Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herqulesin 3-pyöräinen tupla vs. Jovi Land tupla vs. Carena tricar twin

07.11.2006 |

Onko kellään kokemuksia Herqulesin tuplarattaista joissa 3 pyörää (hinta n.550e), Oran Jovi Land tuplista (n.500e)? Entä niistä Carenan tricar Twin:sta (200e)? Pähkäilen tässä mihin kaksostenrattaisiin päätyisin. Pikkukakkonen syntyy keväällä, jolloin esikko on 1,2kk.

Onko muita hyviä kaksostenrattaita? Niiden täytyy olla TOSI hyvät työntörattaat, mielellään suht kapeat, suojaavat... Oon miettiny et nuo Carenat on ehkä hieman " rempulat" , mut jos jollain on hyviä kokemuksia niin kertokaa ihmeessä...

methilde 16+4

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Meil on ne carenat ja on meidän käyttöön TOSI hyvät. Kevyet työntää, isot pyörät, vauvalle mahtuu pehmeä koppa. Työnnettävyys on mun mielestä hyvä, mutta eiväthän ne vakaudeltaan ole kunnon vaunujen luokkaa. Kun ovat kuitenkin ihan rattaat.Mutta mun mielestä ihan riittävän vakaat. Ollaan tehty ihan kunnon lenkkejä niillä. Menevät tosi pieneen tilaan ja on helppo kasata kiinni ja auki. Ainoa miinus, mitä nyt näissä kolmipyöräisissä saattaa kaikissa olla, on että ovat mun mielestä liian pitkät. Eli etupyörä tuo ihan liikaa pituutta ajatellen esim bussilla liikkumista. Mutta me ei juuri bussilla liikuta näillä vaunuilla.

Terkuin, Aleksanteri ja lapset 2 v ja 7 vkoa

Vierailija
2/2 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko HERQUL TWIN RAPTORia, jossa on itse asiassa neljä pyörää, mutta etupyörät kapeamalla?

Itse harkitsin myös kyseistä mallia, kun tuntui kaupassa kääntyvän vallan mahdottoman kevyesti. Sitten huomasin suuren miinuksen: lasten jalkatuki on juuri pyörien päällä. Jos esikoisesi on pitkä, hänen jalkansa voivat ylettää pyöriin, mikä mahdollistaa ainakin kiusanteon, jos ei jopa nirhaumia. Kannattaa siis tarkistaa kyseinen asia.

Itse päädyimme Hartanin tupliin, joissa tuplaetupyörät. Nyt vasta talven tullen näemme, miten vaunut kulkevat lumessa ja loskassa. Kaupoissa jne. ovat näppärät.

Annivanni + tytöt 2 v ja 5 vko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla