Tein ruokaa, mutta taaskaan en saanut syödä. Alkaa pikkuhiljaa riittämään!
Jos on syönyt töissä päivällä, sekin riittää syyksi että illalla kun teen ruoan, kotona ihmetellään "ai syötkö säkin vielä?!? " V että loukkaa. Olen sitten nälässä kun rupesi niin ketuttamaan. Ja olen normaalipainoinen, ei tarvitse miettiä että nyt se läski jäi ilman.
Kommentit (44)
Kysy, että mitä tarkoitat tuolla ja miksi en söisi.
Laita vvvttuilija koville ja perustelemaan sanomisensa. Loppuu into pian pottuiluun.
Perheenjäsen(et) eivät sitten ole päivällä syönet missään ?
Älä nyt kuuntele tuollaista, vaan syöt ilman muuta, tai jätät ruuan tekemättä kokonaan. Sanot että söit töissä Siinä sitten ihmettelevät
Kuka esti syömisen? Miten ja miksi?
Ja tämä joka noin sanoo, syö itse vaan kerran päivässä?
Vierailija kirjoitti:
mun pippeli löyhkää
No aivan varmasti: sun ominaishaju !
Pottuiluja sai mitä halusi. Jätit syömättä. Hän pääsi kontrolloimaan sinua.
Ens kerralla vastaat, että jep, nyt kun muistutit, niin taidanpa ottaa tupla-annoksen.
Miksi teet ruokaa, jos tiedät että joku motkottaa syömisestä ja et sen vuoksi sitten syö.
Kuka ihmettelee? Ja miksi tämä joku/jotkut luulee, että tekisit ruokaa vain hänelle? Et kai sinä mikään palvelija ole.
Kynnysmattoilua tuollainen on eikä mitään muuta.
Mä en käsitä kuinka nynnyjä ihmiset ovat. Loukkaantuvat, sitten valitsevat mökötystavaksi minulle sanottiin että Ai syötkö sinä = en syö ollenkaan, olen nälässä. Mitä vattua?
Oma reaktio olisi ollut Ai syötkö sinä = kyllä vaan, syön muuten kaiken, mitäpä kyselet siinä. Ja olisin syönyt kaiken.
Miksi itse kärsiä, kärsiköön muut. Ei mökötys ja itsensä kieltäminen, kurittaminen ole ainut vaihtoehto.
Opiskele vähän ravintotietoutta. Sitten ala joka kerta paasaamaan terveellisestä syömisestä, säännöllisyydestä, ruokarytmistä ja kuinka haitallisesti terveyteen ja painoon liian pitkät ruokavälit vaikuttavat.
Kielsikö äiti syömästä? Älä välitä, heti kun olet 18 saat muuttaa pois kotoa.
No hyvänen aika, syö! Ja eroa. Kuka alistuu tuollaiseen? Ei ole tervettä tuollainen alistaminen eikä suostuminen siihen.
En nyt ymmärtänyt.. siis miksi et söisi?
Tottakai syöt. Säännöllinen ruokarytmi on terveellinen tapa ja auttaa painonhallinnassa.