Minulla on pelottavan outo tunne naapuri perheestä, pitäiskö huolestua vai ei?
Perheessä on siis 5 lasta. 2 koulu ikäistä joista vanhempi on teini-ikäinen ja kolme muuta alle koulu ikäisiä. Perheen äiti huutaa joka päivä lapsilleen. Siis ihan niin kuin karjuu huutamalla. Lasten joka päiväinen itku kuuluu meille asti. Vanhin lapsista majailee kavereillaan yötä myöten ja viikonloppuisin kännissä niin kuin isäkin. Äitiä olen pari kertaa tavannut joka kerta tavatessani äiti mulkoilee minua ja miestä vihaisen oloisena.
Tästä minulle tullut tämä pelottavan outo tunne. Tapahtuuko kohta vielä järkyttävämpää jos en puutu?
Kommentit (7)
Tee ilmoitus sosiaalitoimistoon. Se huutaminen on henkistä väkivaltaa.
Älä työnnä nenääsi asioihin, jotka eivät sinulle kuulu.
Ihmekkös tuo huutaa ja raivoaa kun sinä kyttäät heidän elämäänsä jatkuvasti silmä kovana. Hanki apua vaan itsellesi!!!!!!
Mikä v i t u n tapa tästäkin on tullut oikein annetaan itselle lupa kytätä toisten elämää? Se on vainoamista ja rikollista toimintaa!!!
Kyllä minä tuosta tekisin lastensuojeluilmoituksen. Ja minä olen ollut tuo äiti, ja toivon jälkikäteen että olisin saanut apua vaikka väkisin kun itse en uskaltanut ääneen sanoa miten huonosti pärjään. Meillä tosin kukaan ei ollut kännissä, mutta väsymys ja masennus purkautui ärtyneisyytenä ja raivonpuuskina. Lapseni olisivat ansainneet parempaa.
lasun paikka ehdottamasti!