Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein ruokaa, mutta taaskaan en saanut syödä. Alkaa pikkuhiljaa riittämään!

Vierailija
16.11.2022 |

Jos on syönyt töissä päivällä, sekin riittää syyksi että illalla kun teen ruoan, kotona ihmetellään "ai syötkö säkin vielä?!? " V että loukkaa. Olen sitten nälässä kun rupesi niin ketuttamaan. Ja olen normaalipainoinen, ei tarvitse miettiä että nyt se läski jäi ilman.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marttyrointi ei ole tätä päivää.

Jep, marttyyrit eivät voita mitään ja saavat päälle vain pahan mielen itselleen.

Nyt vain kauhaan kiinni ja syöt.

Vierailija
22/44 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Sanoja vielä samalla mulkoili vartaloani arvostelevasti.

No , ei ole enää kontrolloimassa minua, sain tarpeekseni. Yritti myös kontrolloida kaikkea tekemistäni, sukulaisten ja ystävien yhteydenpitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit saanut syödä muttet syönyt,oma häpeäsi.

Vierailija
24/44 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Siis mieskö kysyy syötkö vielä? Kyllä mekin miehen kanssa aina kysytään tuollaista. Kummallekkaan ei ole vielä tullut mieleen uhriutua tai loukkaantua.

Vierailija
25/44 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söikö muut ruuat ennenkuin itse ehdit? Alat syömään ekana, jos sinä sen ruuan kerran teet. Heti kun se on valmis, otat oman annoksen. Tai lakkaat käymästä kaupassa ja kokkaamasta. Töiden jälkeen käyt vaikka mäkkärin kautta syömässä. Miksi jotkut alistuu tuollaiseen?

Vierailija
26/44 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskele vähän ravintotietoutta. Sitten ala joka kerta paasaamaan terveellisestä syömisestä, säännöllisyydestä, ruokarytmistä ja kuinka haitallisesti terveyteen ja painoon liian pitkät ruokavälit vaikuttavat.

Tämä ei itse asiassa pidä paikkaansa, ohiksena vaan. On terveellistä syödä pitkillä väleillä.

Vierailija
27/44 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Siis mieskö kysyy syötkö vielä? Kyllä mekin miehen kanssa aina kysytään tuollaista. Kummallekkaan ei ole vielä tullut mieleen uhriutua tai loukkaantua.

No jos kysyisit oikein ylikummastellen niin silloin tarkoitus olisi loukata

Vierailija
28/44 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että kuolet tyhmyyttäsi nälkään. Ihmiskunnan geenipooli kiittää.

Vierailija
29/44 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ap!

Vierailija
30/44 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä kuinka nynnyjä ihmiset ovat. Loukkaantuvat, sitten valitsevat mökötystavaksi minulle sanottiin että Ai syötkö sinä = en syö ollenkaan, olen nälässä. Mitä vattua?

Oma reaktio olisi ollut Ai syötkö sinä = kyllä vaan, syön muuten kaiken, mitäpä kyselet siinä. Ja olisin syönyt kaiken.

Miksi itse kärsiä, kärsiköön muut. Ei mökötys ja itsensä kieltäminen, kurittaminen ole ainut vaihtoehto.

Kyllä minäkin loukkaantuisin tuosta.

Vierailija
31/44 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai syön, minähän tämän ruoan laitoinkin!

Vierailija
32/44 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet ruokaa työpäiväsi jälkeen tuollaisille ihmisille?

Vierailija
33/44 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse itsellesi ruokaa, niin kenelläkään ei ole mitään sanomista.

Ja aikuistu niin, että voit olla välittämättä muitten mielipiteistä.

Oikeasti tuollaisessa tilanteessa vastataan "totta kai minä syön!" Ei mitään ihmettelyä, ujostelua, selittelyä eikä muutakaan, niin itsestään selvä asia se on .

Vierailija
34/44 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleen porsas kiusaa tekee kun kaukalonsa kaataa.

Vierailija
35/44 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ensi kerralla ensin itsellesi.

Vierailija
36/44 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy, että mitä tarkoitat tuolla ja miksi en söisi.

Laita vvvttuilija koville ja perustelemaan sanomisensa. Loppuu into pian pottuiluun.

Tämä on hyvä taktiikka ja jos pokka riittää, vie se niin pitkälle sen oman "en tajua" ihmettelyn, että typeryyksiä laukova joutuu itsekin myöntämään oman typeryytensä. Jatkaa vain kuin kyselyikäinen, että "Ai, miten niin? Miksi? Miksi? Miksi se on paha? Miksi se on hyvä? Ai miksi? En ymmärrä, selitä?"

Vierailija
37/44 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet syömään, syöt ilman syyllisyyttä ja olet kokkaamatta muille kuin itsellesi (ja lapsille, jos on lapsia).

Jos ei ole lapsia eikä avioliitto, moinen sikaporsas joutaa ulkoruokintaan, koska tuosta alkaa kontrollointi, joka voi levitä fyysiseksi väkivallaksi. Kaikki tällaiset tyypit testaavat kepillä jäätä, että paljonko voi kontrolloida. Nythän se toimi, kun jätit syömättä. Älä alistu! Mies ei ole sen arvoinen, ei rakasta sinua, eikä välitä muusta kuin itsestään.

Vierailija
38/44 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista että aikuisella ihmisellä on moinen ongelma.

Vierailija
39/44 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et syö! Jos vetää töissä ison lounaan niin illalla ei tod. tarvitse syödä uudestaan. Olet normaali painoinen juuri sen takia, kun eivät anna sinun mässytellä pitkin iltaa.

Vierailija
40/44 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sattuu tämä aloitus. Tulee narsisti ex mieleen. Kuunteli jopa oven takana kun olin vessassa, ja huuteli että olen syönyt liikaa jos noin pas...aa.