Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun sikiön liikkeet ällöttää :(

Vierailija
07.11.2006 |

Esikoista odotellaan ja nyt viikon verran olen tuntenut liikkeet. Ne tekee fyysisesti pahan olon! Vauva on suunniteltu ja todella odotettu, mutta alkuraskaus meni vessassa yökkäillen. Nyt paha olo jatkuu kun vatsa " liikkuu" omaan tahtiin.

Tarvitsen kipeästi kannustusta, koska nyt tunnen itseni todella surkeaksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ts. tunnet sikiön liikkeet ja sulla on raskauspahoinvointia. Molemmat iha normaaleja juttuja. Pahoinvointi saattaa loppua ennen loppuraskautta, liikkeet senkun voimistuu : )

Vierailija
2/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt joku, että tämä muljahtelu tuntuu pahemmalta kuin nuo oikeat kipeää tekevät liikkeet!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne, että jahka vauva syntyy ja ei myllerrä enään mahassa niin niitä yöpotkuja ja muljahduksia rupeaa kaipaamaan :)

Vierailija
4/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on sillä, että oma keho on loppu ja oksentaa jatkuvasti ja sillä, että vauva itkee koliikkia?

Vauvan voi jättää vartiksi oman isänsä huoleksi ja lähteä ulos happea ottamaan. Omaa kehoaan ei voi jättää edes vartiksi.

Minulla on VIIDEN kuukauden helvetti takanani, tiedän mistä puhun.

ap

Vierailija
5/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjoittelee!! Ajattele, kuinka ainutlaatuista on tuntea ne pienen ihmisen liikkeet ensimmäisenä ja ainoana maailmassa, sehän on valtava etuoikeus!! Kroppasi on vaan vielä herkillä kaikesta oksentelusta, se varmaan loppuu kun ajattelet positiivisesti, ja niin ettei liikkeiden kuulu aiheuttaa pahoinvointia. Tzemppiä ja iloa!!

Vierailija
6/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyydä pahoinvointia estävää lääkitystä!!

Mulla oli esikoisen kanssa tuollalailla ja vielä jatkuvaa pääkipua. ja ihan loppuun asti . ilman tuota pahoinvointilääkettä en olisi varmaan jaksannut koko raskautta. mutta lohdutukseski sanon, että seuraavien kanssa ei todennäköisesti ole noin rankkaa.. Ainkaan minulla ei ole ollut.

6xäippä

Vierailija
7/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kans odotin innolla ekoja liikkeitä ja olin tosi pettynyt ja kutakuinkin yökötti kun ne " perhosen siiven räpyttelyt" tuntuikin tavallista kamalammilta ilmavaivoilta...

ap, kyllä ne siitä vielä erilaisiksi muuttuvat, muljahduksien tilalle tulee selkeästi erottuvia liikkeitä, joita ei voi enää luulla vatsanväänteiksi, kun eivät niitä enää muistuta...

Vierailija
8/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

6xäippä