Mieheni löi minua hetki sitten - miten toimin?
Löi mua avarilla naamaan ja tönäisi sängylle. Poski punottaa vieläkin ja pelkään.. Lähti ovet paukkuen pois jonnekkin ja sanoi että tämä oli tässä. 4 vuotta suhfetta takana. Itken. En tiedä kuka hän on, hän oli kuin aivan toinen ihminen. Kaikki tämä sen takia, kun ehdotin avointa suhdetta hänelle uusien seksikokemusten toivossa. En halua menettää häntä mutta pelkään ja en tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu.. Auttakaa!
Kommentit (35)
Soita poliisit hänen perään HETI PAIKALLA. Hän on ympäristölleen vaarallinen ihminen. Pahoinpitelystä syytteeseen!!
Muista sitten ottaa bärseveivistä maksu.
Helpommalla olis ukkos päässy, kun olis lyömisen sijaan ilmoittanu, ettei ehdotukses käy ja lähteny kälppimään ilmoittaen sinun olevan tästä eteenpäin sinkku, joten voit halutessasi perustaa vaikka haaremin uusien kokemusten toivossa.
Siis olet hänen kanssaan avosuhteessa ja sinä ehdotat että jos saisi vähän muuallakin käydä sekstailemassa.
Ei ihme jos suuttui. .
Nyt SOITAT SILLE HETI ja pyydät ANTEEKSI, illalla sitten sovintoseksiä ja rimjob miehelle!
Pakkaa tavarat ja lähde. Jos ei ole muuta paikkaa niin turvakotiin. Sitten etsit asunnon, otat salaisen numeron ja osoitteen. Lähestymiskielto, jos alkaa vainota.
Ei ollut hyvä idea sinulta ehdottaa avointa suhdetta. Minua puistattaa kun luin. Minkäläinen suhde teillä oikein on?
Torstain satu.
Ja vielä tosi huono sellainen.
AP asuu porvoossa, porvoossa, porvoossa...AP asuu porvoossa, porrrvooooooossa
Voit toteuttaa nyt niitä avoimia suhteita ja uusia seksikokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Torstain satu.
Ja vielä tosi huono sellainen.
Tällä palstalla ei olisi yhtään riviä tekstiä, jos kukaan ei valehtelisi, liioittelisi tai selittäisi asoita totuudenvastaisesti itselleen sopiviksi.
Eroaminen ok. Mies ei halua avointa suhdetta ja sinä etsit kokemuksia vielä. Eri asunnot.
Porvoolaisilla ei ole miestä lainkaan.
Paskat se mitään lyöynyt.
Eihän sulla mitään miestä ole.
No tee nyt ne leivät hälle.