Haluan pois tästä ulottovuudesta. En halua olla täällä.
Ei mitään merkitystä, ei ole minulla tarvetta elää tässä ulottovuudessa. Kaikki näyttää vain naurettavalta ja epätodelliselta. Kuin katsoisi elokuvaa josta ei pidä ja haluaisi vain sammuttaa sen.
En vain halua olla täällä.
Kommentit (42)
Uskovaiset tekemässä käännytystyötä täällä. Hakeudu hoidon piiriin ja soita kriisipuhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatat olla henkisen heräämisen, eräänlaisen havahtumisen äärellä. Suosittelen tutustumaan vaikkapa Eckhart Tollen kirjoihin, kuten Läsnäolon voima.
Tuntuu enneminkin kuin tekisin sisäistä kuolemaa. Tyhjää on. Tekisi mieli päästää irti ja antautua mutta en tiedä mille ja miten. Tekisi mieli vain kadota täydellisesti ja herätä uudelleen. Tämän yön yritän päästää irti tästä mitä tämä onkin. Haluan nöyrtyä ja luovuttaa. Tämä sisäisesti.
apLue tuo Tollen kirja. T. Eri
Ok, luen. Tekisi mieli ravistella itsensä irti. Tuskaisen kivuliasta. Pakko päästää vain irti tästä.
ap
Ota tämä aloituksesi jonnekin talteen (koska täältä poistuu kaikki), lue se kirja ja katso uudelleen näitä pohdintojasi. Varmasti saa hymyn huulillese. Olo voi olla tuskainen juuri nyt, mutta tekstisi perusteella olet ns jännän äärellä, eli suuren mahdollisuuden. Saatat vaikka havahtua hereille :)
Vierailija kirjoitti:
Uskovaiset tekemässä käännytystyötä täällä. Hakeudu hoidon piiriin ja soita kriisipuhelimeen.
Siinä taas yksi hallituksen puolustaja. Mitä ajattelua tuo nyt on että, hallitus saisi päättää mitä vain kurjuutta ja poistua ei saisi? Hallitus paskaksi muuttaa tätä maata ja kurjistaa jokaista aina kuolemaansa asti, niiden valta onneksi on rajattu tähän maailmaan. Ei ne kenestäkään välitä ne vain tietää, jos poistut eivät saa rahojasi eivätkä pysty laittamaan maksuja ja veroja.
Tässä linkissä on paljon muitakin mielenkiintosia asioita.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17589753/elamme-virtuaalitodellisuudessa
Ainoa mikä hieman luo perspektiiviä tähän nykyiseen miekettömyyteen on se, että ajattelee menneisyyttä ja historiaa jossa kerrotaan miten typerää, hullua ja mieletöntä meno on ollut ennenkin.
Alkaa nykyhetki tuntua jopa jollakin tavalla ehkä hieman miellyttävämmältä.
Käy katsomassa entisestä elämästä mistä nykyisen elämäsi ongelmat johtuu, samalla saat vinkkejä alitajunnaltasi. Varaa aika Hannah Rohkealle, löytyy youtubesta myös harjoitteluregressioita, ryhmäregressioita. Regression jälkeen on ihanan levollinen olo, kuin olisi käynyt oikealla matkalla jossain rentouttavassa paikassa.
Koko media on samalla myös eräänlaista aivopesua ja ihmisten taivuttelua uskomaan mihin tahansa valheeseen. Se on myös eräänlaista hypnoosia - aivopesua alusta loppuun.
Oma ongelma on etten löydä työtä joka ei saisi hakkaamaan päätä seinään. Vihaan kaikkea. Iso osa elämästä menee töissä, ja jos en viihdy, se saa vihaamaan koko elämääni. Viikonloppuisin en osaa päästää irti, työt on aina alitajunnassa. Ja eri aloja on kokeiltu. Tätäkö elämä on? Sinnittelyä että pääsen eläkkeelle?
En halua hakea apua, koska en ala syömään lääkkeitä siksi että joku diagnosoi v tutuksen masennukseksi. Ihan uskomaton umpikuja.
Vierailija kirjoitti:
Oma ongelma on etten löydä työtä joka ei saisi hakkaamaan päätä seinään. Vihaan kaikkea. Iso osa elämästä menee töissä, ja jos en viihdy, se saa vihaamaan koko elämääni. Viikonloppuisin en osaa päästää irti, työt on aina alitajunnassa. Ja eri aloja on kokeiltu. Tätäkö elämä on? Sinnittelyä että pääsen eläkkeelle?
En halua hakea apua, koska en ala syömään lääkkeitä siksi että joku diagnosoi v tutuksen masennukseksi. Ihan uskomaton umpikuja.
Tiedän mistä puhut. Mä taisin olla tämmösessä jumissa myös.
Mietin kaikkea elämässä.
Sain kiinni, meni kyl hetki.
Mut aukes. Miks mä olen täällä. Mikä mun rooli on täs kaikessa. Elämä alkoi taas saamaan värejä ja nyt tää on kyl ihan huikeeta Mitä kaikkea hienoja asioita tapahtuu.
Ei pidä unohtaa kiitollisuutta, pienistäkin jutuista.
Mä uskon säkin menet ton läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mistä puhut. Mä taisin olla tämmösessä jumissa myös.
Mietin kaikkea elämässä.
Sain kiinni, meni kyl hetki.
Mut aukes. Miks mä olen täällä. Mikä mun rooli on täs kaikessa. Elämä alkoi taas saamaan värejä ja nyt tää on kyl ihan huikeeta Mitä kaikkea hienoja asioita tapahtuu.
Ei pidä unohtaa kiitollisuutta, pienistäkin jutuista.
Mä uskon säkin menet ton läpi.
Kiitän vastauksestasi. On muutama asia josta osaa olla kiitollinen. Pelottaa vaan mihin vesiin vielä ajautuu, jos mitään niistä menettää. Elämä on niin haurasta. Onpa masentava torstai.
Aina kannattaa vetää vaikka kännit. Se yleensä auttaa moneen vaivaan.
Ja sitten voi vetäistä uudet kännit, jos vielä ensimmäisen kännin jälkeen vaiva uusii.
Humala ei mene koskaan hukkaan 🙂
Meidät on ehkä siirretty base worldistA matrixiin 2012... Joo eli siksi kaikki on niin hullua. Hang in there.. kyl me löydetään ulospääsy vielä.
Kalat on lyllä paras merkki, vrt Reeo ja Mia.. empaattisimmat tuolla. Ja auttavaisimmat. Miikalla yritus laukaista jännitteitä. Kala kai sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksiulotteiseksiko haluat?
En halua oikein mitään. En tiedä mitä haluan. Eikä sillä ole edes mitään merkitystä kuten ei millään muullakaan. Jään vain makaamaan.
ap
Ei elämällä tarvitse olla sen kummempaa merkitystä. Merkityksen luot sinä itse. Rupee keräämään kiviä ja löydät niistä merkityksen. Älä välitä mitä muut sanoo. Ei tarvitse tehdä merkittäviä, ja voi silti viihtyä. Elämän tarkoitus on keksiä tekemistä ja ymmärtää, kuinka älytöntä kaikki on. Luopua tavoittelemasta jotain suurta merkitystä.
Täältä löytyy uudenaikaista tietoa miten mm. lapsuusiän trauma ja työn stressi vaikuttaa kiputiloihimme ja miten niitä voi yrittää selvittää alitajunnaltaan mistä ne johtuvat. Paljon vertaiskokemuksia.
Muuta kanadaan. Avustettu itsemurha laillista. Viimevuonna jo 5% kuolemista eli yli 30000 ihmistä päätti päivänsä. 2 viikon odotusaika ja varauksen voi tehdä ilman lääkärin lausuntoa tai mitään muuta. 15 min. Skypessä ja aika varattu. 1 piikki pistää uneen, 2 piikki lamauttaa hengityksen. Menee 5-15min et heität veivisi.
Vierailija kirjoitti:
Muuta kanadaan. Avustettu itsemurha laillista. Viimevuonna jo 5% kuolemista eli yli 30000 ihmistä päätti päivänsä. 2 viikon odotusaika ja varauksen voi tehdä ilman lääkärin lausuntoa tai mitään muuta. 15 min. Skypessä ja aika varattu. 1 piikki pistää uneen, 2 piikki lamauttaa hengityksen. Menee 5-15min et heität veivisi.
Wau, oikeastikko... mut jos kaikki suomalaiset halukkaat sais varata ajan, olis odotusaika pari vuotta varmaan. Pikavipillä lentolippu, pari iltaa Vegasissa ja ruukussa kotiin. All on one.
Vierailija kirjoitti:
Elämän tarkoitus on keksiä tekemistä ja ymmärtää, kuinka älytöntä kaikki on. Luopua tavoittelemasta jotain suurta merkitystä.
Tää oli hyvä. Aina kun olen masentunut, osun selaamaan facebookista onnistujia, rikkaita ja menestyksekkäitä vanhoja luokkakavereita. Sitten katkeroidun yhä lisää kun ei mulle suotu älykkyyttä, rikkaita vanhempia tai miestä, ei mitään mistä voisin päivityksen tehdä. Ei saisi yhtään verrata itseään toisiin, joten some on kyllä paha.
Ajattelinkin vain tehdä rauhallisia kävelylenkkejä, cittaslowttaa mielen trafiikin, mutta toistaiseksi mäkin onnistun vain makaamaan sängyssä. Ei miestä, ei lemmikkiä, ei siskoja, ei kavereita, ei tuttuja, ei työtä. Kontrasti on outo, koska aina mulla on ollut mies ja pitkiä suhteita, lemmikkejä, edes baarituttuja ja työkavereita.
Elämän tarkoitus on meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tunteminen ja Jumalan lapseksi pääseminen.
Rukoilen puolestasi ja kaikkien hmisten ja luomakunnan puolesta.
Kaikkea hyvää!