Mitä ostatte Black Friday tarjouksista?
Kommentit (816)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Black Friday on huijausta. Liikkeet nostavat hintoja juuri ennen tätä päivää ja sitten myyvät alennuksella normaalihintaan.
Miten Black Friday on muka huijausta?
Pari kuukautta black fridayta sama televisio -1300e- nyt black fridayssa 600e
Koska televisio on ylihinnoiteltu ja nyt tiputettu normaaliin hintaan. Taikka poistuva tuote jota mainostetaan black friday tarjouksella.
Merkkivaatteita ja kosmetiikkaa. Alet on ollut 25% luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Merkkivaatteita ja kosmetiikkaa. Alet on ollut 25% luokkaa.
Itse olen löytänyt +30% alennuksia kosmetiikasta. Ostan mieluummin nyt alennuksesta kuin alennuksen jälkeen, kun tulen kuitenkin tarvitsemaan niitä tuotteita.
-75 prosenttia alennuksessa olevan tuotteen Powerista.
Bäääh kirjoitti:
-75 prosenttia alennuksessa olevan tuotteen Powerista.
Minkä?
Gigantin, Powerin ja Verkkokaupan BF tarjoukset näyttävät olevan 95 % täsmälleen samoja kuin Singles Dayn ja samoilla hinnoilla. Toki varmaan vielä ensi viikolla saattaa tulla jotain lisäkamppiksia rajoitetuilla tuote-erillä.
Ostan kondoomeja ja liukuvoidetta.
En mitään. Ei ole rahaa. Toisaalta menee tasan rahatilanne ja tarvitsemiset, koska en tarvitse mitään.
Vaatteita, kellon, ruokaa, ihonhoitotuotteita ja pankkikorttilompakon
Seksikkäitä alusvaatteita seksikaupasta.
Ostan osakkeita, mikäli kaupankäyntikulut jenkkiosakkeilla 0€. Lisäksi ostan lentolippuja, jos hyvässä alessa.
Vietän Älä osta mitään -päivää enkä osallistu kulutushysteriaan.
Vierailija kirjoitti:
Ostan mustaa munaa, sehän on mustan perjantain suurin ilo tämmöiselle viisikymppiselle rehevälle rouvalle. Afrikkalaista, aitoa tavaraa Gambiasta.
🤢🤢🤮🤮🤮🤮
Vietän Älä osta mitään -päiviä yleensäkin aina. Kirppisostoksia ei lasketa. Tänä vuonna hyödynsin kuitenkin yhden tarjouksen eli ostin 200 euron Sievin kengät 140 eurolla. Alkaa olla 8 vuotta kun viimeksi ostin itselleni talvikengät uutena, kirppareilta oon tuurilla löytänyt kengät monena vuonna.
Mulla oli tavoite saada nettikirppismyynnillä kenkäraha kasaan ja sain
En osta mitään koska en tarvitse mitään.
Hiustenleikkaus vakikampaamossani 25.11. puoleen hintaan. Tarpeellinen käynti muutenkin.
Vain tyhmät menevät tuohon halpaan ja uskovat että tuotteet ovat edullisia.