Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salarakkaat, missä petätte?

Vierailija
17.11.2022 |

Missä paikoissa tapaatte?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan molemmat rekkakuskeja, niin tien päällä tietty sitten tavataan. Eli parkkipaikat, huoltoaseman pihat ja levähdyspaikat.

Onko sulla mun eks? Kiva oli saada selville, että mies kulta se siellä viikot vietti salarakkaan kanssa aina samoilla linjoilla ja yöt pääasiassa yhdessä. Itse kotona ihmettelin kun ei viikonloppuisin koskaan saanut ja jos sai niin oli sellaisra, että hän halusi vain takapuolta. Ilmeisesti ei salarakas antanut hytissä? Ja kyse ei ole mun tiukkuudesta. Treenaan lihaksia ja jokainen on kehunut. Saan myös orgasmin helposti.

Mitä aktuaalista v***ua.... 😂😂 

Vierailija
22/38 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa työmatkoilla tai arkipäivisin kun ollaan töissä. Hätätilassa autossa. Joskus mun kotona, jos oma perhe on poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan molemmat rekkakuskeja, niin tien päällä tietty sitten tavataan. Eli parkkipaikat, huoltoaseman pihat ja levähdyspaikat.

Onko sulla mun eks? Kiva oli saada selville, että mies kulta se siellä viikot vietti salarakkaan kanssa aina samoilla linjoilla ja yöt pääasiassa yhdessä. Itse kotona ihmettelin kun ei viikonloppuisin koskaan saanut ja jos sai niin oli sellaisra, että hän halusi vain takapuolta. Ilmeisesti ei salarakas antanut hytissä? Ja kyse ei ole mun tiukkuudesta. Treenaan lihaksia ja jokainen on kehunut. Saan myös orgasmin helposti.

Ja tuo sun orkun helppous siis on niinku positiivinen asia, vai? Onko se niinkuin joku palkinto miehelle? Ihmekään että hän poraa työreissuillaan toista rekkapekkaa perssilmään...

Vierailija
24/38 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla.

Vierailija
25/38 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkituvassa, marketin invavessassa, kellarivarastossa.

Vierailija
26/38 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju kiihottaa mua

Vierailija
27/38 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hoidettiin hommat käsipelillä ja suulla parkkihallissa auton takapenkillä. Autossa onneksi tummennetut takalasit.

Vierailija
28/38 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luona. Mies on pyytänyt kyllä heidän kotiin, kun vaimo ei ole kotona, mutta mua ei kyllä yhtään kiihota vaaran tunne, että hän pamahtaa paikalle...

Vierailija
29/38 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postilaatikolla ja lidlissä

Vierailija
30/38 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan pukuhuoneessa jota kukaan ei käytä, autossa, kesällä luonnossa ja työmatkoilla hotelleissa. Rakastajatar on siis työkaveri.

M38

Vierailija
31/38 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellit, Airbnb:t, autossakin joskus

M47

Vierailija
32/38 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piruako se sulle kuuluu,missä tavataan!

Vierailija
33/38 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vie minua hotellilomille. Hänellä on paljon työmatkoja ja minä teen täysin etätöitä, lähden mukaan, hän maksaa kaiken. Työskentelen kun hän on kokouksissa, muun ajan nautimme. Olimme vasta Kööpenhaminassa viikon, oli ihana reissu. Jouluksi hän oli ostanut minulle reissun lämpimään, hän on perheen kanssa joulun, minä nautin auringosta. Uusi vuosi otetaan vastaan ulkomailla, hänellä on taas työmatka.

😉

Miehen nimi on Jussi?

Vierailija
34/38 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se vapaa, joten mun kämpillä. Pääsen helpolla kun ukko ajaa tänne autollaan toteuttamaan fantasioitaan kesken työpäivänsä. En ole kysynyt miksei vaimo riitä. Minulle taas sopii FB ilman pelkoa sitoutumisesta

Vierailija
35/38 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotellissa työmatkoilla tai arkipäivisin kun ollaan töissä. Hätätilassa autossa. Joskus mun kotona, jos oma perhe on poissa.

Tähän en suostunut koskaan, eipä tosin pyydettykään. Ei olisi ollut pokkaa mennä miehen kumppanin kotiin, hänen sänkyynsä. Se olisi tuntunut jotenkin likaiselle, melkein rikolliselle, vaikkeivät olleet edes perheellisiä.

Vierailija
36/38 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran mun työpaikalla, sen jälkeen monia kertoja autossa ja hotellissa ja nyt, kun asun yksin, mies käy asunnollani. Hauska yksityiskohta on se, että periaatteessa en oikein haluaisi seksiä autossa, mutta tarpeen tullen sekin näyttää olevan ihan kiva paikka. N26

Vierailija
37/38 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelleissa päiväsaikaan "etätöissä", mun autossa tai kotona, kun perhe on poissa. Metsässä, kahviloiden ja museoiden vessassa. Paikkoja löytyy kunhan järjestää.

Vierailija
38/38 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla. Ennen myös toisen osapuolen kotona

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi