Mitä ostatte Black Friday tarjouksista?
Kommentit (816)
Toivottavasti en mitään. Mutta itseni tuntien selailen mun vakionettikauppoja ja sorrun, jos jotain löytyy hyvään hintaan. Mitään en kyllä tarttisi.
Black Friday on huijausta. Liikkeet nostavat hintoja juuri ennen tätä päivää ja sitten myyvät alennuksella normaalihintaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin tuolta pari tuoksua kun oli -50% black fridayssa https://tinyurl.com/yc7ybxxa
Voisi tällä kertaa tilata itsekin kosmetiikat netistä, koska olipa melkoinen sotatanner koko Sokoksen kosmetiikkaosasto viime vuonna. Naiset siellä vaan töni toisiaan ja kahmi isoihin kasseihin hajusteita ja meikkejä. Kassoilla oli täyskaaos ja isot jonot.
Ostaisin tyttärelle Applen macbookin mutta harvoin applen tuotteita tarjouksessa missään
Aion ostaa ainakin pari juttua koska kuitenkin huomattavan edullisesti ne saa alennuksesta. Tilaan mieluummin netistä koska en jaksa mennä jonottamaan liikkeiden älyttömän pitkiin jonoihin.
Vierailija kirjoitti:
Se on vasta ensi viikolla, ei tänä tulevana.
Black week on jo alkanut 🙂🙃
Prismassa on loppuviikon -15 alennus.
Vierailija kirjoitti:
Se on vasta ensi viikolla, ei tänä tulevana.
Se alkamispäivä on kauppakohtaista. Jossain kaupoissa alennukset ovat olleet koko viikon (black week) ja toisissa niitä ei julkaista ennen perjantainta ja kaikkea siltä väliltä. Yleensä monet ei halua laittaa tarjouksia vasta perjantaina koska silloin tulee kivijalkaliikkeisiin hirveät jonot ja mellakka sekä nettisivut kaatuu.
Autonhoitoaineita on tullut tilattua. Tähän aikaan vuodesta aika hyvät tarjoukset yleensä. Esim huippulaadukas esipesuaine normaalisti 40e mutta BF tarjous 25e tai vastaavaa.
On myös hintahälytykset tilattuna puhelimista, ei mikään pakko uusia mutta jos Samsungin S-sarjalaisia saa tosi edullisesti, voin harkita S21 tai S22.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin tuolta pari tuoksua kun oli -50% black fridayssa https://tinyurl.com/yc7ybxxa
Oho Lancômen kosmetiikkakalenteri on aika hyvässä alennuksessa. Taidan ostaa, koska kaikkialla muualla tuo on ollut loppuun myyty.
Ajattelin ostaa marimekko-mukin. Mulla on köyhänä yksi muki ja haluaisin sille parin niin sormet ristissä toivon, että marimekon kaupassa olisi myös ale.
Aion ostaa jouluksi lapsille paketit ja teen sen mieluusti hitusen halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
En mitään tänäkään vuonna.
Black Friday on kyllä mulle sellainen, että ostan aina tarkasti harkitusti juuri silloin kun on hyviä tarjouksia.
Joulun jälkeen saa kaikkea halvemmalla kuin Black fridayna.
Onko Alkossa kaikki puoleen hintaan?
ja taas on pakettiautomaatit täynnä kun ihmiset tilaa ja makuuttaa niitä usean päivän sielä
Todennäkösesti jonkun kotimaan matkan, eli hotelliyöpyminen.