Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä neuvoksi, kun laihtuessa yläkroppa ei kaventunut?

Vierailija
16.11.2022 |

Olen viime aikoina kävellyt reippaasti töihin joka arkipäivä tai oikeastaan useimmiten juossut, koska aamulla tuppaa tulla kiire. On tullut myös tavaksi kävellä kovaa kotiin. Ilokseni olen laihtunut kolme kiloa, mutta tänään sovittaessani strech-farkkuja myymälässä, huomasin, että koko 40 ilmeisesti menisi, kun taas yläosa minulla ehkä 44. Tämän tiedän siksi, koska haalari kooltaan 42/44 menee hyvin päälle alaosasta, mutta ylänapit liian piukat rintamuksen ottaessa, vastaan. Tuossahan on hirveä kokoero! Miten voi olla, että rasvaa lähtenyt reisistä, mutta ei ylhäältä? :( Kerran viikossa suunnilleen teen punnerruksia ja vatsalihasliikkeitä. Voisiko yläkroppa kaventua tekemällä niitä useampi kerta viikossa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasva lähtee ylävartalosta jossain vaiheessa tai sitten ei lähde. 3kg on vielä normaalin päivittäisen painonvaihtelun rajoissa eli sinun pitää laihtua vähän lisää niin alkaa näkymään jossakin. Jos on isot rinnat niin sille ei vaan voi mitään. Yläkroppa tulee tällöin olemaan aina isompi.

Luulisi lähtevän ainakin sen verran, että sopisin suht normaaliin liivikokoon, kun aiemmin oli 80B. Hankala löytää liivejä, jotka 90A.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä