauruista 🤣🤣🤣
Soitat porvoon poliisiasemalle, syö kuitenkin miehen vanukas ensin.
Raamattu kehottaa kääntämään toisenkin posken...
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut hyvä idea sinulta ehdottaa avointa suhdetta. Minua puistattaa kun luin. Minkäläinen suhde teillä oikein on?
Saahan sitä puhua eikä silti ole oikeutta lyödä vaikka ehdotus hämmentää. Huono ja avuton mies säikähti miehuutensa puolesta. Menikin heti todistamaan sen jonkun naisen kanssa. Rikosilmoitus kuitenkin vielä kun on jäljet näkyvissä, ainakin selfie, sitten järjestätte eron.
Vierailija kirjoitti:
Raamattu kehottaa kääntämään toisenkin posken...
Kyllä vain, se on jumalan sana ja tahto.
Rakastat sen ehjäksi. Selvä hätähuuto ja sinun täytyy nyt uhrautua.
Henkilösi teki väärin. Sinäkin käyttäessäsi m-sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä tosiaan toivon, että tämä on provo. Ehkä ei kuitenkaan, sillä olen tavannut aivan liian monta naista, jotka olisivat voineet kirjoittaa aloituksen.
Miksi sinä haluat jäädä miehen hakattavaksi? Mieti nyt oikein tarkkaan vastaus tähän kysymykseen. Mikä voi täällä muualla maailmassa olla huonommin kuin pahoinpitelevää miestä pelätessä?
Mieshän sanoi että se oli siinä joten ainoa syy tulla uudelleen piestyksi on jäädä vainoamaan miestä sen toivossa että suhde jatkuisi.