Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennenvanhaan oli olemassa vastustuskyky.

Vierailija
17.11.2022 |

Ja nyt parin vuoden aikana ei puhettakaan sellaisesta. Miksi?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan kropasta pidettiin huolta syömällä kaikkea tarpeellista. Nyt kun asiasta puhuu niin se on foliohattua ja huuhaata. Jännä.

Vierailija
2/34 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vastustuskykyä. Sairastan vain tietyt taudit, en jokaista nuhaa, päänsärkyä tai vatsatautia.

Olen eläissäni sairastanut mm vesirokon, influenssan ja koronan. En ota kausirokotteita, mutta perusrokotusohjelman mukaiset rokotteet olen ottanut. Voin olla terve jopa vuosia.

Koronankin olen sairastanut vasta kerran ja en ole sen jälkeen suojautunut  maskilla, eikä ole tarttunut nopeasti uudestaan. Sairastamisen taitoon kuuluu myös se, että kun on sairas, niin myöntää sen itselleen ja alkaa hoitamaan itseään ja lepäämään. Uni, lepo ja kevyt ruoka ovat parasta lääkettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan olikin aina 30 astetta pakkasta ja vastatuuli. Aina oli niin kehittyihän siinä väkisin melkoinen vastustuskyky.

Vierailija
4/34 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennenvanhaan kropasta pidettiin huolta syömällä kaikkea tarpeellista. Nyt kun asiasta puhuu niin se on foliohattua ja huuhaata. Jännä.

Jep. Minulle on naurettu sen takia kun olen pitänyt koko elämäni huolta esim vitamiinien saannista jne. Naurettu...

Vierailija
5/34 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vastustuskykyä. Sairastan vain tietyt taudit, en jokaista nuhaa, päänsärkyä tai vatsatautia.

Olen eläissäni sairastanut mm vesirokon, influenssan ja koronan. En ota kausirokotteita, mutta perusrokotusohjelman mukaiset rokotteet olen ottanut. Voin olla terve jopa vuosia.

Koronankin olen sairastanut vasta kerran ja en ole sen jälkeen suojautunut  maskilla, eikä ole tarttunut nopeasti uudestaan. Sairastamisen taitoon kuuluu myös se, että kun on sairas, niin myöntää sen itselleen ja alkaa hoitamaan itseään ja lepäämään. Uni, lepo ja kevyt ruoka ovat parasta lääkettä.

Lepo, nimenomaan. Ja muut mainitut. Fakta.

Vierailija
6/34 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetut ei tätä halua myöntää. Pitää saada olla oikeassa ja päteä kaikesta.

Vierailija
7/34 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Vierailija
8/34 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten kuoltiin jopa viiltohaavaan sillo Ennen.

Vierailija
9/34 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustuskyvällä estettiin rutto, rokot, syfilikset joo joooooo

Vierailija
10/34 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat liian hygieenisia. Ei sitä tarvitse paskalle haista, mutta vähempikin itsensä ja ympäristönsä puunaaminenkin riittäisi. Ei pääse vastustuskyky kehittymään, jos kaikki hyödyllisetkub pöpöt puunataan heti pois. Monilta kadonnut täysin järki. Luontokin kiittäisi, jos ihmiset lopettaisivat liiallisen puunaamisen.

Vierailija
11/34 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elinaika oli lyhyempi sillo vuosikymmeniä.

Vierailija
12/34 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan ihmisiä kuoli pieniin naarmuihin ja harva eli 40 vuotiaaksi. Ennen vanhaan euroopassa kuoli 50 miljoonaa ihmistä erääseen pöpöön, siihen mikään immuunikyky autaanut.

Vierailija
13/34 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö tosissasi? Jos kaksi vuotta ollaan oltu eristyksissä, ja ne vähät kerrat kun on liikuttu ihmisten ilmoilla, kasvoilla on maski ja jatkuvasti hölvätään desinfiointiaineiden kanssa. Niin mitä luulit, että siitä on seurauksena?

Vierailija
14/34 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka missään on väittänyt vastustuskykyä huuhaaksi? Jossain foliohatturyhmässäkö on taas uhriuduttu urakalla ja levitetty disinformaatiota?

Vierailija
15/34 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote tuo kuulemma pitkän iän!! Kommenteista päätellen.

Vierailija
16/34 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiltohaava ei ole virus. Koheltamiseen ei ole olemassa luontaista vastustuskykyä.

Vierailija
17/34 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö tosissasi? Jos kaksi vuotta ollaan oltu eristyksissä, ja ne vähät kerrat kun on liikuttu ihmisten ilmoilla, kasvoilla on maski ja jatkuvasti hölvätään desinfiointiaineiden kanssa. Niin mitä luulit, että siitä on seurauksena?

Jos olet näin toiminut kaksi vuotta putkeen toisin kuin muut ihmiset, niin yllätyitkö?

Mulla on kaksi kouluikäistä lasta. Kyllä ne taudit sieltä kotiin kulkee, vaikka koti olisi bunkkeri.

Vierailija
18/34 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennenvanhaan olikin aina 30 astetta pakkasta ja vastatuuli. Aina oli niin kehittyihän siinä väkisin melkoinen vastustuskyky.

Ennen vanhaan kyllä kuoltiin nuorina näihin tauteihin, jotka nykyisin pystytään hoitamaan tai estämään rokotteilla.

Esim. Mummini menetti kaksi sisarustaan poliolle. Setäni oli kuolla influenssaan lapsena, oli viikkoja sairaalassa ja jälkitautina meni kuulo lähes kokonaan.

Vierailija
19/34 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viiltohaava ei ole virus. Koheltamiseen ei ole olemassa luontaista vastustuskykyä.

Öö, varmaan nyt tarkoitetaan bakteerin aiheuttamaa sepsistä, kun bakteeri on haavan kautta päässyt elimistöön.

Vierailija
20/34 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ei ollut Facebookia jossa ruikutetaan jokaista yskäisyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme